Gå til innhold

Medikamentell abort

Linn 1234

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med dette? Enten gjort det frivillig eller pga av foster som ikke utviklet seg mer.

leser mange skriver at det er verre en fødsel og fødsel-smerter.. Er det virkelig så ille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Linn 1234 skrev (2 minutter siden):

Noen som har erfaring med dette? Enten gjort det frivillig eller pga av foster som ikke utviklet seg mer.

leser mange skriver at det er verre en fødsel og fødsel-smerter.. Er det virkelig så ille?

Jeg har gjort det og det var faktisk grusommelig vondt når det stod på som verst, jeg personlig har aldri hatt så vondt men har aldri født før så kan ikke uttale meg om det.

Men for noen er det jo ikke like vondt, så om du gjennomfører håper jeg det går greit for seg. Du får med smertestillende, kan ikke si det hjalp meg nok dessverre.. 

Anonymkode: e7dec...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har gjort det, i uke 6. Var ingen problem, litt menssmerter var det eneste jeg opplevde. Tok stikkpillen på kvelden et par timer før jeg skulle sove, og sov natten igjennom så og si. Litt vondt i magen dagen etter, og så merket jeg ikke noe mer. Lykke til.

Anonymkode: d744a...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har gjort det, i uke 6. Var ingen problem, litt menssmerter var det eneste jeg opplevde. Tok stikkpillen på kvelden et par timer før jeg skulle sove, og sov natten igjennom så og si. Litt vondt i magen dagen etter, og så merket jeg ikke noe mer. Lykke til.

Kan legge til at jeg aldri trengte de smertestillende tablettene jeg fikk med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har gjort dette to ganger, og født to ganger. Jeg vil ikke sammenligne det med fødsel, heller sterke mensensmerter. Smertestillende fikser det hvis du trenger. 

Anonymkode: 62a2a...413

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...