Gå til innhold

Billigvarianter av ullvaskemiddel

cleangal

Anbefalte innlegg

Er billigvariantene av ullvaskemiddel (f.eks Coop, Effekt, Rema osv) like bra som "originalen" Milo? Her vaskes det mye ullundertøy hele året, og selv om jeg prøver å følge med og hamstre når Milo er på tilbud ser jeg at vi kunne spart mye på å bytte til et billigere merke. Erfaringer? Noen merker jeg bør styre unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bruker bare de rimelige merkene jeg, synes det er like bra. Har altfor ofte opplevd at Milo holder seg dårlig og blir tykk, 

Husker ikke hvilket merke det er, men kjøper det på Kiwi. 

Anonymkode: 5192b...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Bruker bare de rimelige merkene jeg, synes det er like bra. Har altfor ofte opplevd at Milo holder seg dårlig og blir tykk, 

Husker ikke hvilket merke det er, men kjøper det på Kiwi. 

Anonymkode: 5192b...fe2

Takk. Da får jeg kanskje teste det neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi vasker også veldig mye ull, og ser helt ærlig ingen forskjell på milo og coop sin. Foretrekker faktisk coop. 

Anonymkode: cb95f...5e3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Milo er så ofte på godt tilbud, og er da rimeligere enn billigvariantene. Det er jo også en løsning, om du foretrekker Milo

Anonymkode: 790ba...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte rema sin sist (har egentlig pleid å bruke den fra Klar, men den har forsvunnet fra Rema?), og liker den bedre enn Milo sin, duftmessig, siden den er mildere. Litt tidlig å si ennå om hvordan ullklærne holder seg, men foreløpig er jeg fornøyd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er veldig fornøyd med vaskemidlene fra Änglamark. Det er så deilig å slippe sånn billig-parfyme-stank som fra Milo og andre. Nå lukter tøyet bare rent. 

Anonymkode: b8938...3c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Rema sin og kjøper inn når jeg får 20-30% av i appen. Veldig fornøyd med den. Min mor er fornøyd med den fra Kiwi, Unik eller noe, og hun er kresen på sånt. Så verdt av deg å teste ut ja 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rema sin ullvask har blitt dyr, men jeg liker den Coop sin, og også den som selges på Kiwi (Unik). Jeg liker de bedre enn Milo fordi Milo er veldig parfymert. Det hender jeg kjøper Milo når jeg ser den er på salg og billig, men jeg angrer hver gang etterpå, skjønner ikke at de må ha så mye parfyme i en vaskemiddel. 

Anonymkode: 215a4...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cleangal skrev (7 timer siden):

Er billigvariantene av ullvaskemiddel (f.eks Coop, Effekt, Rema osv) like bra som "originalen" Milo? Her vaskes det mye ullundertøy hele året, og selv om jeg prøver å følge med og hamstre når Milo er på tilbud ser jeg at vi kunne spart mye på å bytte til et billigere merke. Erfaringer? Noen merker jeg bør styre unna?

Jeg har bare erfaring med coop sitt billigmerke og det er superbra. 

Anonymkode: 00844...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker bare rema sin! Samme med flekkfjerner, rema sin funker bra😌 det og mais og tacolefser er det eneste jeg kjøper på rema😂

Anonymkode: 088e6...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...