Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi tok inn på brudesuiten på byens beste hotell. Jeg var spenna klar for en real runde i bingen, men kona ville sove. Så da ble det slik. Og det ble starten på 20 år med skuffelser. The story of our lives. 

Anonymkode: 283b6...47f

• Liker 1
  • Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Giftet oss en eksotisk plass alene, hadde sex på morningen i boblebadekaret på rommet, etter vielsen og på kvelden etter maten.  For de som har store bryllup kjenner jeg flere som bare sovnet, var for sliten etter alt var ordnet til,pluss besøk og muligens rydde. Så forståelig!

Anonymkode: 88d6a...594

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi giftet oss i utlandet i hjembyen til mannen. Hadde 300 gjester. Festet til 3-4 om natta. Var drita full og utslitt. Hadde heldigvis ikke booket noe hotell. Sov hjemme hos svigers. Mannen hjalp meg av med brudeklærne og sluknet helt og våknet opp med tidenes hodepine.

Anonymkode: 4a640...f2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dagen før feirer vi barnebursdag, og dagen etter bryllupet så gikk vi på jobb. Så vi sov. På hvert vårt rom til og med, og jeg hadde to barn i senga. Så spennende var det, liksom. Ikke at selve vielsen var så gøyal heller, men nå er vi ihvertfall gift. 

Anonymkode: 0ac02...e67

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde stort selskap med 100 gjester og dro til hotellet litt over midnatt. Der ble det en lang seanse med å få kledd av bruden og få ut alle de sikkert 50 hårnålene som holdt frisyren på plass. Så ble det bading i badekaret og en slags sex før vi sovnet. Vi var så slitne og trøtte at sexen ble ikke veldig minneverdig. Det har blitt bedre siden.

Anonymkode: b8623...c52

AnonymBruker
Skrevet

Trøtt på kvelden, men avtalte sex på morgenen. Det hadde vi, og jeg hadde sexy oppvisning og dans som han likte. 

Anonymkode: a1cd9...f1b

AnonymBruker
Skrevet

Sovna dessverre. Hadde ikke store selskapet. Men vi hadde et lite barn. Så var bare glad vi hadde en dag fri fra hun. Jeg har ikke hørt at han er skuffet over det. Vi har jo hatt sex mange  ganger etter det. Fortsatt gift. 25 år. 

Anonymkode: d8074...e48

AnonymBruker
Skrevet

Anal.

Anonymkode: 4af76...957

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi gifter oss snart. Bryllupsnatten ser jeg for meg at vi sniker oss hjem og legger oss ved siden av ungen som sover i senga, etter en lang og slitsom (men fin) dag. Hotell sjekker vi inn på helga etter eller noe og tar det fullt ut der 👌🏻👌🏻

Å forvente heftig opplegg på bryllupsnatta er jo totalt urealistisk😂

Anonymkode: 4da93...1d9

• Liker 5
Skrevet

Vi sov. Godt! 

Vært gift i 23 år ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Haha… jeg endte opp med å SOVE på rommet med min forlover, og mannen sov alene 😅 

Men det tok seg opp etterpå 🥰

Anonymkode: 195d7...68a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han hjalp med ut av bryllupskjole og fjernet alle hårnålene. Så leste vi bryllupstalen til hverandre, var så i lykkerus under middagen at vi ikke fikk med oss hva som ble sagt. Så sovnet vi 🤣 

Anonymkode: 9bb0f...541

• Hjerte 2
Skrevet

Sov! Flott bryllup, koste oss masse. Men, vi var trøtte begge to. Hadde jo bodd sammen i 6 år da vi giftet oss, så det var ikke noen stor greie. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi snek oss ut av festen og bare sovnet veldig slitne :)  Og vi hadde folk i byen så morgenen etter hadde vi ikke tid til noen intimstund. Vi var også ganske i lykkerus og jeg våknet i løpet av natta mens hele dagen spilte på repeat i hodet mitt!

Anonymkode: a1260...3d3

AnonymBruker
Skrevet

Vi sov på hotell. Hadde sex om morgenen.

Anonymkode: 6e6c1...1ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En nabo av meg som jeg hadde en del kontakt med en stund, fortalte at mannen hennes gikk ut på bryllupsnatta, og siden ble det bare verre. Det siste jeg hørte var at han var utro mens hun gikk til kreftbehandling.

Anonymkode: aa85f...65f

• Hjerte 2
Skrevet

Vi hadde noen overnattingsgjester hos oss i bryllupet, så vi hadde nachspiel. Det ble til at vi døgnet for vi ble hentet tidlig neste morgen for å rekke flyet til bryllupsreisen 😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 54 og ugift ( :fnise: ), men har og har hatt utallige venner og bekjente som har giftet seg opp igjennom, og heftig sex på bryllupsnatten har ingen rapportert om (blant de som har rapportert, da). Det vanligste ved stort bryllup er vel at man faller om helt utslitt og sovner, det vanligste ved små bryllup er vel gjerne at man har barn og derfor ikke har helt anledningen. Tror ikke det har noe å si for resten av ekteskapet. Mange er fortsatt gift. :fnise: 

Anonymkode: 01ab1...e86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vi tok inn på brudesuiten på byens beste hotell. Jeg var spenna klar for en real runde i bingen, men kona ville sove. Så da ble det slik. Og det ble starten på 20 år med skuffelser. The story of our lives. 

Anonymkode: 283b6...47f

Vi sov. Vi var begge utkjørt etter en lang festdag. Er som kaniner til vanlig, så en natt uten sex var ikke noe problem!

Anonymkode: 427f9...c1c

AnonymBruker
Skrevet

Barnevakta (den som fulgte ekstra med på tre-åringen hele dagen) dro hjem rundt midnatt. Da la vi oss for å sove, mens tre-åringen sov på tvers i senga mellom oss 😄 👰🏼‍♀️👦🏼🤵🏼‍♂️

Anonymkode: 562aa...b44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...