Gå til innhold

Kastet morsdag tegningene fra barna

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Eksen min som jeg ikke er sammen med lenger fikk tegninger av barna i går.

Vi la det i postkassen og barna var stolt av de tegningene de hadde lagd.

Fikk da en sur melding idag fra henne om at dette var helt uakseptabelt. Jeg burde ha lagt mer innsats og kjøpt gaver/blomster. Hun sendte også bilde av tegningen som var blitt revet i stykker og kastet i søpla. 
Jeg er helt i sjokk at noen kan oppføre seg sånn. Vi har vært fra hverandre i 4 år og det er første gang hun får noe, for barna var for små og de har ikke vist noe interesse for å gi noe. Så i år så tok de selv initiativ til å lage noe til henne. 
Jeg er usikker om jeg bare skal la dette være eller ta det opp med henne at det her synes jeg er trist. Hva skal hun si til barna når de kommer dit og ser tegningen er borte?

Anonymkode: 1fd6e...ff7

• Hjerte 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette kan vel ikke stemme? Fikk vondt av barna nå.. Den moren der høres gal ut. Vet ikke om jeg hadde sendt barnas tilbake til henne😬

Anonymkode: cb86b...b7b

• Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette kan vel ikke stemme? Fikk vondt av barna nå.. Den moren der høres gal ut. Vet ikke om jeg hadde sendt barnas tilbake til henne😬

Anonymkode: cb86b...b7b

Dessverre så stemmer dette😢

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke barna finner ut av dette 💓 En slik adferd fortjener ikke/har ikke barna godt av å bli utsatt for. 

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne moren må slite med noe psykisk. Ingen normale mennesker gjør noe sånt. 

Anonymkode: 34aeb...027

• Liker 13
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Fikk da en sur melding idag fra henne om at dette var helt uakseptabelt. Jeg burde ha lagt mer innsats og kjøpt gaver/blomster. Hun sendte også bilde av tegningen som var blitt revet i stykker og kastet i søpla. 
Jeg er helt i sjokk at noen kan oppføre seg sånn. Vi har vært fra hverandre i 4 år og det er første gang hun får noe, for barna var for små og de har ikke vist noe interesse for å gi noe. Så i år så tok de selv initiativ til å lage noe til henne. 
Jeg er usikker om jeg bare skal la dette være eller ta det opp med henne at det her synes jeg er trist. Hva skal hun si til barna når de kommer dit og ser tegningen er borte?

Dette er bare en trolletråd. Barn legger ikke merke til sin egen masseproduksjon av tegninger.

Anonymkode: bdfd1...f98

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Psycodame.

Du har mange år fremfor deg med å skjerme barna og deg selv. 

Anonymkode: 7d312...473

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er bare en trolletråd. Barn legger ikke merke til sin egen masseproduksjon av tegninger.

Selvagt gjør de det første gang de tegner til morsdagen. 

Helt sykt av mor å "straffe" barna fordi hun håpte på blomster fra eksen.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forferdelig mamma! Burde skamme seg.

Bare av nysgjerrighet, pleier hun å ordne noe gave fra dem til deg på farsdag? Er det derfor hun forventer noe mer?

Anonymkode: 6d4f4...257

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvagt gjør de det første gang de tegner til morsdagen. 

Helt sykt av mor å "straffe" barna fordi hun håpte på blomster fra eksen.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er første gang de lager tegning til henne og i tillegg til at det var morsdag. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da dropper du å lage kort etc neste år. Morsdag blir bare så stort som dere gjør det til. 

Du og eksen har ikke et godt forhold, så da blir det ikke naturlig at hjelper til med morsdagskort

Anonymkode: 1b920...fc1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det vanlig å sørge for at eksen får gave fra barna på mors/farsdag? Når de er så små at de selv ikke vet hva morsdag er? 

Anonymkode: 9b10b...fec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er det vanlig å sørge for at eksen får gave fra barna på mors/farsdag? Når de er så små at de selv ikke vet hva morsdag er? 

Nei, dette her er bra tull. 👹 

Ts, finn på noe bedre! 

:thankyou:, NEXT! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hvis dette stemmer TS får du sende henne et svar som sier at det er synd hun ikke verdsetter initiativet til ungene og at en gave fra deg kan hun se langt etter fordi hun ikke er din mor.. 

Anonymkode: d3131...693

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For ei utakknemlig kjerring!!?? Det er da ikke normalt av en mor å bli skuffa over fine tegninger som ungene har laget. Jeg hadde bobla over av glede og stolthet ovenfor noe sånt. Hadde blitt mye mer glad for det enn gaver eller blomster. Dette hadde hun fått virkelig høre hadde jeg vært deg

Endret av Maleficenta
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Noen gjør det ja. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen gjør det ja. 

Han gjorde jo det. Hjalp de å lage fine tegninger

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Må være noe alvorlig galt med denne moren. Atte ka for noe????

DU skal ikke kjøpe noe, dere er IKKE sammen... Barna sin mor, de tegnet og hun burde vært glad for det. For ett menneske...

Anonymkode: 8c53f...fc8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...