AnonymBruker Skrevet 10. februar #21 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei, Nærmer meg 40, og føler vel at både motivasjon og energi ikke er helt på topp for å komme igang med trening og sunn kost. Føler liksom det har blitt så vanskelig, og hører at folk rundt meg sier at det blir vanskeligere å være fit når man begynner å dra på åra. Har dere noen opplevelser rundt det? Kan vel heller ikke skylde på alderen for å ikke røre på meg eller spise sunt 🤪 Anonymkode: 113a1...10d Jeg er 45, har 8-pack i stedet for 6-pack mage og vil definitivt si at jeg er fit. Synes ikke det er vanskelig i det hele tatt. Spis rent, og tren. Jeg burde være bedre på soving, men er altså fit selv om jeg synder på søvnmengden. Anonymkode: 8859b...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #22 Del Skrevet 10. februar Jeg er over 41, trener mye og er sterk og sprek! Anonymkode: 8af62...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #23 Del Skrevet 10. februar AdonisFFM skrev (3 timer siden): Herregud, ikke noe problem, men en må ha innstilling og motivasjon. Dama mi er snart 40. Hun er 163/50 kilo med langt sort hår og både midje, rumpe og pupper. Dette har hun oppnådd med daglig løping, vekttrening, Yoga og MuayThai. Det handler mye om hva du putter i deg og hvem du omgås. Jeg er i tidlig 50-årene og har penere damer i dag (som er 30/40) enn da jeg var en lusete student. Men det må god&riktig trening til og en MÅ ha god søvn og frihet fra stress. Alt er mulig. Ha troa 🙏🙏 Og AdonisFFM skrev (3 timer siden): Selv de som har SMÅ pupper kan få et betydelig "løft" ved å trene brystet og spesielt skråbenk/skråflies. Ellers er det vel ikke lenger mange problemer med å forstørre de. Med den nye generasjons silikon og snitt fra armhulen vil jeg faktisk påstå at det er vanskelig for folk flest å kjenne forskjellen. Ikke mye som er "hottere" enn slsnk dame med litt store pupper, men det er nå MIN smak. Æsj, så nasty 🤢 får man langt sort hår, økt fett på rumpe og pupper og får sjangs på gamle griser av å trene altså? Anonymkode: 8859b...7e2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #24 Del Skrevet 10. februar AdonisFFM skrev (3 timer siden): Herregud, ikke noe problem, men en må ha innstilling og motivasjon. Dama mi er snart 40. Hun er 163/50 kilo med langt sort hår og både midje, rumpe og pupper. Dette har hun oppnådd med daglig løping, vekttrening, Yoga og MuayThai. Det handler mye om hva du putter i deg og hvem du omgås. Jeg er i tidlig 50-årene og har penere damer i dag (som er 30/40) enn da jeg var en lusete student. Men det må god&riktig trening til og en MÅ ha god søvn og frihet fra stress. Alt er mulig. Ha troa 🙏🙏 Jeg er 168 høy og 52 kilo både midje og rompe har jeg også, ikke minst langt lyst hår, hadde pupper de opererte jeg bort. Trener kun tur med hunden. Er 42 år. Har magemuskler og spiser mye fastfood. Så dumt innlegg... Aldri for sent ts, men du må ha motivasjon da. Hva med å starte med kosthold og treningsdag i uken? Min erfaring er at blir det for mye på engang så faller alt sammen Anonymkode: c4327...93f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #25 Del Skrevet 11. februar Det er aldri for sent til å ta vare på kroppen. Er 43 år og har markert mage. Spiser næringsrik mat og holder meg aktiv. Anonymkode: 853c6...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 11. februar #26 Del Skrevet 11. februar Er i mitt livs form nå og er i 40-åra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #27 Del Skrevet 11. februar Jeg er 51 og i mye bedre form enn da jeg var 41 Anonymkode: 0f86f...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #28 Del Skrevet 11. februar Ts her! Takk for fine svar! (Med unntak av noe puppegreier jeg ikke gadd å lese 😅) Da skal jeg kjøre igang! Løp 5 km igår, for ta det som en start. Synes det er skikkelig leit å dra på åra, men det må jeg bare takle. Takk igjen! Anonymkode: 113a1...10d 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #29 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ts her! Takk for fine svar! (Med unntak av noe puppegreier jeg ikke gadd å lese 😅) Da skal jeg kjøre igang! Løp 5 km igår, for ta det som en start. Synes det er skikkelig leit å dra på åra, men det må jeg bare takle. Takk igjen! Anonymkode: 113a1...10d Se heller på hvert år du får som en gave. Og belønn deg selv med å gi deg selv en sterk og sunn kropp❤️ Anonymkode: 853c6...1d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #30 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 9.49): Hei, Nærmer meg 40, og føler vel at både motivasjon og energi ikke er helt på topp for å komme igang med trening og sunn kost. Føler liksom det har blitt så vanskelig, og hører at folk rundt meg sier at det blir vanskeligere å være fit når man begynner å dra på åra. Har dere noen opplevelser rundt det? Kan vel heller ikke skylde på alderen for å ikke røre på meg eller spise sunt 🤪 Anonymkode: 113a1...10d Jeg er 43, blir mer og mer fit Startet på PT-trening styrke og det er jo fantastisk! Jo eldre barna blir, jo mer tid får jeg til å trene igjen, og alder er ingen hindring! Merker at restitusjonstiden er litt lenger, men det er jo bare å tilpasse etter. Tror nesten aldri jeg har vært så sterk før muligens. Er vel heller alderen som har gjort styrketrening høyst nødvendig, og resultatene er jo deretter. Så jeg vil absolutt påstå at man kan bli fit etter 40! Gjelder å kjøre på før overgangsalderen slår til Ha et godt grunnlag da kan være kjempelurt tror jeg! Og så å opprettholde videre resten av livet egentlig. Mitt mål er ikke å være fit, det er bare bonusen nå. Mitt mål er en best mulig alderdom. Har gener som tilsier at jeg fort kan bli 100 år...og da vil jeg være sterkest mulig og sprek slik at jeg får mest mulig ut av siste delen av livet også. Derfor trener jeg enda mer nå etter 40. Brukt mesteparten av 30-årene på å gå gravid og fø opp barn egentlig...endelig mer tid til å ta vare på meg selv Anonymkode: 34941...3f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #31 Del Skrevet 11. februar Jeg er 42 og har heller aldri vært i bedre form, eller tynnere. Syns nærmest det er lettere nå! Tror kroppen kanskje holder litt mer på fettreserver i 20-åra? Nå kan jeg i grunn spise hva jeg vil. Men jeg spiser for det meste svært sunt og rent. Trener nesten hver dag og har fått en veldig effekt. Noen dager er bare 30 min styrke, andre lengre løpeøkter. Har markert mage, noe jeg aldri hadde i tjueåra, så det er en herlig bonus å føle seg fit og fin når man blir litt eldre. Men det viktigste: Ha en kropp som funker inn i alderdommen. Husk styrketrening, det er skikkelig viktig for helsa og for synlige resultater. Anonymkode: 88830...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 11. februar #32 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Og Æsj, så nasty 🤢 får man langt sort hår, økt fett på rumpe og pupper og får sjangs på gamle griser av å trene altså? Anonymkode: 8859b...7e2 Hva er det som er så "nasty" med dette. Det er jo min preferanse. Og dama har like store krav til meg. Dette skaper en gjensidig motivasjon og får en til å trene og holde seg i form. Dette skaper mer energi, bedre livskvalitet og ikke minst daglig motivasjon for å jobbe med ting. Når det gjelder pupper generelt, har jeg frarådet dama fra å ta operasjon. De er ikke små (grensa imellom B og C), men hun har det for seg at hun vil ha DD. Da har jeg lagt til at vi kan prøve å legge inn et program som skaper mer hypertrophy i øvre del av Pectoralis som vil hjelpe på å holde kroppen mer oppreist OG samtidig øke fylden i øverste del av brystet. Uansett, så har det jo blitt temmelig vanlig i Norge også med mrystforstørrelse eller mastiopexy (oppstramming) og det er temmelig flere enn en tror som velger dette. DU må se å komme deg ut fra Wokeistan. Men det er klart, det er lettere å ty til den samme gamle tralten. Once you go Asian, you NEVER go CaucAsian... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #33 Del Skrevet 11. februar Jeg blir 50 i år. Er i samme form nå som i 20 årene, altså svært godt trent. Hadde dog et opphold mellom 35 og 45 hvor jeg definitivt IKKE så godt trent ut. Da var jeg rett og slett litt tjukk. Men gikk greit å komme tilbake i god form. Anonymkode: a8fb1...2ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #34 Del Skrevet 11. februar Begynte selv å trene i 40 -årene og er i mitt livs beste form. Var ikke så sprek da jeg var yngre enn gang. Anonymkode: 67671...a5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #35 Del Skrevet 11. februar Tuller du? Du er ikke halvveis i livet en gang. Mange jeg kjenner begynte først å trene fast når de var eldre enn deg. F.eks venninnen min som gikk fra utrent til å løpe maraton i 40-årene. Mange får først tid til å optimalisere trening når den heftigste småbarnsperioden er over. Ergo i din alder. Du sier du mangler motivasjon. Det er en helt annen sak. Men du kan ikke bruke det som unnskylding for kroppslig har du all verdens muligheter til å bli fit. Det blir i hvert fall ikke lettere om 20 år når kroppen din virkelig begynner å lide av mangel på aktivitet. Sett i gang. Anonymkode: d47fc...5f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoaideBiehtar Skrevet 12. februar #36 Del Skrevet 12. februar Så klart! Jeg opplever at mange rundt meg blir i bedre form når de bikker småbarnsforelder-alderen og får mer tid til seg selv. Søsknene mine over 50 er hvertfall i langt bedre form enn jeg som er i 30-åra. 🫢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå