Pludre Skrevet 15. mars 2002 #1 Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg trenger hjelp med hvordan jeg skal betale på Ebay, jeg har ennå ikke fått denne koden fra Pay Pal og aner ikke hva jeg skal gjøre. Værsåsnill å hjelpe meg !! Er det andre betalingsmetoder som er like sikre, f.eks Billpoint ?? Håper på snarlig svar Pludre12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #2 Del Skrevet 15. mars 2002 Du kan alltids betale med visakort, forutsatt at du føler du har en seriøs mottaker i andre enden (og en sikker forbindelse). Send dem en mail og forklar situasjonen. Jeg har betalt med visa direkte før og det har fungert fint. B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #3 Del Skrevet 15. mars 2002 heia du kan også gå på posten og betale moneyorder jeg vet ikke hva det heter på norsk, men går du på posten og si money order så vet de hva du mener dette her ordner seg skal du se vennen klem fra *Perser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 15. mars 2002 #4 Del Skrevet 15. mars 2002 Hei! Synes du fikk svar på den andre tråden jeg! Hvis du forklarer til selgeren på eBay godtar Han/hun at det kanskje blir litt forsinkelse med betaling siden man akkurat har registrert seg. Har ikke hørt om noen selgere (på eBay) som ikke godtar dette. Som sagt (av 08juni02) vil den kontoutskriften komme på kontoutskriften føsrt etter noen dager (selv om det er nettbank). PS IKKE oppgi kredittkortnummer dit via e-post!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå