Gå til innhold

kvaliteten på produkter gått ned?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei, merket at byggekvaliteten på produkter generelt er dårlig, til tross for at det er snakk om dyre "kvalitets" produkter. Mulig jeg er litt ekstra pirkete som merker ujevnheter eller usymmetriske egenskaper fort, men kan ta noen eks:

Min dyre dell laptop (pris 25000kr) har bitte litt metall som stikker ut på ene hjørnet(må lete litt for å se det)

Har en meget dyr eizo fotoskjerm som jeg bruker til bilde redigering, men bygge kvaliteten på den er ganske "pinglete" og det er også ujevnheter i fargen på plastikken og det er også litt ujevn avstand fra ramma rundt til panelet bak.

Har også ett dyrt kamerahus(5d mk4) som har en liten ujevnhet og som også mister den sorte lakken utenpå raskere en tidligere canon modeller jeg har eid.

Mulig jeg bare er litt kokko som merker slikt, men har en mistanke om at firmaer i dag tar mye snarveier for å spare tid og penger!+

Anonymkode: 95887...5da

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt lages mye dårligere i dag. Dette for at produsenten vil at du skal kjøpe nytt. De tjener ikke penger på å lage ting som varer lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...