Gå til innhold

Glattbarbert, stripe/trekant eller busk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Foretrekker trekant eller lita stripe, kortklippet er også helt fint. Glattbarbert synes jeg blir litt kjedelig, og ser kanskje litt "ungt" ut hvis kvinnen ser veldig ung ut i tillegg. Men skal innrømme at siste 20 årene er det ytterst få ganger jeg har truffet noen som ikke er helt glattbarbert. Tror det var mer vanlig før kanskje med trekant og stripe?

Anonymkode: 36adf...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann her. Helt ubetydelig for meg om dama har busk, stupe eller glattbarbert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I prinsippet spiller det ingen rolle, vi er et par som har hatt busk, glatt mm.

nå er preferansen trimmet ren og velstelt (var ren when shaved også da 🤭).

Bedre for hud og veivære at det er en trimmet busk, men kjønnslepper nedre del av skaftet er glatt som det glatteste en kan tenke seg, til det kommer litt hår igjen da.

god og varm sex ønskes 

Anonymkode: fe700...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenpet78 skrev (8 timer siden):

stupe

Hva slags frisyre er det mister? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (2 minutter siden):

Hva slags frisyre er det mister? 🤔

Den typen hvor jeg ikke klarer å skrive riktig hehe. Skulle være stripe😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenpet78 skrev (46 minutter siden):

Den typen hvor jeg ikke klarer å skrive riktig hehe. Skulle være stripe😊

Hva slags stripe da? Landingsstripe eller? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stripe, alltid. 
Glattbarbert føles feil og ser ikke bra ut, verken på kvinne eller mann.

Jeg synes oppriktig full busk eller helt glattbarbert er avtennende 😇

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Glatt, stripe, trekant, full busk. I den rekkefølgen, men dama er viktigst. Hvis hun vil ha full dusk, så vil jeg ikke si noe fra eller til.

Anonymkode: b5cf7...05d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Varierende svar her - naturlig nok.  Meeen, selv om dem kanskje sier noe annet på forhånd så reagerer overraskende mange mannfolk på full busk...Det er ikke til å komme bort fra.

Anonymkode: 71030...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Varierende svar her - naturlig nok.  Meeen, selv om dem kanskje sier noe annet på forhånd så reagerer overraskende mange mannfolk på full busk...Det er ikke til å komme bort fra.

Anonymkode: 71030...325

Reagerer, som ved at de liker det eller at de reagerer negativt? Innlegget ditt ble litt utydelig. 🤔

Men jeg mener at når alt kommer til alt så er det en smakssak og et valg kvinner skal ta selv. Vi menn vil i de fleste tilfeller like fitta slik den er og oppleve tenning, selv om man har sine preferanser. Hadde nok ikke lagt meg på magen å blånektet om det var sånn eller slik uansett. 😅 Det er hele kvinnen som betyr noe. 

Anonymkode: 2c91a...52b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som mann foretrekker jeg glattbarbert mus🥰

Anonymkode: 6445a...50c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann her. Er ikke veldig kresen. Alt går i grisen. Men jeg foretrekker helt glattbarbert.

Anonymkode: 1f7e9...019

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

K30. Ikke busk akkurat, stusser med mannens barbermaskin med jevne mellomrom. Kommer aldri noen gang til å ta noen barberhøvel nedi der igjen.

Irriterer meg egentlig over at jeg har gjort det noen gang i det hele tatt. Det har ALDRI vært for min egen del. 

Anonymkode: 65009...750

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Barberer meg kun for min egen del, vet ikke om mannen bryr seg så mye. Har en bedre seksuell helse når jeg barberer meg, (onanerer mer, har mere og bedre sex) og jeg føler meg bedre med hensyn til velvære  når jeg er glatt. De mennene som er så tilbakestående at de blir usikker på egen legning og tror de har sex med et barn bare fordi de ikke ser kjønnshår eller må ha kjønnshår for å vite at de ikke er pedofile har uansett aldri hatt en sjanse hos meg, så de har jeg unngått i livet og godt er det

Anonymkode: c1ec4...d0a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det egentlig ikke så viktig. Jeg synes både glatt og frisert er sexy. Full busk er mer en sånn "hvis du vil ha det sånn er det greit"-greie for min del. Det er ikke turn off, men det er ikke noe jeg synes er supersexy heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann her. Det synst jeg skal være opp til dama. Samboer stusset litt, men er ganske tynt behåret. Det funker for meg.

Om det kun var opp til meg hadde jeg sagt vokset, det er digg når det er helt mykt og glatt, men det har virkelig fint lite å si. At dama er komfortabel teller så mye mer.

Anonymkode: f42c4...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

K37 her. Stripe eller trekant. 

På mannen foretrekker jeg trimmet, men ellers normal behåring. Glatte menn nedentil finner jeg avtennende. Det blir litt krampaktig guttaktig på et vis. Totalt no-go.

Anonymkode: d2aac...866

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hår. Mannen bryr seg ikke. Han er glad uansett hva jeg gjør. 

Anonymkode: 6602d...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 17.33):

Kortklipt og velstelt ser penest ut. Helt glatt kan fort minne mer om jenter, og ikke kvinner. Og det blir veldig veldig feil for meg hvertfall. 

M40++

Anonymkode: 2f6ea...3f6

Da må du gjøre noe med ditt eget tankesett. Jeg er 42, og glattbarberer meg daglig. Jeg er ikke en jente, jeg er en voksen kvinne på 42 år med glattbarbert underliv. At jeg barberer meg gjør meg ikke til en jente. 

Anonymkode: b9994...dd0

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Da må du gjøre noe med ditt eget tankesett. Jeg er 42, og glattbarberer meg daglig. Jeg er ikke en jente, jeg er en voksen kvinne på 42 år med glattbarbert underliv. At jeg barberer meg gjør meg ikke til en jente. 

Anonymkode: b9994...dd0

Ja, men du ser ut som en jente. Jeg er helt enig med ham. 

Anonymkode: c2ed1...f5c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...