Gå til innhold

Han er ikke interessert i å gå ned på meg - hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Selvsagt, men for veeeeldig mange kvinner har slikking veldig mye å si for oppvarmingen / forplay og kan ikke sammenlignes med analsex. 

men ja alle kan si nei. Jeg syns bare det er trist for kvinnen. Mannen forventer jo så og si bli sugd alltid . 

Anonymkode: fa7aa...911

Det er ikke sånn at slikking minner om analsex, men at folk skal kunne velge selv hvilke seksuelle aktiviteter de ønsker å delta i, uten press.

Anonymkode: 2e0ed...2cc

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må spørre han! Ikke alle liker oralsex.

Endret av Rødstrupa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enten så synes han du smaker og lukter ekkelt

Kanskje det er noe traumer som ligger bak

Eller så liker han det bare ikke, og det må være lov. 

Anonymkode: 0fba7...cb4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig rart at menn bare skal godta at ikke dama vil suge pikk, men hvis mannen ikke vil slikke er det bare å droppe han, eller så er han homo. Hva f er forskjellen egentlig?

Han liker det ikke. Punktum. 

Anonymkode: 75974...6d6

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samme problem her. Eksen fikk aldri nok mens typen gjør det ALDRI. Jeg har mistet lysten på sex generelt for man tenker jo automatisk at det er noe galt med en selv. Pratet om det og han mener han blir sliten. Javel. Jeg tenker det handler om at vedkommende ikke tenner så mye på deg lenger, ikke fult så spennende og bare keen på egen orgasme? Spesielt min som i utgangspunktet liker det. 

Anonymkode: 790c9...981

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Enten så synes han du smaker og lukter ekkelt

Kanskje det er noe traumer som ligger bak

Eller så liker han det bare ikke, og det må være lov. 

Anonymkode: 0fba7...cb4

Det må absolutt være lov. Men det er også lov motsatt vei, at man blir for ulike seksuelt.  

Anonymkode: 790c9...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 9.25):

Jeg ønsker helt ærlige svar fra 100% heterofile menn, og gjerne fra dere som ikke foretrekker å gå ned på den dere er sammen med. Hvorfor liker dere ikke å slikke? 

Jeg er i et forhold nå der jeg egentlig er fornøyd med det aller meste - det eneste som ødelegger skikkelig er at han ikke er interessert i å gå ned på meg. Jeg kjenner det ødelegger selvtilliten skikkelig... Og jeg mister lyst generelt. Jeg kan telle på to hender antall ganger han har gått ned på meg de 3 årene vi har vært sammen. I tillegg klarer jeg ikke å la være å sammenligne han med mine ekser som gikk ned på meg hver eneste gang vi hadde sex, og sa de elsket det og aldri fikk nok av meg. Jeg både smaker og lukter helt normalt - har sjekket selv! Jeg har også helt optimalt utseendet der nede, om det er lov å si uten å bli halshugd.

Vi har hatt flere samtaler om det, han sier han er preget av sin eks som smakte rart. Og at han mistet lysten på sånt etter å ha opplevd det med sin eks... Samtidig sier han at jeg ikke smaker slik. Så hvorfor skal det påvirke meg? 

Jeg har også poengtert at dette er noe jeg savner i sexlivet vårt, og uttrykt at jeg mister generelt lyst når det er slik. Han sier han forstår og at han skal bli bedre på det, uten at det skjer noen særlig endring. Jeg kan forstå at han ikke vil gå ned på meg rett etter han har kommet i meg, det er helt greit, men nå kommer han sjelden i meg nettopp for at det skulle skje litt oftere at han gikk ned... Og jeg selv må føle at HAN har lyst til å gjøre det, om jeg skal tenne på det selv. Jeg synes det er en skikkelig kjip følelse å måtte "mase" og etterspørre dette selv... 

Noen som har konkrete råd? Dette er en mann jeg i utgangspunktet har lyst til å gifte meg med, for han er fantastisk på alle andre områder og en gjennomgående bra mann. Men jeg synes dette påvirker meg så mye, når jeg ender opp med å savne ekser der dette ikke var en problemstilling i det hele tatt. 

For ordens skyld; jeg går masse ned på han, og elsker å gjøre det. Samtidig mister jeg lysten til å gjøre dette mot han, når jeg ikke opplever å få samme nivå av lyst tilbake. 

Anonymkode: 690ee...f16

Akkurat det samme som med menn og blowjob, mange vil ha det, men man kan ikke forvente det.

Anonymkode: c1096...b82

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min syns kjønnsorgan er uhygienisk og har derfor aldri slikket en dame. 

Folk har forskjellige preveranser.

Menn skal kunne si nei, akkurat som at vi kvinner skal kunne si nei til analsex ect

Anonymkode: 4a039...096

Analsex og slikking er en urimelig sammenligning.

Utover det er jeg selvfølgelig glad for at mange taler for at ingen skal presses til typer sex de ikke ønsker, men likevel er det jo noe som er galt dersom mannen ikke liker å slikke, ikke liker å fingre, ikke liker forspill, ikke liker å knulle så rolig som kvinnen ønsker/trenger, og så videre, i å plukke bort absolutt alt som medfører at kvinnen også kan få et fullt og helt sexliv sammen med ham, som hun også nyter.

Jeg vil si at det er enormt stor forskjell på å ikke ønske akkurat oralsex, men da kompensere hennes muligheter til nytelse på alle tenkelige andre måter, og å si nei til oralsex og heller ikke vektlegge andre måter hun kan få tilsvarende tenning og nytelse på. (Hvilket er mulig med typer massasje og leketøy. ) Det første er bare som det er, litt dumt, men trolig ikke noe mannen kan noe for. Det andre er rent frem å være en svært egoistisk og dårlig elsker. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Veldig rart at menn bare skal godta at ikke dama vil suge pikk, men hvis mannen ikke vil slikke er det bare å droppe han, eller så er han homo. Hva f er forskjellen egentlig?

Han liker det ikke. Punktum. 

Man skal selvsagt godta det enten det er mann eller kvinne som ikke vil, men det er allikevel en viktig forskjell. De fleste kvinner er ikke i stand til å komme av vanlig samleie, i motsetning til de fleste menn. En blowjob blir mer som et krydder/alternativ metode å komme på, mens slikking eller fingring blir mer hovedretten for kvinner (nei, ikke alle kvinner, før noen henger seg opp i dét).

Det skikkelig kjipe er at menn som ikke vier klitoris noen oppmerksomhet fortsatt forventer sex. Det kan bli litt som om en kvinne knar ballene til en mann, i 5 minutter, uten å gjøre noe mer. Det kan føles godt, eller det kan føles direkte ubehagelig, men orgasmisk er det ikke.

For min egen del kan jeg godt være sammen med en mann som synes det er ekkelt med underliv, men da ønsker jeg jo ikke å ha sex med ham. I alle fall ikke på fast basis. Da vil jeg heller onanere på egenhånd, slik at jeg får noe ut av det seksuelle.

Anonymkode: 0ed12...bd3

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Opplevde det samme med kjæresten min. Jeg - som deg TS - var også vandt med at dater/kjærester gikk ned på meg på eget insj. Og kjæresten min hadde også opplevd å gå ned på noen som luktet og smakte ekkelt, noe som var veldig turn off for ham. Han sa at han av den grunn ikke var interessert i å slikke generelt.
Dette var i starten både skuffende og sårende for meg, men med tiden så har han begynt å gå mer ned på meg - av egen vilje og lyst! Jeg har ikke noe annet råd enn å bare gi det mer tid..? Og så er det jo lov å ikke ville gjøre noe seksuelt. (Nå er ikke jeg så glad i å suge pikk heller, og sånn er det. Jeg gjør det likevel iblant, selv om kjæresten min er ok med det.)

Anonymkode: cace2...457

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker han det ikke så liker han det ikke. Det ødelegger sikkert sexlysten hans litt også å føle seg presset på temaet om og om igjen. Det burde jo være nok å si at man ikke vil.

Anonymkode: 1a2aa...6c3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Du må tenke deg nøye om, om dette er et forhold du ønsker å ha. For som du selv sier så daler selvtilliten av dette.

Min mann gjennom 25 år slikker ikke og fingrer svært lite, han har ingen annen grunn enn at han ikke liker. Jeg har i grunn godtatt det, men jeg sliter med selvtilliten på grunn av det. Jeg føler meg rett og slett ikke attraktiv nok.

Jeg suger gjerne og han elsker det. Men etter så mange år så gidder jeg ikke mer. Så nå er det minimalt med noe som helst form for sex. Jeg er skikkelig lei av at jeg skal gå ned på han gang etter gang, når jeg ikke får noe tilbake.

Anonymkode: 072fd...359

Det er kun «inn- ut» han liker? Vi kvinner trenge ofte noe mer enn det. Men lett for en mann som lettere blir tilfredsstilt av kun det å si at han ikke liker andre ting, høres ut som lat mann som bryr seg mest om seg selv.

Anonymkode: 4efc9...010

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri savnet oralsex. Mannen min er fantastisk med fingrene, men etter er langt forhold (15+) har han de siste årene begynt med oralsex. Jeg vet ikke hvorfor han ikke ville før, men vil nå, for jeg har aldri satt spørsmålstegn ved det. Han har vært den beste sexpartneren jeg har hatt siden første gang vi hadde sex sammen, så jeg har som sagt aldri savnet det. Tenkte bare at det ikke var noe han likte, og at det kanskje var kulturelt (han er ikke norsk). 

Trist at oralsex er så viktig at selv om alt annet er tipp topp, så vil man fortsatt vurdere å forlate forholdet. Jeg tror at man aldri vil finne noen som matcher deg 100 %, det vil alltid være noe. De eksene som slikket deg herfra til månen var jo heller ingen match. Du må kanskje tenke på hva som er det viktigste for deg. Himmelsk oralsex eller et velfungerende, godt samliv. 

Anonymkode: 8a21d...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Man skal selvsagt godta det enten det er mann eller kvinne som ikke vil, men det er allikevel en viktig forskjell. De fleste kvinner er ikke i stand til å komme av vanlig samleie

Det har ingenting å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (1 time siden):

Jeg vil si at det er enormt stor forskjell på å ikke ønske akkurat oralsex, men da kompensere hennes muligheter til nytelse på alle tenkelige andre måter, og å si nei til oralsex og heller ikke vektlegge andre måter hun kan få tilsvarende tenning og nytelse på. (Hvilket er mulig med typer massasje og leketøy. ) Det første er bare som det er, litt dumt, men trolig ikke noe mannen kan noe for. Det andre er rent frem å være en svært egoistisk og dårlig elsker. 

Jeg er enig i dette, men også her kan handle om begge kjønn. Det finnes nok av kvinner som har eliminert bort flertallet av de seksuelle aktivitetene, og jeg tenker da ikke på analsex, men på det som kan regnes som den delen av repertoaret som de fleste av oss varierer med jevnlig.  Ja, de fleste menn kan få orgasme ved samleie, men sex handler - som vi ofte får høre her inne - om så mye mer enn det. Veien til målet kan i mange tilfeller være vel så viktig, Derfor er det påfallende at det - igjen - bare er kvinnens behov for variasjon det skal argumenteres for, mens mannens sexliv reduseres til utløsning. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det har ingenting å si. 

Jeg må også lilføye.

Kvinner har ansvar for egen orgasme, akkurat som menn. Det er ikke mannens feil at kvinner/ts ikke kommer ved samleie. Det er derfor mange kvinner stimulerer seg selv mens de har samleie. Det klarer Ts også. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en skikkelig avsmak på å gå ned på kvinner etter det med eksen.. 

Fant jo ut at hun drev på med en annen mann over en lengre periode, og innimellom deres hyrdestunder så hadde jo vi våre stunder hvor jeg gikk ned på henne! Når jeg fant ut at jeg hadde gjort det ikke lenge etter at en annen jævel hadde vært der, så mista jeg helt lysten på det! USJ!!!!

Det har jo heldigvis gått over og nå elsker jeg å gjøre det med hun jeg er sammen med i dag. Vi koser oss og jeg tenker ikke over det som skjedde lengre. 

Kan jo være at typen din har opplevd noe lignende og ikke kommet over det? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen av oss kan vite hvorfor han ikke er interessert i det - du må spørre ham.

Men du kan uansett ikke tvinge ham - sex er frivillig, og er det noe man ikke ønsker å gjøre, så er det greit å si nei. Hvis dette er veldig viktig for deg, må du vurdere hvorvidt dere er kompatible seksuelt og evt. finne deg en annen.

Anonymkode: 48e34...fed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (2 timer siden):

Analsex og slikking er en urimelig sammenligning.

Det er ingen som sammenligner analsex og slikking. Dette handler om å oppleve press om en seksuell handling en ikke liker.

Anonymkode: 2e0ed...2cc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AprilLudgate skrev (På 10.2.2025 den 11.00):

Han forklarer jo hvorfor:

Han liker ikke oralsex. Det må du respektere. 

Eksene dine er vel ekser av en grunn? De holdt det jo ikke med til tross for ubegrensa mengder oralsex. 

Enig! 
Mannen min liker å gå ned på meg, men jeg liker ikke at han gjør det. Har aldri likte det, sånn egentlig. Vi er likevel sammen på 25 året og har det fantastisk ellers bortsett fra denne ene tingen - og det definerer verken sexlivet eller forholdet vårt ellers. 

Anonymkode: e14c3...a74

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...