Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jøss...

Skrevet

Genfeil som følge av innavl?

Skrevet

Ja er det ikke rart?

Urinstinktet som kommer tilbake??

Gjest King James
Skrevet

Hva er så rart med det ?

Gjest Jalileh
Skrevet
Hva er så rart med det ?

De går på alle fire. Ja, jeg syns det er rart. Har faktisk ikke sett så mange som tusler rundt på alle fire. :ler:

Gjest King James
Skrevet

Ja jeg så at de gikk på alle 4. Men jeg synnes ikke det er rart. Dyr går da på alle 4. Mennesker er pattedyr så jeg ser ikke det rare i at noen går på alle fire.

Gjest Gjesta
Skrevet
Ja jeg så at de gikk på alle 4. Men jeg synnes ikke det er rart. Dyr går da på alle 4. Mennesker er pattedyr så jeg ser ikke det rare i at noen går på alle fire.

Du vet godt at det ikke er normalt for mennesker å gå på alle fire. Bare fordi vi er pattedyr betyr det ikke at det er naturlig for oss å gå sånn.

Man kan forresten se video av det her.

Gjest Jalileh
Skrevet

Ja, vi er pattedyr vi også, men pleier vi mennesker å gå på alle fire nå for tiden da?

Skrevet

Merkelig .

Det skal jo ikke være sånn.

Genetisk sier forskerne, det kan jo like gjerne være en mutasjonsfeil som innavl.

:hår:

Skrevet

Jaja, og sånn går nå dagan...

Skrevet

Man kan forresten se video av det her.

Vil ikke si det så veldig naturlig ut den gangen der... Menneskekroppen har jo utviklet seg til å gå på to og ikke fire.

Gjest Gjesta
Skrevet

Merkelig. Men samtidig fascinerende. Rart at noe sånt skulle dukke opp så sterkt i en enkelt familie. Har aldri hørt om noe lignende andre steder :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...