AnonymBruker Skrevet 19. februar #21 Del Skrevet 19. februar Hadde gitt et smykke verdt 300-500,- bonus niesa. Bonus har egen familie og trenger ikke dobbelt opp av alt, men greit å gi en symbolsk ting. Anonymkode: e01dc...fab 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #22 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hadde gitt et smykke verdt 300-500,- bonus niesa. Bonus har egen familie og trenger ikke dobbelt opp av alt, men greit å gi en symbolsk ting. Anonymkode: e01dc...fab 300 gir man til naboer, hadde vært flau av å gi så lite til bonusniese Anonymkode: a4d35...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #23 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): 300 gir man til naboer, hadde vært flau av å gi så lite til bonusniese Anonymkode: a4d35...c13 Deg om det, man kan få mange fine smykker til 300-500,- Hos oss gir vi ikke gave til naboer som konfirmerer seg, så det blir uansett mer enn til de. Anonymkode: e01dc...fab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #24 Del Skrevet 25. februar Arkana skrev (På 10.2.2025 den 14.40): Jeg har heller ikke vært i en konfirmasjon hvor gavesummer har blitt annonsert, gjort tilgjengelig for gjestene eller snakket om i det hele tatt. Heldige deg! Niesen på samboers side ble konfirmert for noen få år siden, og svigermor maste hull i hodet på både konfirmantens mor og konfirmanten selv om konfirmantens gaver og gjesteliste. Hva fikk hun fra hvem, verdi på pengegave/gavekort ... Hvor mange og hvem var invitert, hvor mange og hvem hadde takket ja, ved eventuelle avbud ville hun vite hvofor de ikke kom, hvor skulle hvem sitte i lokalet i forhold til konfirmanten, og så videre. Jeg gruer meg til jenta vår skal konfirmeres, for å si det sånn. Så jo, slike konfirmasjoner finnes dessverre. Anonymkode: 2fa31...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 25. februar #25 Del Skrevet 25. februar Jeg synes det er greit å gi mindre til de man ikke er i slekt med når man har kjent dem så kort tid som 1,5 år. Hadde du kjent henne siden hun var liten, hadde jeg sagt at du ikke skulle gjøre forskjell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå