AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg leser jo overalt at om det er en festeblødning så er ikke blodet brunt, altså blodrester. Men når jeg blør lite ved mens, så er det jo alltid brunt fordi det tar lang tid før det kommer ut av skjeden. Og det hadde jo ikke kommet noe raskere ut om det var en festeblødning, så jeg syns ikke det gir helt mening at det MÅ være rosa/lyserødt. Anonymkode: b024c...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Brunt blod er gemmel blod, altså noe som har vært inni deg i lenger perioder. Festeblødning et faktisk noe veldig få mennesker får. Men da er det jo at egget fester seg..lager er lite sår og du bløt det ut med engang 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Festeblødning skjer veldig sjeldent. Men spotting under graviditet er veldig vanlig. For min del har blod under graviditet, uansett farge og mengde, alltid vært et dårlig tegn. Anonymkode: a613b...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå