Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har langt hår. Ganske rett og litt flatt.... Ikke så mye naturlig volum.

Burde jeg bruke hårskum eller -spay for å få mest volum i det? Merker å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har akkurat kjøpt en spray på Adam og Eva,som er helt super!Den heter Bigsexyhair :) Anbefales.

Skrevet
Har akkurat kjøpt en spray på Adam og Eva,som er helt super!Den heter Bigsexyhair :) Anbefales.

Skulle til å anbefale den samme!

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvor får man tak i denne og hva lukter den?

Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke hvor du bor, men de har den i Fredrikstad på MKS i gågaten.

Dette er en "morsom" serie med gode lukter! Til å bli i godt humør av! :)

Gjest Chica
Skrevet

Er vel fra Tigi? Sjekk ut Lookfantastic.com!

Gjest Gjesta
Skrevet
Er vel fra Tigi? Sjekk ut Lookfantastic.com!

Big Sexy Hair er fra et merke som heter Sexy Hair Concepts. Jeg har hatt en spray derfra, og den var god, men luktet typisk hårspray. Jeg kjøpte på en luguber engelsk nettside der det tok tre uker før jeg fikk pakken.

Gjest Gjest
Skrevet

Det var meg som anbefalte sprayen Bigsexyhair,og jeg har nå også prøvd shampo og balsam fra samme merket.Den heter Silkysexyhair.Er superfornøyd med de også :) .Gå inn på www.sexyhair.com,der tror jeg en kunne finne forhandlere :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det var meg som anbefalte sprayen Bigsexyhair,og jeg har nå også prøvd shampo og balsam fra samme merket.Den heter Silkysexyhair.Er superfornøyd med de også :) .Gå inn på www.sexyhair.com,der tror jeg en kunne finne forhandlere :)

Skrevet

Jeg syns big sexy hair serien lukter forferdelig jeg da. Hater sånn falsk jordbær lukt.

Jeg har kjøpt hårskum fra KMS lilla flaske ekstra volum (husker desverre ikke akkurat hva den heter)

Jeg har langt hår og får veldig volum av denne, men jeg har også kjøpt volum shampo og balsam fra KMS.

Skrevet

Hva gjør dere, som har langt hår, for å få mest mulig volum? Sliter litt med det, jeg.

Gjest gjesta
Skrevet
Hva gjør dere, som har langt hår, for å få mest mulig volum? Sliter litt med det, jeg.

.....bruker bigsexyhair sprayskummet........

Gjest Donna
Skrevet (endret)

Jeg bruker:

Wella SP High Hair - volume shampo

Goldwell - volume mousse

Wella SP High Hair - pearl gloss

Og så må jeg bruke Loreal TecNiArt - Strong Hairspray

Jeg prøver hele tiden nye ting - og bestiller alt fra LookFantastic. Igår hentet jeg min siste bestilling derfra. Dette også volum-ting:

Alterna volum shampo og volumizing gel spray. Dette var ganske dyre produkter, men jeg tror de er kjempegode og gleder meg til å prøve dem :)

Endret av Donna
Skrevet

Jeg bruker volumshampo og balsam fra Tigi Bedhead, i tillegg til sprayen Tigi Bedhead Maxxed out hairspray. Fungerer veldig bra og kan kjøpes på LF.

Skrevet

Noen som vet om Fructis XXL duger? Liker ikke merket, men har hørt at skummet gir mye volum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...