Sirah Skrevet mandag kl 08:48 #61 Del Skrevet mandag kl 08:48 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ts. Hun sa det til meg på melding for jeg var ikke der når de fortalte det til resten. Hun sa det til samboer og foreldrene hans samtidig. Anonymkode: 8194b...e52 Da var det jo veldig omtenksomt av henne å sende deg en melding. Da har hun jo faktisk tenkt på deg. Dette her er ditt problem og ditt problem alene TS. Dessverre. Det er tøft å ha mennesker man ikke liker i så nær relasjon, men dette kan ikke svigerinnen din noe for. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:55 #62 Del Skrevet mandag kl 08:55 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg mistenker at ts har store psykiske plager, og det er derfor samboeren ikke tør å gifte seg med henne eller få barn med henne. Anonymkode: 43d0c...f7d Alle ufrivillig barnløse har psykiske plager. På mange måter minner de om bipolare. De tror verden kretser rundt de. Anonymkode: 63b3b...382 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:16 #63 Del Skrevet mandag kl 09:16 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Alle ufrivillig barnløse har psykiske plager. På mange måter minner de om bipolare. De tror verden kretser rundt de. Anonymkode: 63b3b...382 For en forferdelig stygg kommentar! Det er ikke sant i det hele tatt, jeg tror ikke verden kretser rundt meg. Anonymkode: 8194b...e52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:07 #64 Del Skrevet mandag kl 12:07 Tenker du bare må innse at din svigerinne er bedre enn deg. Hun er lettere å like, og hun tar lettere tak i ting. Du sitter tydeligvis bare på gjerdet, og må ta konsekvensen av det. Hun er en bedre person, og din mann fikk ikke en like bra dame som det broren fikk. Idet du bare innser det og godtar det, blir livet ditt bedre. Tenk heller at hun kan bli ett forbilde du kan lære av Anonymkode: 57841...66b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:18 #65 Del Skrevet mandag kl 12:18 Det virker som om du har satt deg selv i passasjersetet i eget liv. Du tar ikke styring og bruker heller masse energi på å være sjalu på de du syns er mer populære og mer vellykka enn deg. Skjerp deg, sett i gang og prøv ordentlig, fokuser på deg selv og de tingene du kan gjøre noe med. Da skal du se at du straks blir mer fornøyd og ikke like lett sjalu og. Anonymkode: 92567...6b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:29 #66 Del Skrevet mandag kl 12:29 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tenker du bare må innse at din svigerinne er bedre enn deg. Hun er lettere å like, og hun tar lettere tak i ting. Du sitter tydeligvis bare på gjerdet, og må ta konsekvensen av det. Hun er en bedre person, og din mann fikk ikke en like bra dame som det broren fikk. Idet du bare innser det og godtar det, blir livet ditt bedre. Tenk heller at hun kan bli ett forbilde du kan lære av Anonymkode: 57841...66b Svigerinnen virker ihvertfall mye mer sosialt oppegående og derfor tiltrekker seg andre som ønsker å snakke med henne. Hun har nok et godt selvbilde også, noe som påvirker relasjoner positivt i forhold til noen som har et negativt selvbilde som går utover andre. Anonymkode: 37476...dc9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:30 #67 Del Skrevet mandag kl 12:30 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Tenker du bare må innse at din svigerinne er bedre enn deg. Hun er lettere å like, og hun tar lettere tak i ting. Du sitter tydeligvis bare på gjerdet, og må ta konsekvensen av det. Hun er en bedre person, og din mann fikk ikke en like bra dame som det broren fikk. Idet du bare innser det og godtar det, blir livet ditt bedre. Tenk heller at hun kan bli ett forbilde du kan lære av Anonymkode: 57841...66b Syns du det er hyggelig å si sånt til noen som allerede er langt nede? Anonymkode: 8194b...e52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:31 #68 Del Skrevet mandag kl 12:31 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Svigerinnen virker ihvertfall mye mer sosialt oppegående og derfor tiltrekker seg andre som ønsker å snakke med henne. Hun har nok et godt selvbilde også, noe som påvirker relasjoner positivt i forhold til noen som har et negativt selvbilde som går utover andre. Anonymkode: 37476...dc9 Altså.. jeg vet det er slemt av meg å føle dette, men jeg er da sosialt oppegående for det. Hvordan går mitt negative selvbilde utover andre? Jeg har aldri vært ufin mot svigerinne min.. ts Anonymkode: 8194b...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet mandag kl 15:21 #69 Del Skrevet mandag kl 15:21 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg føler meg som verdens verste person! Har mest lyst å kutte henne ut, ikke bli med der hun er, eller be de hjem til oss. Men vet det ikke går.. hjelp! Hvordan komme seg ut av disse følelsene? Anonymkode: 8194b...e52 De fleste mennesker er egoistiske og tenker mest på seg selv og sine følelser. Reaksjonen din er normal. Misunnelse og sjalusi er også ganske vanlig, ser i svarene dine at du scorer her også. Og jeg tror dette er vanskelig å fikse når det er deg. Personlighet er utrolig vanskelig å endre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:39 #70 Del Skrevet mandag kl 19:39 Nådeløs skrev (4 timer siden): De fleste mennesker er egoistiske og tenker mest på seg selv og sine følelser. Reaksjonen din er normal. Misunnelse og sjalusi er også ganske vanlig, ser i svarene dine at du scorer her også. Og jeg tror dette er vanskelig å fikse når det er deg. Personlighet er utrolig vanskelig å endre. Så du mener personligheten min er at jeg bare er misunnelig og sjalu? Det høres jo ikke så bra ut.. Anonymkode: 8194b...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet tirsdag kl 14:08 #71 Del Skrevet tirsdag kl 14:08 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Så du mener personligheten min er at jeg bare er misunnelig og sjalu? Det høres jo ikke så bra ut.. Anonymkode: 8194b...e52 Den er ikke bare det, men det er en del av personligheten din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:54 #72 Del Skrevet i går, 12:54 Jeg spør som alle de andre, hvorfor har du ikke prøvd å få barn før da, men venter til du er nesten er alt for gammel ? Det er ikke svigerinnens skyld i dine merkelige valg. Anonymkode: e8eab...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå