AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:25 #1 Del Skrevet mandag kl 08:25 Jeg ønsker helt ærlige svar fra 100% heterofile menn, og gjerne fra dere som ikke foretrekker å gå ned på den dere er sammen med. Hvorfor liker dere ikke å slikke? Jeg er i et forhold nå der jeg egentlig er fornøyd med det aller meste - det eneste som ødelegger skikkelig er at han ikke er interessert i å gå ned på meg. Jeg kjenner det ødelegger selvtilliten skikkelig... Og jeg mister lyst generelt. Jeg kan telle på to hender antall ganger han har gått ned på meg de 3 årene vi har vært sammen. I tillegg klarer jeg ikke å la være å sammenligne han med mine ekser som gikk ned på meg hver eneste gang vi hadde sex, og sa de elsket det og aldri fikk nok av meg. Jeg både smaker og lukter helt normalt - har sjekket selv! Jeg har også helt optimalt utseendet der nede, om det er lov å si uten å bli halshugd. Vi har hatt flere samtaler om det, han sier han er preget av sin eks som smakte rart. Og at han mistet lysten på sånt etter å ha opplevd det med sin eks... Samtidig sier han at jeg ikke smaker slik. Så hvorfor skal det påvirke meg? Jeg har også poengtert at dette er noe jeg savner i sexlivet vårt, og uttrykt at jeg mister generelt lyst når det er slik. Han sier han forstår og at han skal bli bedre på det, uten at det skjer noen særlig endring. Jeg kan forstå at han ikke vil gå ned på meg rett etter han har kommet i meg, det er helt greit, men nå kommer han sjelden i meg nettopp for at det skulle skje litt oftere at han gikk ned... Og jeg selv må føle at HAN har lyst til å gjøre det, om jeg skal tenne på det selv. Jeg synes det er en skikkelig kjip følelse å måtte "mase" og etterspørre dette selv... Noen som har konkrete råd? Dette er en mann jeg i utgangspunktet har lyst til å gifte meg med, for han er fantastisk på alle andre områder og en gjennomgående bra mann. Men jeg synes dette påvirker meg så mye, når jeg ender opp med å savne ekser der dette ikke var en problemstilling i det hele tatt. For ordens skyld; jeg går masse ned på han, og elsker å gjøre det. Samtidig mister jeg lysten til å gjøre dette mot han, når jeg ikke opplever å få samme nivå av lyst tilbake. Anonymkode: 690ee...f16 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:47 #2 Del Skrevet mandag kl 08:47 uff vanskelig situasjon. Man kan jo ikke noe for at man ikke liker noe. Men for meg er det faktisk en dealbreaker om mannen ikke gjør det, det fordi jeg får kun orgasme på den måten og er det viktigste "elementet" for meg. Heldigvis har jeg en mann som elsker det og jeg elsker også å gå ned på han. jeg tenker dere i utgangspunktet ikke er seksuelt kompatible, og dermed vil det forbli et problem når det er noe som er viktig for deg, som han ikke kan gi. Ikke vil du vel at han skal gjøre noe han ikke vil heller... ? Anonymkode: fa7aa...911 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:47 #3 Del Skrevet mandag kl 08:47 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg ønsker helt ærlige svar fra 100% heterofile menn, og gjerne fra dere som ikke foretrekker å gå ned på den dere er sammen med. Hvorfor liker dere ikke å slikke? Jeg er i et forhold nå der jeg egentlig er fornøyd med det aller meste - det eneste som ødelegger skikkelig er at han ikke er interessert i å gå ned på meg. Jeg kjenner det ødelegger selvtilliten skikkelig... Og jeg mister lyst generelt. Jeg kan telle på to hender antall ganger han har gått ned på meg de 3 årene vi har vært sammen. I tillegg klarer jeg ikke å la være å sammenligne han med mine ekser som gikk ned på meg hver eneste gang vi hadde sex, og sa de elsket det og aldri fikk nok av meg. Jeg både smaker og lukter helt normalt - har sjekket selv! Jeg har også helt optimalt utseendet der nede, om det er lov å si uten å bli halshugd. Vi har hatt flere samtaler om det, han sier han er preget av sin eks som smakte rart. Og at han mistet lysten på sånt etter å ha opplevd det med sin eks... Samtidig sier han at jeg ikke smaker slik. Så hvorfor skal det påvirke meg? Jeg har også poengtert at dette er noe jeg savner i sexlivet vårt, og uttrykt at jeg mister generelt lyst når det er slik. Han sier han forstår og at han skal bli bedre på det, uten at det skjer noen særlig endring. Jeg kan forstå at han ikke vil gå ned på meg rett etter han har kommet i meg, det er helt greit, men nå kommer han sjelden i meg nettopp for at det skulle skje litt oftere at han gikk ned... Og jeg selv må føle at HAN har lyst til å gjøre det, om jeg skal tenne på det selv. Jeg synes det er en skikkelig kjip følelse å måtte "mase" og etterspørre dette selv... Noen som har konkrete råd? Dette er en mann jeg i utgangspunktet har lyst til å gifte meg med, for han er fantastisk på alle andre områder og en gjennomgående bra mann. Men jeg synes dette påvirker meg så mye, når jeg ender opp med å savne ekser der dette ikke var en problemstilling i det hele tatt. For ordens skyld; jeg går masse ned på han, og elsker å gjøre det. Samtidig mister jeg lysten til å gjøre dette mot han, når jeg ikke opplever å få samme nivå av lyst tilbake. Anonymkode: 690ee...f16 Har ikke så mange tips eller råd. Har desverre en mann som har holdt på sånn i over 20år. Har kjent på følelsen av å være utro, pga stort savn.. Ikke noe slikking,fingring eller forspill. Og no har han i tilegg mistet sexlyst nesten helt pga jobbstress osv. Så da går det sjeldent og fort.. Tror det er viktig dere prøver å snakke skikkelig om det før det går for lang tid. Blir desverre bare en dårlig spiral som aldri blir bedre da! Sexolog kanskje? Anonymkode: b35b8...e9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:49 #4 Del Skrevet mandag kl 08:49 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke så mange tips eller råd. Har desverre en mann som har holdt på sånn i over 20år. Har kjent på følelsen av å være utro, pga stort savn.. Ikke noe slikking,fingring eller forspill. Og no har han i tilegg mistet sexlyst nesten helt pga jobbstress osv. Så da går det sjeldent og fort.. Tror det er viktig dere prøver å snakke skikkelig om det før det går for lang tid. Blir desverre bare en dårlig spiral som aldri blir bedre da! Sexolog kanskje? Anonymkode: b35b8...e9e Og hvorfor orker du dette? hørtes trist ut Anonymkode: fa7aa...911 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:50 #5 Del Skrevet mandag kl 08:50 Det er for kvinner som menn, "å gå ned" gjøres med hjertet og ikke med plikt. Hvis han ikke vil ned så hjelper det ikke hva du sier men du kan jo tvinge han, mulig det hjelper. Sett deg på ansiktet hans i en lek. så får du vurdere om dette er en dealbreaker. Fra egen erfaring så er det stor forskjell på hvordan kvinner mottar den orale biten, noen rister i leggene til de spruter av glede bokstavlig talt, andre bare stønner. Det har vært utført "like" behandlinger. Lykke til, sex er gøy når det funker Mann noen og femti Anonymkode: bef0e...547 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:26 #6 Del Skrevet mandag kl 09:26 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): uff vanskelig situasjon. Man kan jo ikke noe for at man ikke liker noe. Men for meg er det faktisk en dealbreaker om mannen ikke gjør det, det fordi jeg får kun orgasme på den måten og er det viktigste "elementet" for meg. Heldigvis har jeg en mann som elsker det og jeg elsker også å gå ned på han. jeg tenker dere i utgangspunktet ikke er seksuelt kompatible, og dermed vil det forbli et problem når det er noe som er viktig for deg, som han ikke kan gi. Ikke vil du vel at han skal gjøre noe han ikke vil heller... ? Anonymkode: fa7aa...911 Nei, det er dette som gir en dobbel problemstilling hos meg, for jeg føler virkelig jeg har uttrykt at dette er noe jeg ønsker og vil og behøver, samtidig som jeg aldri vil legge press på at han skal. For da tenner jeg jo ikke på det selv... Vi fungerer veldig bra ellers i sengen også... Så det er dette ene som ødelegger så mye, selv om jeg skulle ønske det ikke gjorde det. Det har en effekt ved at jeg føler han ikke godtar hele meg, og det gjør at jeg mister tenning generelt. Anonymkode: 690ee...f16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:30 #7 Del Skrevet mandag kl 09:30 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): jeg føler virkelig jeg har uttrykt at dette er noe jeg ønsker og vil og behøver, samtidig som jeg aldri vil legge press på at han skal. Anonymkode: 690ee...f16 Oksymoron Anonymkode: 2afaa...d9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:50 #8 Del Skrevet mandag kl 09:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan forstå at han ikke vil gå ned på meg rett etter han har kommet i meg, det er helt greit, men nå kommer han sjelden i meg nettopp for at det skulle skje litt oftere at han gikk ned... Hva med at han går en tur nedom før han kommer? I starten når han er på det mest tente? Tenningen daler jo til bånn i det man er «ferdig» - spesielt hos oss menn - og da kan jeg forstå at det for noen kan være en hardt å motivere seg for å tilfredsstille partneren med tunga. Jeg slikker veldig gjerne både før, under og etter, men det er absolutt best og diggest før jeg selv har kommet. Anonymkode: 15d08...ab5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:53 #9 Del Skrevet mandag kl 09:53 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei, det er dette som gir en dobbel problemstilling hos meg, for jeg føler virkelig jeg har uttrykt at dette er noe jeg ønsker og vil og behøver, samtidig som jeg aldri vil legge press på at han skal. For da tenner jeg jo ikke på det selv... Vi fungerer veldig bra ellers i sengen også... Så det er dette ene som ødelegger så mye, selv om jeg skulle ønske det ikke gjorde det. Det har en effekt ved at jeg føler han ikke godtar hele meg, og det gjør at jeg mister tenning generelt. Anonymkode: 690ee...f16 skjønner deg veldig godt. kanskje det er best å spørre direkte om du kan gjøre noe som helst i forkant som feks kan gjøre at han vil prøve? feks være sikker på at du er nydusjet osv ( ikke at jeg ikke tror du er det altså) - hvis han fortsatt ikke vil, må du jo bare akseptere det. Men fy søren for et savn og jeg kan forstå at du mister tenningen. Jeg vet det er barnslig, men jeg hadde nok mistet lysten på å suge han dessverre. Anonymkode: fa7aa...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet mandag kl 10:00 #10 Del Skrevet mandag kl 10:00 Han forklarer jo hvorfor: Han liker ikke oralsex. Det må du respektere. Eksene dine er vel ekser av en grunn? De holdt det jo ikke med til tross for ubegrensa mengder oralsex. 13 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet mandag kl 10:07 #11 Del Skrevet mandag kl 10:07 Er du en av de som hevder det er nok å vaske vulva med vann? Gammel smegma stinker på begge kjønn og bakterieveksten går raskt. Eksen hans var trolig en av de. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:08 #12 Del Skrevet mandag kl 10:08 Nå er jeg blitt single, og da merker man så godt forskjell på menns lyst! Har en som alltid tar initiativ, mens en annen knapt gjør det. Jeg kan kjenne på litt dårlig selvtillit av han som ikke gjør det, men han er så kåt og keen ellers, tror bare ikke det tenner han veldig og da får jeg jo ikke så lyst til å kreve det heller. Men når man er single kan man jo få det andre steder. Hadde min partner virkelig villet noe, hadde jeg gjort det selv om det ikke tente meg masse selv (om det ikke var noe helt ekstremt!) Anonymkode: 067a3...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:45 #13 Del Skrevet mandag kl 11:45 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ønsker helt ærlige svar fra 100% heterofile menn, og gjerne fra dere som ikke foretrekker å gå ned på den dere er sammen med. Hvorfor liker dere ikke å slikke? Jeg er i et forhold nå der jeg egentlig er fornøyd med det aller meste - det eneste som ødelegger skikkelig er at han ikke er interessert i å gå ned på meg. Jeg kjenner det ødelegger selvtilliten skikkelig... Og jeg mister lyst generelt. Jeg kan telle på to hender antall ganger han har gått ned på meg de 3 årene vi har vært sammen. I tillegg klarer jeg ikke å la være å sammenligne han med mine ekser som gikk ned på meg hver eneste gang vi hadde sex, og sa de elsket det og aldri fikk nok av meg. Jeg både smaker og lukter helt normalt - har sjekket selv! Jeg har også helt optimalt utseendet der nede, om det er lov å si uten å bli halshugd. Vi har hatt flere samtaler om det, han sier han er preget av sin eks som smakte rart. Og at han mistet lysten på sånt etter å ha opplevd det med sin eks... Samtidig sier han at jeg ikke smaker slik. Så hvorfor skal det påvirke meg? Jeg har også poengtert at dette er noe jeg savner i sexlivet vårt, og uttrykt at jeg mister generelt lyst når det er slik. Han sier han forstår og at han skal bli bedre på det, uten at det skjer noen særlig endring. Jeg kan forstå at han ikke vil gå ned på meg rett etter han har kommet i meg, det er helt greit, men nå kommer han sjelden i meg nettopp for at det skulle skje litt oftere at han gikk ned... Og jeg selv må føle at HAN har lyst til å gjøre det, om jeg skal tenne på det selv. Jeg synes det er en skikkelig kjip følelse å måtte "mase" og etterspørre dette selv... Noen som har konkrete råd? Dette er en mann jeg i utgangspunktet har lyst til å gifte meg med, for han er fantastisk på alle andre områder og en gjennomgående bra mann. Men jeg synes dette påvirker meg så mye, når jeg ender opp med å savne ekser der dette ikke var en problemstilling i det hele tatt. For ordens skyld; jeg går masse ned på han, og elsker å gjøre det. Samtidig mister jeg lysten til å gjøre dette mot han, når jeg ikke opplever å få samme nivå av lyst tilbake. Anonymkode: 690ee...f16 Enten så stinker du, uten at han innrømmer det. Eller så er du lite pen der nede som ikke tiltaler han, eller så liker han rett og slett ikke å slikke. I dette tilfellet faller jeg på det siste. Anonymkode: 75974...6d6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:56 #14 Del Skrevet mandag kl 11:56 Du må tenke deg nøye om, om dette er et forhold du ønsker å ha. For som du selv sier så daler selvtilliten av dette. Min mann gjennom 25 år slikker ikke og fingrer svært lite, han har ingen annen grunn enn at han ikke liker. Jeg har i grunn godtatt det, men jeg sliter med selvtilliten på grunn av det. Jeg føler meg rett og slett ikke attraktiv nok. Jeg suger gjerne og han elsker det. Men etter så mange år så gidder jeg ikke mer. Så nå er det minimalt med noe som helst form for sex. Jeg er skikkelig lei av at jeg skal gå ned på han gang etter gang, når jeg ikke får noe tilbake. Anonymkode: 072fd...359 2 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:07 #15 Del Skrevet mandag kl 13:07 Hvis han ikke liker det, så er det vel ikke noe særlig å presse på? Og det er vel ikke noe godt å bli slikket av en som egentlig ikke liker det? Jeg ville ihvertfall ikke fått noe som helst ut av å bli sugd om hun ikke likte å gjøre det og hun følte på press Anonymkode: bd0d7...856 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:23 #16 Del Skrevet mandag kl 14:23 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min mann gjennom 25 år slikker ikke og fingrer svært lite, han har ingen annen grunn enn at han ikke liker. Jeg har i grunn godtatt det, men jeg sliter med selvtilliten på grunn av det. Jeg føler meg rett og slett ikke attraktiv nok. Har du likt det når andre sexpartnere du har hatt før mannen din har gjort det? Er dette en måte du kan oppnå orgasme på, eller handler det mest om selvbildet ditt? Anonymkode: ca381...995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veivalg Skrevet mandag kl 18:01 #17 Del Skrevet mandag kl 18:01 Dette er likt for kvinner og menn. Noen liker rett og slett ikke å gi (og/eller) få oralsex. Da må det respekteres. Jeg vet det ikke er det samme, men har du vurdert sexhjelpemidler som simulerer slikking? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:09 #18 Del Skrevet mandag kl 18:09 Han vil ikke. Grunn nok Anonymkode: 6f72f...aec 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:44 #19 Del Skrevet mandag kl 19:44 Jeg kjenner meg delvis igjen i din mann, bortsett fra at hos meg ble det en mental sperre etter at jeg hørte noen si at konsistensen på sæd minnet om snørr. Og tanken på å svelge snørr er kvalmende. Det er vel snart 20 år siden sperren oppstod, og jeg har ikke klart å svelge unna en ladning siden. Og nå er jeg redd for å brekke meg og i aller verste fall spy når han kommer. Jeg har brekt meg flere ganger av eget slim fra hals og nese/bihuler som kommer for nært svelget og trigger brekningsrefleksen, så, ja ... Anonymkode: b9513...48d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:39 #20 Del Skrevet mandag kl 21:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner meg delvis igjen i din mann, bortsett fra at hos meg ble det en mental sperre etter at jeg hørte noen si at konsistensen på sæd minnet om snørr. Og tanken på å svelge snørr er kvalmende. Det er vel snart 20 år siden sperren oppstod, og jeg har ikke klart å svelge unna en ladning siden. Og nå er jeg redd for å brekke meg og i aller verste fall spy når han kommer. Jeg har brekt meg flere ganger av eget slim fra hals og nese/bihuler som kommer for nært svelget og trigger brekningsrefleksen, så, ja ... Anonymkode: b9513...48d Går jo an å suge som foreplay da, uten at han kommer naturligvis Anonymkode: 9b822...ca2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå