AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:52 #1 Del Skrevet søndag kl 23:52 Og hvor mye tjener dere? Anonymkode: 274a2...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:59 #2 Del Skrevet tirsdag kl 16:59 Ingen som jobber på lager her? Anonymkode: 274a2...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet tirsdag kl 17:10 #3 Del Skrevet tirsdag kl 17:10 480 tusen ca som startlønn. Det tok det meg 2 sekunder å finnet ut av. Så kan man der som alle andre plasser jobbe seg oppover i systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:13 #4 Del Skrevet tirsdag kl 17:13 Det kommer helt an på hvilket lager man jobber på. Noen lager går man rundt med traller å håndplukker varer. Noen lager fyller man kun på palleplasser mens plukk er automatisert. Noen steder kjører man hovedsakelig truck og har lite håndplukk. Noen steder jobber man helt alene, andre steder er det mange ansatte... Jobber ikke på lager nå lengre, men har jobbet på lager hvor jeg var eneste fulltidsansatte og en annen har 30% stilling. Og ett lager hvor det var rundt 50 ansatte som jobbet tre-skift. Anonymkode: 56fc0...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:40 #5 Del Skrevet tirsdag kl 21:40 Det er gørrkjedelig. Jeg hadde heller aldri orket å stå på samlebånd heller. Hente ordre, plukke varene, pakke, legge inn på dataen, merke. Repeat. Evt fylle på med truck, stable ting høyt opp i reoler med truck, laste og losse biler med truck. Jeg jobbet på frukt/grønnsak og på lager innen offshoreindustrien. Det siste var LITT mindre kjedelig enn å stable poteter og bananer. Anonymkode: 56378...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå