cleangal Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Er billigvariantene av ullvaskemiddel (f.eks Coop, Effekt, Rema osv) like bra som "originalen" Milo? Her vaskes det mye ullundertøy hele året, og selv om jeg prøver å følge med og hamstre når Milo er på tilbud ser jeg at vi kunne spart mye på å bytte til et billigere merke. Erfaringer? Noen merker jeg bør styre unna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Bruker bare de rimelige merkene jeg, synes det er like bra. Har altfor ofte opplevd at Milo holder seg dårlig og blir tykk, Husker ikke hvilket merke det er, men kjøper det på Kiwi. Anonymkode: 5192b...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 12 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bruker bare de rimelige merkene jeg, synes det er like bra. Har altfor ofte opplevd at Milo holder seg dårlig og blir tykk, Husker ikke hvilket merke det er, men kjøper det på Kiwi. Anonymkode: 5192b...fe2 Takk. Da får jeg kanskje teste det neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Vi vasker også veldig mye ull, og ser helt ærlig ingen forskjell på milo og coop sin. Foretrekker faktisk coop. Anonymkode: cb95f...5e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Milo er så ofte på godt tilbud, og er da rimeligere enn billigvariantene. Det er jo også en løsning, om du foretrekker Milo Anonymkode: 790ba...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden https://www.europris.no/p-ull-silke-vask-1-5-l-effekt-207688 Bruker denne nå. Har brukt både Coop sin og Milo, men kommer tilbake til denne hver gang. Anonymkode: 372ad...6c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
harma Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Kjøpte rema sin sist (har egentlig pleid å bruke den fra Klar, men den har forsvunnet fra Rema?), og liker den bedre enn Milo sin, duftmessig, siden den er mildere. Litt tidlig å si ennå om hvordan ullklærne holder seg, men foreløpig er jeg fornøyd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 11 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 11 timer siden Takk alle sammen. Da tester jeg en av de billige neste gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Er veldig fornøyd med vaskemidlene fra Änglamark. Det er så deilig å slippe sånn billig-parfyme-stank som fra Milo og andre. Nå lukter tøyet bare rent. Anonymkode: b8938...3c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Bruker Rema sin og kjøper inn når jeg får 20-30% av i appen. Veldig fornøyd med den. Min mor er fornøyd med den fra Kiwi, Unik eller noe, og hun er kresen på sånt. Så verdt av deg å teste ut ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Rema sin ullvask har blitt dyr, men jeg liker den Coop sin, og også den som selges på Kiwi (Unik). Jeg liker de bedre enn Milo fordi Milo er veldig parfymert. Det hender jeg kjøper Milo når jeg ser den er på salg og billig, men jeg angrer hver gang etterpå, skjønner ikke at de må ha så mye parfyme i en vaskemiddel. Anonymkode: 215a4...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden cleangal skrev (7 timer siden): Er billigvariantene av ullvaskemiddel (f.eks Coop, Effekt, Rema osv) like bra som "originalen" Milo? Her vaskes det mye ullundertøy hele året, og selv om jeg prøver å følge med og hamstre når Milo er på tilbud ser jeg at vi kunne spart mye på å bytte til et billigere merke. Erfaringer? Noen merker jeg bør styre unna? Jeg har bare erfaring med coop sitt billigmerke og det er superbra. Anonymkode: 00844...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Bruker bare rema sin! Samme med flekkfjerner, rema sin funker bra😌 det og mais og tacolefser er det eneste jeg kjøper på rema😂 Anonymkode: 088e6...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå