Gå til innhold

Kvinner uten ansikt på Tinder vs. menn uten ansikt på Tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne av meg har nylig blitt singel, men klar for å utforske singellivet. Derfor ønsker hun ikke vise ansiktet med det første der inne. Hun har satt status til kortsiktig ett eller annet. I løpet av 2 dager, har over 99 menn likt henne, basert på fire bilder uten ansikt, som kun viser kroppen - med klær på. Hun har flott kropp de fleste antakeligvis finner attraktiv.

Hvordan er det andre veien, hvis en mann med flott kropp gjør det samme? Setter status til det samme, samt skriver i profilteksten at han er ute etter spenning i hverdagen. Er det i det hele tatt sannsynlig at denne mannen får seg match?

Anonymkode: 79816...aeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enormt stor forskjell på dette så klart. Menn vil jo også like profiler uten å se et eneste menneske.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mange sorterer i etterkant. 

Flere menn enn kvinner er der inne, og flere menn enn kvinner er åpne for sex uten å føle mer, også fordi menn i mindre grad har noe å frykte. Så neppe det samme. Men om han har veldig fin kropp tror jeg kanskje noen av de som er åpne for sex kan være nyskjerrige. Spesielt om han går opp i alder. Samme med kvinner. 

Anonymkode: 891a4...56f

AnonymBruker
Skrevet

En del menn sveiper «riktig vei» på alt. Bare for å få en match.

Anonymkode: 00f86...9f1

• Liker 8
Skrevet

Tinder og alle andre dating apper er veldig overfladiske.... Og et pent bilde forteller akkurat like mye som et stygt bilde eller for den sags skyld et bilde av en blomst eller et fjell....

Er først når man får kontakt med motparten at man kan begynne å vurdere om det er en person eller en bot man snakker med...! 

Men det er en viss spenning i å matche et fjell eller en blomst.... Kanskje man vinner i lotto, kanskje ikke....

AnonymBruker
Skrevet

Menn sorterer etterpå, så det er kun matchene hun får svar av som telles

Anonymkode: 36642...042

AnonymBruker
Skrevet

Utro menn gjør sånn, så jeg er uinteressert.

Anonymkode: 74f7f...2a3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Utro menn gjør sånn, så jeg er uinteressert.

Anonymkode: 74f7f...2a3

Jeg er ikke utro, er faktisk singel, men vil ikke ha ansiktet ut på nett av andre grunner, som du sikkert kan få vite når vi prates... kjipt at du ikke er interessert da... 😞 

Anonymkode: edbec...a7a

Skrevet

Blar alltid vekk profiler uten bilde eller bare bilde av kropp. Helt uinteressant. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri lika en eneste profil uten bilde av ansiktet.

Anonymkode: 239d1...c7c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne..seriøs, men liker ikke ha bilde av meg på datingsider på grunn av jobben. 

Anonymkode: a8a8a...f1e

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

TS her:

Jeg kan komme med en oppdatering. Jeg er altså mann. Jeg ordnet meg Tinder, ordnet meg overkroppsbilder lik det venninna mi hadde. Noen med klær, andre uten. Skrev stort sett det samme i profilteksten.

Konklusjon etter 1 uke. Ingen match. Ingen likes. 

2 uker: Én match. Stoppet opp etter 3 meldinger. Hun sluttet bare å skrive.

3 uker: Ingen match. Ingen likes

4 uker: Én match, men hun skriver ikke. Hun venter nok på at jeg skriver. Én likes. Vet ikke hvem det er, da jeg ikke har gull.

Nå nylig fikk jeg en match med ei i et åpen forhold, der hun letet etter noen som kunne tilfredsstille henne. Hun hadde bilder som ikke avslørte noe som helst. Jeg tok kontakt på en hyggelig måte, og spurte om hun hadde flere bilder, og det måtte ikke være ansikt. Unmatch.

Så ja, kvinner uten ansikt får ekstremt mange likes og match. Hun får match hver eneste dag. Mange er derimot veldig usikre eller feige. Per nå er hun kun ute etter uforpliktede treff. Det er helt OK for mannfolka, men når de ender opp med å nærme seg et treff, så feiger de ut. De er veldig giret, deler bilder på snap, til og med nakenbilder. Men når de snakker om å møtes, stopper de å skrive. 

AnonymBruker
Skrevet

Satan, jeg trodde tråden skulle handle om kartell-ofre som forsøkte seg på dating. if you know, you know

Anonymkode: ae6f7...b39

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner og menn er forskjellige. Menn kan få noe ut av en kveld med en kvinne de ikke kjenner, så lenge hun har bra kropp(og til og med hvis de ikke er særlig tiltrukket også)Mens (de fleste) kvinner får ikke alltid så mye ut av noen timer med en fremmed mann der vi først ser ansiktet og får et inntrykk kanskje bare noen timer før man skal møtes. Og kvinner er ofte mer forsiktig pga risiko for voldtekt osv. man vil gjerne se personen først for å få et inntrykk. Det er flest menn som oppsøker prostituerte, og menn som er prostituerte har ofte andre menn som kunder- ikke kvinner. 

Anonymkode: b3447...603

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på tinder uten bilde. Er egentlig ikke klar for et nytt forhold, men nysgjerrig på konseptet. Nettopp det at jeg har fått haugevis med likes når alt de får av profilen min er fin fjellutsikt, gjør at jeg er veldig skeptisk. Føler Tinder må være fullt av desperate folk som liker over en lav sko 🙈 

Profil uten ansikt er for meg selv no-go uansett, derfor enda mer skeptisk til de som gir meg likes 😂

Anonymkode: fdc01...d06

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg postet av permanent utestengt bruker og tilhørende svar.

Rhodiola, adm.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 9.26):

Så ja, kvinner uten ansikt får ekstremt mange likes og match. Hun får match hver eneste dag. Mange er derimot veldig usikre eller feige. Per nå er hun kun ute etter uforpliktede treff. Det er helt OK for mannfolka, men når de ender opp med å nærme seg et treff, så feiger de ut. De er veldig giret, deler bilder på snap, til og med nakenbilder. Men når de snakker om å møtes, stopper de å skrive. 

Du kan takke de useriøse, for at det er vanskelig å overbevise en kvinne😉 Takke blir jo feil selvfølgelig, men samtidig tenker du vel hvor mye useriøshet en kvinne møter. Men det er også bortkastet tid.. derfor foretrekker kvinner et ansikt, et navn eller telefonnummer, god kjemi ved tastaturet.. Men dette bør være gjensidig.. Da øyner de en sjanse for å treffes..

Men heller ingen garanti.. Jeg mener et "nei" ikke nødvendigvis er negativt.. tenk om hun har sagt "Ja" til noe hun er usikker på, det hadde blitt klein kos😉

Tinder kan vel sammenlignes med å gå i matbutikken skrubbsulten?
Vogna fylles med Junkfood, som i ettertid aldri blir spist.
Så derfor er det viktig å ikke sitte skrubbsulten, med ereksjon og Tinder samtidig.. det er en dårlig kombinasjon, for mye av fornuften forsvinner. Sitter du uten ereksjon, finner du mindre, men mye sunnere ferskere "råvarer"😅👍

• Liker 2
Skrevet

Det er også ekstremt mange svindlere der ute. Ikke send nakenbilder til fremmede og aldri penger. Om de ikke vil møte deg eller videochatte innen noen måneder, er de en dude i nigeria. Last ned bildene og søk google image. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 9.26):

TS her:

Jeg kan komme med en oppdatering. Jeg er altså mann. Jeg ordnet meg Tinder, ordnet meg overkroppsbilder lik det venninna mi hadde. Noen med klær, andre uten. Skrev stort sett det samme i profilteksten.

Konklusjon etter 1 uke. Ingen match. Ingen likes. 

2 uker: Én match. Stoppet opp etter 3 meldinger. Hun sluttet bare å skrive.

3 uker: Ingen match. Ingen likes

4 uker: Én match, men hun skriver ikke. Hun venter nok på at jeg skriver. Én likes. Vet ikke hvem det er, da jeg ikke har gull.

Nå nylig fikk jeg en match med ei i et åpen forhold, der hun letet etter noen som kunne tilfredsstille henne. Hun hadde bilder som ikke avslørte noe som helst. Jeg tok kontakt på en hyggelig måte, og spurte om hun hadde flere bilder, og det måtte ikke være ansikt. Unmatch.

Overkroppsbilder uten klær?

Du er på Tinder bare for uforpliktende møter?

Må jo være ganske spesielle folk som bare går etter sex hos alt som kan krype og gå. Ikke tiltrekkende for folk som er seriøse i hvert fall. Virker veldig lugubert og billig...

Anonymkode: f541d...ac3

Skrevet

Profiler på tinder uten bilder går rett til venstre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...