AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:27 #1 Del Skrevet mandag kl 05:27 Vi skal på ferie til Thailand snart, og mannen foreslo at jeg kunne ligge med en ladyboy mens han så på. Jeg er seksuelt tiltrukket av begge kjønn. Men forslaget hans fikk meg til å bli litt stressa uten at jeg helt klarer å sette fingeren på hvorfor. Noen som har erfaring? skal naturlig nok prate mer med han om dette og, mulig det bare var ett innfall han hadde. Jeg ser jo på en ladyboy som mann, med penis penetrering i vagina, og følte kanskje litt på at da ville jeg jo vært utro. Gir det mening? Off, rotete innlegg Anonymkode: 4499d...b39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet mandag kl 05:33 #2 Del Skrevet mandag kl 05:33 Du skal si nei fordi du er mot prostitusjon. Jeg forstår godt det seksuelle i forslaget og dømmer ikke det. 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:35 #3 Del Skrevet mandag kl 05:35 Kanskje det er problemstillingen rundt om dere på så kort tid finner noen som av fri vilje og seksuell lyst vil ligge med et fremmed, middelaldrende par som gjør deg usikker? Anonymkode: 1aa57...d8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:37 #4 Del Skrevet mandag kl 05:37 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje det er problemstillingen rundt om dere på så kort tid finner noen som av fri vilje og seksuell lyst vil ligge med et fremmed, middelaldrende par som gjør deg usikker? Anonymkode: 1aa57...d8e Tror ikke det er noe problem å finne seg noen som ønsker det, vi er relativt unge, begynnelsen av 30 åra og begge er relativt atletisk:) Anonymkode: 4499d...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:40 #5 Del Skrevet mandag kl 05:40 De fleste lb i Thailand som dere ville kommet i kontakt med i en slik situasjon jobber som prostituerte med alt det medfølger som menneskeverd, kjønnssykdommer osv. Skulle dere komme over en som feks jobber i ett parfymeri, butikk eller resturant så går det jo an å prøve seg forsiktig fram, men jeg kan med 1000% sikkerhet si at jeg vet utfallet på forhånd. Lykke til med ferie i Thailand og spis Thai mat.... Det er noe av det sunneste du får og kiloene raser av!🌞 Anonymkode: d4394...027 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet mandag kl 05:49 #6 Del Skrevet mandag kl 05:49 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror ikke det er noe problem å finne seg noen som ønsker det, vi er relativt unge, begynnelsen av 30 åra og begge er relativt atletisk:) Anonymkode: 4499d...b39 Dere har for vane å ligge med thailandske turister som besøker Norge? Det vil si; de av dem som er unge og vakre, selvsagt. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:51 #7 Del Skrevet mandag kl 05:51 Snok1 skrev (1 minutt siden): Dere har for vane å ligge med thailandske turister som besøker Norge? Det vil si; de av dem som er unge og vakre, selvsagt. 😊 Vel, vi er ikke fremmede for å ha med oss flere på rommet, turister eller ei. Har hatt med oss jenter før vi Anonymkode: 4499d...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet mandag kl 05:58 #8 Del Skrevet mandag kl 05:58 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vel, vi er ikke fremmede for å ha med oss flere på rommet, turister eller ei. Har hatt med oss jenter før vi Anonymkode: 4499d...b39 Så hyggelig for thai-ene. De må virkelig ha fått et godt inntrykk av norsk gjestmildhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:02 #9 Del Skrevet mandag kl 06:02 Snok1 skrev (2 minutter siden): Så hyggelig for thai-ene. De må virkelig ha fått et godt inntrykk av norsk gjestmildhet. Du var veldig opptatt av etnisiteten. Det er irrelevant for meg/oss om etnisitet på partnere vi har det gøy med. Og vi gjør da selvsagt ikke noe med noen som ikke er med på det frivillig for alle. Anonymkode: 4499d...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet mandag kl 06:04 #10 Del Skrevet mandag kl 06:04 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vel, vi er ikke fremmede for å ha med oss flere på rommet, turister eller ei. Har hatt med oss jenter før vi Anonymkode: 4499d...b39 For å svare mer alvorlig: Jeg har ingenting mot deres seksuelle fetisj, det kunne vært meg som hadde den fantasien. Jeg dømmer dere overhodet ikke for det. Jeg ber dere bare være forsiktige med å dykke for dypt ned i underverdenen i et samfunn som er veldig annerledes enn Norge. Prostitusjon er én ting. Der det finnes prostitusjon finne også en masse annen type kriminalitet som dere ikke vil bli assosiert med. Seksuelt overførbare sykdommer er også nevnt overfor. Dette er virkelig noe å være på vakt overfor. Jeg unner dere virkelig å realisere seksuelle fantasier, jeg ber dere bare være forsiktige, og ikke begå overgrep mot andre. Håper dere får en strålende ferie med masse deilig sex! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:15 #11 Del Skrevet mandag kl 06:15 Snok1 skrev (9 minutter siden): For å svare mer alvorlig: Jeg har ingenting mot deres seksuelle fetisj, det kunne vært meg som hadde den fantasien. Jeg dømmer dere overhodet ikke for det. Jeg ber dere bare være forsiktige med å dykke for dypt ned i underverdenen i et samfunn som er veldig annerledes enn Norge. Prostitusjon er én ting. Der det finnes prostitusjon finne også en masse annen type kriminalitet som dere ikke vil bli assosiert med. Seksuelt overførbare sykdommer er også nevnt overfor. Dette er virkelig noe å være på vakt overfor. Jeg unner dere virkelig å realisere seksuelle fantasier, jeg ber dere bare være forsiktige, og ikke begå overgrep mot andre. Håper dere får en strålende ferie med masse deilig sex! Der hadde du mange fine poeng jeg er helt enig med deg i, absolutt. Anonymkode: 4499d...b39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:37 #12 Del Skrevet mandag kl 06:37 Stakkars thailendere som har så mye flott å by på, men som mottar sexturister som støtter opp under en industri som bare fører elendighet med seg. Skal dere eksperimentere, finn noen frivillige her til lands. Anonymkode: 1988b...31a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:59 #13 Del Skrevet mandag kl 09:59 Hva ned en norsk transe som meg? Har ikke pupper men...................... Anonymkode: e34ae...3ac 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet mandag kl 18:37 #14 Del Skrevet mandag kl 18:37 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva ned en norsk transe som meg? Har ikke pupper men...................... Anonymkode: e34ae...3ac Gjerne, det er en nytelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet mandag kl 18:47 #15 Del Skrevet mandag kl 18:47 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vi skal på ferie til Thailand snart, og mannen foreslo at jeg kunne ligge med en ladyboy mens han så på. Jeg er seksuelt tiltrukket av begge kjønn. Men forslaget hans fikk meg til å bli litt stressa uten at jeg helt klarer å sette fingeren på hvorfor. Noen som har erfaring? skal naturlig nok prate mer med han om dette og, mulig det bare var ett innfall han hadde. Jeg ser jo på en ladyboy som mann, med penis penetrering i vagina, og følte kanskje litt på at da ville jeg jo vært utro. Gir det mening? Off, rotete innlegg Anonymkode: 4499d...b39 1: Du skal ikke gjøre noe sexuelt du ikke selv har lyst til 2: Du bør tenke over om det du gjør er lovlig. 3: Du bør tenke over knytningen til kriminalitet 4: Du bør tenke over faren for kjønnssykdommer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå