AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden (Lang tekst) Møtt en fantastisk hyggelig fyr. Datet i 6 uker og truffet hverandre 4 ganger (alle med overnatting). God kjemi, bra sex og praten flyter godt.. kjærlig, god og omtenksom. Kjører langt for å se meg og flink til å opprettholde kommunikasjon hver eneste dag gjennom some og tlf samtaler. Virker genuint intr i noe seriøs og snakker mye om fremtid. Forteller hvor mye han liker meg og hvor god kjemi vi har etc. Men i helgen så skjedde det noe som såret meg skikkelig. Vi dro på konsert og koste oss gløgg ihjel. Kom tilfeldigvis backstage med artisten og derfra gikk kvelden fra å bli fantastisk til og bli dritt. Fyren jeg var med hang seg på artistene og dro med de og sa vi skulle møtes etterpå. Han ga beskjed, ba meg ringe når jeg dro fra backstage. Etter 30 min stakk jeg og møtte de og da skulle de søren meg videre igjen. Da hadde jeg invitert noen venner som skulle komme, og han sa.. Bare vær med de du så møtes vi senere/ ring meg og klemte meg før han dro. Så der stakk han søren meg igjen… Og venninnene mine kom aldri. Så jeg måtte ringe på nytt og skulle møte de, kom ikke inn for ble for full så endte meg å stikke hjem. Da ville han at jeg skulle booke hotellrom så skulle han komme etter hvert. Det ville jeg ikke så dro hjem til meg som er 30 min unna byen. Han sa okei, jeg kommer etter hvert. Ringte meg en liten stund etterpå og sa han dro om ikke lenge. 1+ time senere var han hjemme hos meg og tok taxi ut. Kom inn og spurte om jeg var sur på han. Og da åpnet jeg meg - sa ja. Jeg er utrolig skuffet og det var sårende og bare bli «etterlatt». Når han først kom på besøk. Hadde ikke sett hverandre på 1,5 uke. At jeg syntes ikke sånt var innafor. Da la han seg langflat og sa selv han var en drittsekk og det var virkelig ikke greit. Sa - du er ikke en drittsekk, men det var dårlig oppførsel. Og da korrigerte han meg og sa - jo, det er jeg og jeg fortjener å høre det og skulle vært med deg. Du har helt rett! Han forklarte at det var en av hans største svakheter når han ble full at han «flydde» litt rundt og ble lett revet med. Og spesielt når det var en så kjent artist som han liker og fikk mulighet til å feste med de. Beklaget seg x antall ganger. Selv når han var ganske full så hadde han selvinnsikt nok til å innrømme at det var dritt. Så nå er jeg litt sånn - han har utrolig mange fine kvaliteter. Vi passer godt sammen og er veldig like på mye .. og han er kanskje den gøyeste jeg har datet til nå. Skal jeg la en slik uheldig hendelse ruinere alt? Hadde dere gitt han en sjanse til? For blir feil å si han bare stakk, han ga beskjed og var tilgjengelig på tlf når jeg ringte og stod klar for å møtes. Men syntes det var bare så skuffende når vi først drar ut sammen. At jeg ble nedprioritert og følte jeg løp etter han, dette nevnte jeg også til han. Noe han uttrykte godt at han forstod. Vi har vært ute en gang tidligere og da skjedde det ikke, men da var jo det en helt annen setting og ingen kjente artister inni bildet. Noe som kan til «delvis unnskylde» han. Hjelp, det er dritt for liker han skikkelig 😢 Anonymkode: 9efa4...55c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Hvor gamle er dere ca? Anonymkode: 9926d...eba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden 25 og 30 Anonymkode: 9efa4...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 25 og 30 Anonymkode: 9efa4...55c Jeg vil si at dere bør gå videre etter dette, du bør ikke ta så tungt på ting, han bør kanskje drikke mindre, men saken er at vi fucker opp og ting skjer. Der viktigere er hvordan vi håndterer tabbene våre, han sa unnskyld og la seg flat, du får an litt om han mener det. Men er det så fantastisk som du sier, gå videre og prøv litt til Anonymkode: 9926d...eba 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Jeg ville ikke latt noe sånt ødelegge for et potensielt bra forhold. Han viser selvinnsikt. Du må bare være streng på at du må se at han tar det til seg, og at det ikke bare er ord - snakke om hva som er greit og ikke på en måte. Folk er ulike. Jeg er mye mer sosial enn kjæresten min. Hadde aldri forlatt han, men jeg kan være litt sånn som lett hopper fra person til person for å prate osv både ute og på fest, mens han ikke er sånn i det hele tatt. Hvis han trenger meg ved sin side så sier han det, og motsatt. Jeg ville gitt forholdet deres lengre tid! Er ikke så lett å finne noen man virkelig liker så og si alt med! Lykke til 💕 Anonymkode: 62a4f...c6f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Han høres ut som en fantastisk fyr som til og med tar i mot surmuling, legger seg flat og unnskylder seg. He’s a keeper!! Skjønner kvelden ikke ble slik du hadde sett for deg, men fra ei som også lett kan bli litt for energisk av alkohol så er det slik som skjer. Høres ikke ut som det var vont ment eller at han ønsket å såre deg. Man kan ikke få alt, men han der høres ut som en drømmemann utenom når han drikker og hvem er vel drømmemann/kvinne da..?🤷♀️ Sier bare at slike vokser ikke på trær og jeg tror du vil angre om du dumper han pga en slik bagatell. Anonymkode: b0508...fa5 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man kan ikke få alt, men han der høres ut som en drømmemann utenom når han drikker og hvem er vel drømmemann/kvinne da..?🤷♀️ Sånn generelt så bør en kanskje roe ned drikking da Anonymkode: 9926d...eba 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Det aller første som slo meg var "hvor gamle er dere egentlig". Dette høres ut som barnslig oppførsel fra han hvor han ikke har vokst ut av party-årene enda. Er det virkelig dette du vil satse på nå? Om du er ok med det, så kjør på, men om du vil ha en mer stabil mann så ville jeg kanskje sett etter noe annet. Anonymkode: b762b...b01 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det aller første som slo meg var "hvor gamle er dere egentlig". Dette høres ut som barnslig oppførsel fra han hvor han ikke har vokst ut av party-årene enda. Er det virkelig dette du vil satse på nå? Om du er ok med det, så kjør på, men om du vil ha en mer stabil mann så ville jeg kanskje sett etter noe annet. Anonymkode: b762b...b01 Han er en rolig mann, eier eget firma og virker som en kjernekar. Men liker å ta seg en fest i ny og ne. Han er fra en liten plass og er ikke så mye party og bylivet der. Så føler ikke han er helt Staysmann, men liker og ta øl i godt selskap… Uten å drikke seg snydens. Anonymkode: 9efa4...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden Høres ut som alkoholen har tullet til alt. Drikk litt mindre og unngå krangling i påvirket tilstand. Anonymkode: e1404...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden Jeg hadde gitt han en sjanse til, enten så går det bra eller så gjør det ikke det, men da slipper du ihvertfall å sitte igjen å lure på om det kunne blitt noe bra som du mest sannsynlig kommer til å gjøre hvis du bare dumper han. Anonymkode: 353ac...483 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han er en rolig mann, eier eget firma og virker som en kjernekar. Men liker å ta seg en fest i ny og ne. Han er fra en liten plass og er ikke så mye party og bylivet der. Så føler ikke han er helt Staysmann, men liker og ta øl i godt selskap… Uten å drikke seg snydens. Anonymkode: 9efa4...55c Gi ham en sjanse til Anonymkode: 9926d...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Synes han høres ut som en luring jeg 🤷♂️ vet akkurat hva han skal si og gjøre for å få det som han vil. For meg vil det alltid være handling fremfor ord, og dette viste helt klart at han lett blir revet med. Men for all del, kanskje er han en kjernekar som hadde et svakt øyeblikk. Så gjenstår det vel å se hvilke andre svake øyeblikk som oppstår i fremtiden Anonymkode: 4b124...bcb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Synes han høres ut som en luring jeg 🤷♂️ vet akkurat hva han skal si og gjøre for å få det som han vil. For meg vil det alltid være handling fremfor ord, og dette viste helt klart at han lett blir revet med. Men for all del, kanskje er han en kjernekar som hadde et svakt øyeblikk. Så gjenstår det vel å se hvilke andre svake øyeblikk som oppstår i fremtiden Anonymkode: 4b124...bcb Han sa det var en av hans svakeste sider.. men det skjedde ikke første gang vi var ute da. Men det var en helt annen setting.. Ingen er perfekte og alle har noe å jobbe med. Når han er så snill ellers så er det synd noe så «teit» og lett å fikse ødelegge for noe fint. Han ga beskjed, så han stakk ikke bare tvert. Det hadde vært totalt uakseptabelt. Visst han er en slik person så kanskje jeg må være flinkere å hive meg etter når de drar.. Være litt på for å unngå det. Begge har et ansvar for å få et forhold til å fungere. I neste omgang så er det han som må være litt «på» for å møte mine krav/ endre seg… Det er flest av hverdager og der har jeg lite å ta han på! Anonymkode: 9efa4...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Er så glad fjortistiden min er over. Anonymkode: 401a4...4ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Dette her er jo utrolig bagatellmessig! Det ble litt feil fra dere begges side, han tenkte ikke langt nok og du ble litt for lei deg over noe ganske smått. Her kan man forstå begges side, og noe man kan le av om en stund. Gå videre med ham, han høres morsom og grei ut! Anonymkode: ab8e7...c66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han sa det var en av hans svakeste sider.. men det skjedde ikke første gang vi var ute da. Men det var en helt annen setting.. Ingen er perfekte og alle har noe å jobbe med. Når han er så snill ellers så er det synd noe så «teit» og lett å fikse ødelegge for noe fint. Han ga beskjed, så han stakk ikke bare tvert. Det hadde vært totalt uakseptabelt. Visst han er en slik person så kanskje jeg må være flinkere å hive meg etter når de drar.. Være litt på for å unngå det. Begge har et ansvar for å få et forhold til å fungere. I neste omgang så er det han som må være litt «på» for å møte mine krav/ endre seg… Det er flest av hverdager og der har jeg lite å ta han på! Anonymkode: 9efa4...55c Du styrer dette helt selv. Jeg leser at hans svakeste side er at alt annet blir ubetydelig når noe mer spennende dukker opp. Kanskje tiden er inne for å snakke sammen om grenser og hva som er viktig for dere i et forhold? Jeg aner ikke hvordan situasjonen utspilte seg her, men fikk inntrykk av at han overkjørte deg fullstendig og gjorde akkurat som han ville. Om du ble med eller ikke. Vet ikke om du ble invitert med eller ikke. Uansett, med klare grenser er det lettere å se om de brytes eller aksepteres. Uten fastsatte grenser så er det ikke lett å vite når man tråkker over dem Anonymkode: 4b124...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Høres ut som han ble revet med når han hang med denne artisten. Litt starstruck Tenker det må være greit. Han gjorde ikke noe dumt og kom etter Så dette hadde jeg ikke hengt med opp i Anonymkode: 2eeb1...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du styrer dette helt selv. Jeg leser at hans svakeste side er at alt annet blir ubetydelig når noe mer spennende dukker opp. Kanskje tiden er inne for å snakke sammen om grenser og hva som er viktig for dere i et forhold? Jeg aner ikke hvordan situasjonen utspilte seg her, men fikk inntrykk av at han overkjørte deg fullstendig og gjorde akkurat som han ville. Om du ble med eller ikke. Vet ikke om du ble invitert med eller ikke. Uansett, med klare grenser er det lettere å se om de brytes eller aksepteres. Uten fastsatte grenser så er det ikke lett å vite når man tråkker over dem Anonymkode: 4b124...bcb Jo, jeg ble jo i invitert med, og jeg ringte jo for å møte de. Da kom jo han og møtte meg. Men greien var at de stakk så fort og den andre gangen trodde han at venninnene mine kom. Noe de ikke gjorde. Da sa han bare vær med de, fordi skulle diskutere noe jeg syntes var uinteressant også ville han møte meg etterpå. Men hadde jeg vært med på og sagt, jeg kommer med dere hadde jo han latt meg bli med. Anonymkode: 9efa4...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Skjønner at kvelden din ble dritt. Men jeg synes ikke dette er noe som er verdt å dumpe over. Han unnskyldte seg jo. Og han inviterte deg jo også, det var bare du som ikke ville være med - eller? Må si jeg ikke skjønner helt hvordan alt dette utspilte seg. Jeg skjønner også at man blir litt blåst og litt starstruck av å møte favorittartisten, og det blir plutselig det viktigste. Ble du kanskje litt sjalu på det? Sjalu er kanskje feil ord, men om du skjønner.. plutselig var noe mye mer interessant enn deg. Jeg synes ikke det høres ut som han har gjort så mye galt, og han har lagt seg langflat og unnskyldt for det han gjorde. Det er jo litt once in a liftetime også. Hadde mitt favorittband invitert kun meg backstage og videre på fest, hadde jeg løpt fra alle jeg sto med og aldri sett meg tilbake 😅 Anonymkode: 43361...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå