AnonymBruker Skrevet 9. februar #1 Skrevet 9. februar Et godt voksent par vurderer å flytte til Dokka området, og lurer på hvordan det er å bo der. Vi er såpass voksne at vi ikke har behov for barnehage, skole og kollektivtransport Anonymkode: 671cc...770
AnonymBruker Skrevet 9. februar #2 Skrevet 9. februar Den eneste personen jeg kjenner som bor der er dypt ulykkelig og mistrives skikkelig, bodd der i ti år. Nå er han enslig da. Anonymkode: 4ef38...cc8
AnonymBruker Skrevet 9. februar #4 Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Den eneste personen jeg kjenner som bor der er dypt ulykkelig og mistrives skikkelig, bodd der i ti år. Nå er han enslig da. Anonymkode: 4ef38...cc8 Nå skriver du ingenting om hvorfor han er dypt ulykkelig og mistrives, men uansett hvor man bor så må man gjøre en innsats selv for å trives - tenker jeg da AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Harry og bondsk Anonymkode: c89e3...b9d Vi liker det bondsk, Harry må det gjerne også være Ts Anonymkode: 671cc...770
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5 Skrevet 10. februar Jeg har bodd i Brandbu, syns Hadeland er veldig fint. Men Dokka har jeg mer et meh-forhold til. Har bare vært der noen få ganger, ikke bodd der, så kanskje det er annerledes enn jeg tror. Anonymkode: 4b7ad...8ce 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #6 Skrevet 10. februar Det er et helt vanlig norsk lite tettsted. Ok butikker og kort vei til skogen og fjellet hvis man er glad i å gå på tur. Litt sladder og «alle kjenner alle», men sånn er det jo på småsteder. Kort vei til Gjøvik. Kaldt om vinteren og ofte mye snø. Anonymkode: 2b73a...292 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #7 Skrevet 10. februar Kjørte gjennom der for et et par år siden, noe mer nitrist tror jeg faktisk ikke jeg har sett i Norge.. Fikk litt sånn flashback til steder jeg kjørt gjennom langt utenfor allfarvei i USA.. Virker som veldig mye i "sentrum" sto tomt.. Anonymkode: 05581...808 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar #8 Skrevet 10. februar De jeg kjenner som bor der trives veldig godt. De er litt skeptiske nå når VGs forsvinner, om barnefamiliene også blir borte, men enn så lenge er det varierte aldersgrupper der. De fleiper litt med at på Dokka er det bare matbutikker, frisører og treningsstudioer (det er mange nok av dem), men i det store og hele får du alt du trenger i hverdagen der. Og Gjøvik og Lillehammer er bare en liten time unna. Anonymkode: cee10...a7d
AnonymBruker Skrevet 12. februar #9 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 19.15): Kjørte gjennom der for et et par år siden, noe mer nitrist tror jeg faktisk ikke jeg har sett i Norge.. Fikk litt sånn flashback til steder jeg kjørt gjennom langt utenfor allfarvei i USA.. Virker som veldig mye i "sentrum" sto tomt.. Anonymkode: 05581...808 Dokka har et veldig amerikansk dead-end town preg. Veldig enig, bare aldri tenkt på det før. Anonymkode: 7e42e...f31
AnonymBruker Skrevet 16. februar #10 Skrevet 16. februar Dokka er en veldig trivelig plass. Perfekt hvis man liker det rolig og liker natur og dyreliv. Masse fine turmuligheter. Det meste man trenger i området og kort vei til gjøvik. kaldt på vinteren da Anonymkode: fa791...44d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå