Gå til innhold

Samboer har kjøpt sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Macro skrev (1 time siden):

Mange menn er feige. TS er mulig lat og har tatt han for gitt.

Ingen i denne storyen er et offer slik jeg ser det. Men sexkjøpet tenker jeg uansett er et symptom på noe som er grunnleggende galt. Å henge seg opp i sexkjøpet gjør at man lukker øynene for hva og når det egentlig gikk galt. Som tidligere sagt unnskylder jeg han ikke, men det blir for enkelt å si at det var sexkjøpet dom ødela forholdet.

Lat?😂 han har kjøpt sex i årevis skrev jeg. Selv når vi når kun datet og knulla som kaniner. Du aner ikke hva du pratet om

Anonymkode: 22321...057

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Lat?😂 han har kjøpt sex i årevis skrev jeg. Selv når vi når kun datet og knulla som kaniner. Du aner ikke hva du pratet om

Og du har valgt å bli i mange år🤷‍♀️

Mulig jeg ikke aner hva jeg prater om. Hadde skremt meg om jeg kunne relatere på et dypere nivå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Macro skrev (Akkurat nå):

Mulig jeg ikke aner hva jeg prater om. Hadde skremt meg om jeg kunne relatere på et dypere nivå

Jeg fant det ut IDAG!!!

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Macro skrev (1 time siden):

Da har du ikke lest alt jeg har skrevet. For tredje gang kan jeg si at jeg ikke unnskylder han. Alle som befinner seg i et dårlig forhold må ta ansvar, gå og finne indre styrke i seg selv og eget liv. Alt med-sytet man får hjelper ingenting, jeg snakker i stor grad av egen erfaring.

Du sier HUN må ta ansvar for at DE er i et "dårlig forhold" og går ut fra at DET er grunnen til at mannenkjøper sex - det er uansett hvordan du snur det akkurat det samme som å gi henne ansvar for hans handlinger og det er ugreit. 

Anonymkode: 7e9ba...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg fant det ut IDAG!!!

Bare se vekk fra innlegg fra folk som får glede av å tråkke på andre. 

Anonymkode: 94243...792

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette var fullt lovlig inntil 1.januar 2009. Ser ikke problemet, utover det ulovlige for hans sin del. Litt dumt at han gjør dette i Norge, men nå er han fersket av TS, så får han bare stå i det. Som en annen påpekte her, forholdet har sikkert vært skrantete ganske lenge. Som alltid, det er to som må til for å danse tango.

Anonymkode: 44831...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Betalt voldtekt er overdrevet. Da vet du ikke hva voldtekt er. Prostituerte er hele spekteret fra de som blir tvunget og misshandlet til som velger det helt selv, velger kunder og som gjør det for å få luksusvarer.

Anonymkode: 893b7...643

Å han kan ikke vite hvem, så er komfortabel med at sjangsen er stor han har voldtatt noen gjentatte ganger.

Er hun i et nettverk, mest sannsynlig menneskehandel eller noe overgrep i fortiden, dop, fattigdom, mental helse. Ingen menneske bør frivillig leve på den måten så det er kun de som  er det privat uten en eneste person over seg, å har få kunder i månden som kan gjøre det innenfor et normalområdet kroppen tåler.

Å ha sex flere ganger om dagen med mennekser du ikke tenner på, gjett selv hva hjerne  gjennomgår.

Ikke vær dum. Det er lett 

Anonymkode: 6f601...b62

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Macro skrev (50 minutter siden):

Hun fikk jo ikke vite det før nylig!!! Leser du innlegg du svarer på, eller har du gått inn for å være slem?

Anonymkode: 71c35...0c1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette var fullt lovlig inntil 1.januar 2009. Ser ikke problemet, utover det ulovlige for hans sin del. Litt dumt at han gjør dette i Norge, men nå er han fersket av TS, så får han bare stå i det. Som en annen påpekte her, forholdet har sikkert vært skrantete ganske lenge. Som alltid, det er to som må til for å danse tango.

Du ser ikke problemet med systematisk utroskap? Virkelig ikke? Hun skriver at han kjøpte sex da de nettopp hadde blitt sammen, og knullet som kaniner. Altså, før forholdet eventuelt har blitt "skrantete". Han fikk barn med henne. Hvorfor få et barn med ei dame du ikke liker, og flytte sammen med henne? Da er du jo dum som et brød.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å han kan ikke vite hvem, så er komfortabel med at sjangsen er stor han har voldtatt noen gjentatte ganger.

Er hun i et nettverk, mest sannsynlig menneskehandel eller noe overgrep i fortiden, dop, fattigdom, mental helse. Ingen menneske bør frivillig leve på den måten så det er kun de som  er det privat uten en eneste person over seg, å har få kunder i månden som kan gjøre det innenfor et normalområdet kroppen tåler.

Å ha sex flere ganger om dagen med mennekser du ikke tenner på, gjett selv hva hjerne  gjennomgår.

Ikke vær dum. Det er lett 

Dette. Det har vært flere artikler der tidligere sexarbeidere som gjorde det frivillig, forteller om hvordan fortiden deres innhentet dem flere år etter at de sluttet med sexsalg, og hvordan de ble ødelagt psykisk. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du ser ikke problemet med systematisk utroskap? Virkelig ikke? Hun skriver at han kjøpte sex da de nettopp hadde blitt sammen, og knullet som kaniner. Altså, før forholdet eventuelt har blitt "skrantete". Han fikk barn med henne. Hvorfor få et barn med ei dame du ikke liker, og flytte sammen med henne? Da er du jo dum som et brød.

La meg gi deg fasiten på det jeg har uthevet nå med en gang. Husk å lese den hver gang du lurer på det samme igjen.

Man får barn med ei dame man ikke liker fordi:

1) Man må ta det man får. Det er kun dere høner som har luksusen til å "velge oppover". 

2) Man må ha TILGANG til en kvinnelig kropp for å få barn. Dette vil jeg si er virkelig den fundamentale forskjellen mellom kvinner og menn og ikke minst - samfunnet vi lever i hvor rettsstaten ofte vil prioritere mor når det kommer til stykket.

Om vi menn kunne fått en sønn eller datter - eller BEGGE deler for den slags skyld - uten at vi må stresse rundt med ei dame, så hadde det vært tipp topp. Vi kan altså ikke bare gå rundt og shoppe en "topp sperm" fra katalogen til oss selv, slik at man kan få et "perfekt avkom" som sikkert også Hitler hadde godkjent som "top notch" i utseende 😂 . 

Derfor er det veldig farlig at mange menn har falt utenfor det økonomiske da dette fort henger sammen med å kunne være noenlunde attraktiv for ei dame. Her kommer kvinnedominansen innenfor skolen og hele veien til høyere utdanning inne i bildet. For når en kvinne får jobb, så betyr det at en mann har tapt på den andre siden. Vi glemmer ofte denne delen i og med at vi ikke har uendelig tilgang på stillinger (jobb). Når så ei kvinne vinner på dette området også, så har ikke mannen en gang råd til å finne ei dame i utlandet å presentere seg ovenfor.  Også klikker man til slutt - you know the drill. Man begynner å bli ekstremt høyreradikal, ekstremt konservativ, osv - og veldig anti-velferdsstat og "anti-sosialist" og anti-feminist. 

For å oppsummere: menn trenger tilgang til ei dame for å få en sønn eller datter eller begge deler.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bli eller gå - du må kjenne på hva som er riktig for deg. Personlig hadde jeg aldri kunnet bli i et forhold med en horekunde, spesielt om det var noe som hadde pågått over tid. Men vi er alle ulike. 

Ang økonomi så kan du kanskje vurdere å komme deg ut av ufør-tilværelsen? Nå vet jo ikke jeg grunnen til at du er ufør, men jeg kjenner flere som har kommet seg fra ufør til arbeid og fått er bedre liv. Det gjør noe med selvfølelsen å tjene sine penger, i tillegg får du kollegaer, personlig utvikling og sannsynligvis høyere inntekt. Og bedre mulighet til å finne en bedre mann!! Hvis du trenger utdanning, så tror jeg NAV kan hjelpe til.

Bare en tanke.

Anonymkode: 5bf98...d38

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg henger meg på de som hadde samlet bevis, og anmeldt. Å være horekunde er så langt over streken det nesten går an å komme i min bok,  bortsett fra drap og grov mishandling. Kom deg unna, han har ikke riktige verdier til å være kjæreste, far og omsorgsperson. Jeg ville ikke latt barna være med ham.

Anonymkode: 17ad3...77e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Dette. Det har vært flere artikler der tidligere sexarbeidere som gjorde det frivillig, forteller om hvordan fortiden deres innhentet dem flere år etter at de sluttet med sexsalg, og hvordan de ble ødelagt psykisk. 

Ja. Jeg tror egentlig man må være anderledes, som i psykopat, sosiopat, narsisit, sexavhengig for å tolerere det bedre. Siden de er tiltrukket av det vonde, kan trenge mye bekreftelse, de føler, men føler ikke for andre og føler kansjbe ikke alle på helt samme måte?? Men jeg regner med de er litt mindre sårbare, eller er de like sårbare? Men de er jo heller ikke noen det er riktig å be om å leve fanget i dette livet. Jeg tror ikke de er typene mennekser som er med på andres regler over kroppene deres heller. 

Det er et alvorlig yrke og jeg forstår ikke hvorfor mange ikke forstår det. Har de ikke satt seg ned å tenkt hvordan en dag ser ut? Hvordan et øyeblikk vil føles ut? Mange av den typen. Satt seg i den posisjonen. Observert andre, hva de sier når de er ute, hva de som er rundt sier???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å være intim med han. 

Og så kan du jo velge om du vil ta ut skilsmisse eller ikke. De fleste menn oppfordrer ikke til skilsmisse og holder ut ganske lenge i sexløst og kjærlighetsløst forhold. Gi faen i hele mannen, men bli værende en stund av praktiske årsaker. Opparbeid deg god økonomi og legg en bra plan. Så river du av plasteret. 

Jeg er så og si alltid tilhenger av ærlighet varer lengst, konfrontasjoner osv, men her ville jeg holdt hodet kaldt. Ta vare på deg selv, for en kronidiot av et mannfolk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
MarieOlsen skrev (7 timer siden):

Om det med om at han hadde syntes det var greit jeg hadde solgt meg (

Denne er alltid litt interessant. For jeg tror neppe folk som kjøper sex hadde likt at sønnen eller datteren deres hadde solgt sex. Jeg hadde blitt helt knust om mine barn hadde solgt seg da de fylte 18. Virket som om det er en kognitiv brist ifh hos mange som kjøper sex. 

Anonymkode: 52cd2...cfc

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Økonomi er underordnet her. Anmeld han til politiet. Der han bedriver med er betalt voldtekt. 

Har du ikke bedre råd å gi så burde du faktisk ikke gi noen. 

Anonymkode: 74da0...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har du ikke bedre råd å gi så burde du faktisk ikke gi noen. 

Anonymkode: 74da0...7f5

Helt på sin plass å anmelde en notorisk forbryter. Hvorfor skal hun beskytte ham?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som flere her sier, ikke si noe til ham ennå. Samle beviser, og dokumenter alt. Dette er ikke for å være crazy, hevngjerrig eks, men for å stå stødig i det du vet, om han prøver å lyve, manipulere og få deg til å betvile din egen virkelighet. Dette er ikke uvanlig at skjer når utro folk blir avslørt. Sexkjøp er jo ennå mer skamfullt enn utroskap også, og kan fort føre til at han gjør alt i sin makt for å unngå å innrømme. 

Har du oversikt over omfanget? Hvis det er mye, har jo dette et svindelaspekt ved seg også. Hvis mye av familiens penger har gått til prostituerte, er dette et økonomisk svik også. Du er åpenbart den økonomisk underlegne i forholdet. Har du tilgang til noen felles ressurser? I så fall hadde jeg overført penger til meg selv rett før du slipper bomben, tilsvarende det han har brukt, minst.

Gå i banken og skaff oversikt over mulighetene dine, snakk med venner eller familie om lån/hjelp. Forklar situasjonen, kanskje kan noen hjelpe?

Du kan også vente en god stund med å si noe, og bruke tiden fremover til å spare mest mulig. Avlys ferier, få mest mulig inn på sparekonto. Lev på han med god samvittighet!  Snakk med advokat også, bare få oversikt over situasjonen før du sier noe, så han ikke kan lyve seg ut av det, ta mer penger fra familien osv. Ha gjerne et sted å bo klart først. Og ja, sjekk deg for ALLE kjønnssykdommer.

Tanken på å bli alene med dårlig økonomi er ufattelig skremmende. Men det blir så mye bedre enn du frykter ❤️ Tøft blir, helt utvilsomt. Og en skal jo håndtere en hjertesorg oppi det hele også. Men en blir så sterk når en må!

Anonymkode: 823d0...794

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du har lyst til å slippe bomben på en litt spektakulær måte, og ikke innta gråtene offerrolle, kan du jo legge en plan for det også mens du sparer.

Hva med å fake at du har begynt å jobbe som prostituert? Og bare avsløre litt tilfeldige ting her og der, så han lurer på hva som foregår. Noe sexy undertøy på mistenkelige plasser, dårlige forklaringer på hvorfor du er ute om kvelden, la Onlyfans innloggingsside stå åpen på pc'en osv. Og når han anklager deg for å ha en affære kan du berolige han med at neida, du bare sper på familieinntekten med å selge litt sex på si! 😄

Når han står der og prøver å ta inn det du sier, kan du kjøre på med at du flytter om x antal dager, at det kommer er krav om tilbakebetaling av midlene han har brukt på dette, (alternativt kan han vente seg en tlf fra politiet), og hva enn du nå bestemmer deg for å gjøre. Jeg hadde kanskje løyet på meg en kjønnssykdom også jeg, bare for å få han til å føle på max skam.

Jeg hadde nok fortalt alt til felles venner og familie i forkant også. Ikke bare for hevnens skyld, men for å være i forkant av eventuelle løgner og svertekampanjer mot deg når han får panikk og vil beskytte ryktet sitt. Vis dem eventuelle beviser også, så han ikke kan komme gråtende til mammaen sin og fremstille deg som en gal kjerring som lyver om han. Men bare rett før du slipper bomben, så han ikke får forberedt seg. Min erfaring er at utro løgnere har få sperrer når det gjelder å beskytte ryktet sitt. Han har jo allerede bevist at han har minimalt med omsorg for deg, ikke tro at han nå plutselig skal begynne å sette deg og dine følelser foran seg selv..

Å gjøre noe som dette er ikke bare smålig og gærn hevngjerrighet (selv om hevn kan smake veldig godt!) Det gjør noe med synet på deg selv. Å gå ut av det med hevet hode og plassere skylden der den hører hjemme. Ikke åpne for en eneste samtale etterpå, bortsett fra praktiske ting rundt felles barn. Ikke la han leke offer, og trigge omsorgsgenet ditt til å ville "hjelpe" han gjennom dette. Og få tanker om at det er noe DU kan fikse, om du har mer sex med han osv. Du har IKKE fått ham til å gjøre dette. 

Anonymkode: 823d0...794

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...