Gå til innhold

Kvinner uten ansikt på Tinder vs. menn uten ansikt på Tinder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ei venninne av meg har nylig blitt singel, men klar for å utforske singellivet. Derfor ønsker hun ikke vise ansiktet med det første der inne. Hun har satt status til kortsiktig ett eller annet. I løpet av 2 dager, har over 99 menn likt henne, basert på fire bilder uten ansikt, som kun viser kroppen - med klær på. Hun har flott kropp de fleste antakeligvis finner attraktiv.

Hvordan er det andre veien, hvis en mann med flott kropp gjør det samme? Setter status til det samme, samt skriver i profilteksten at han er ute etter spenning i hverdagen. Er det i det hele tatt sannsynlig at denne mannen får seg match?

Anonymkode: 79816...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enormt stor forskjell på dette så klart. Menn vil jo også like profiler uten å se et eneste menneske.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sorterer i etterkant. 

Flere menn enn kvinner er der inne, og flere menn enn kvinner er åpne for sex uten å føle mer, også fordi menn i mindre grad har noe å frykte. Så neppe det samme. Men om han har veldig fin kropp tror jeg kanskje noen av de som er åpne for sex kan være nyskjerrige. Spesielt om han går opp i alder. Samme med kvinner. 

Anonymkode: 891a4...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del menn sveiper «riktig vei» på alt. Bare for å få en match.

Anonymkode: 00f86...9f1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder og alle andre dating apper er veldig overfladiske.... Og et pent bilde forteller akkurat like mye som et stygt bilde eller for den sags skyld et bilde av en blomst eller et fjell....

Er først når man får kontakt med motparten at man kan begynne å vurdere om det er en person eller en bot man snakker med...! 

Men det er en viss spenning i å matche et fjell eller en blomst.... Kanskje man vinner i lotto, kanskje ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn sorterer etterpå, så det er kun matchene hun får svar av som telles

Anonymkode: 36642...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Utro menn gjør sånn, så jeg er uinteressert.

Anonymkode: 74f7f...2a3

Jeg er ikke utro, er faktisk singel, men vil ikke ha ansiktet ut på nett av andre grunner, som du sikkert kan få vite når vi prates... kjipt at du ikke er interessert da... 😞 

Anonymkode: edbec...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blar alltid vekk profiler uten bilde eller bare bilde av kropp. Helt uinteressant. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri lika en eneste profil uten bilde av ansiktet.

Anonymkode: 239d1...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne..seriøs, men liker ikke ha bilde av meg på datingsider på grunn av jobben. 

Anonymkode: a8a8a...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...