Blåttvann Skrevet i går, 19:19 #21 Del Skrevet i går, 19:19 (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ærlig talt det er voksne barn , de klarer vel å tenke selv Anonymkode: f370c...e7d Jeg synes blomster er noe forbanna tull. Ikke alle synes blomster er toppen av kransekaka slik TS tydeligvis synes. Hvordan skal barna vite det hvis ikke TS har sagt det eller det er tradisjon for det i familien? Endret i går, 19:20 av Blåttvann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:32 #22 Del Skrevet i går, 19:32 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jo. Vi hadde middag og kaker. Så vi hadde fin tid. Anonymkode: 1c385...0d1 😳 omg, skjerp deg tenker jeg! Anonymkode: 36bf4...8c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:41 #23 Del Skrevet i går, 19:41 Når barna er voksne så hadde jeg nok blitt temmelig skuffet over å ikke få noe, ja. Anonymkode: 530ab...112 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:43 #24 Del Skrevet i går, 19:43 Ønsket du deg noe da, eller er du hun som ønsker deg snille barn? Hvorfor ble du ikke skuffet for etterpå? Morsdag er noe tull. Bursdag også etter man er blitt konfirmert. Anonymkode: 7e16f...0e7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:52 #25 Del Skrevet i går, 19:52 Dårlig gjort av dem. Du inviterte til feiring av morsdag/bursdag og ordnet middag og kaker, og INGEN av de tre tenkte på å gi deg noen verdens ting 😞. Skikkelig uhøflig og lavmål av voksne mennesker. Stor trøsteklem til deg ❤️. I morgen går du ut og kjøper deg noe fint som et lite plaster på såret. Også vurderer du selvfølgelig om du skal la være å gi bursdagsgave til de tre. Like for like. Anonymkode: b6a00...756 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #26 Del Skrevet 17 timer siden Blåttvann skrev (9 timer siden): Jeg synes blomster er noe forbanna tull. Ikke alle synes blomster er toppen av kransekaka slik TS tydeligvis synes. Hvordan skal barna vite det hvis ikke TS har sagt det eller det er tradisjon for det i familien? Eh de fleste feirer bursdager, om barna ikke klarer å tenke det ut selv å gi en gave så bør de virkelig skjerpe seg.. Anonymkode: f370c...e7d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #27 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hatt bursdag i går og morsdag i dag. Er det innafor være litt skuffa over ikkje fått blomst eller gave av barna? Var ikkje rund dag. Barna er 32 ,28,27 år. Anonymkode: 1c385...0d1 Ja, så trist 🫣 Anonymkode: cccc2...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #28 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dårlig gjort av dem. Du inviterte til feiring av morsdag/bursdag og ordnet middag og kaker, og INGEN av de tre tenkte på å gi deg noen verdens ting 😞. Skikkelig uhøflig og lavmål av voksne mennesker. Stor trøsteklem til deg ❤️. I morgen går du ut og kjøper deg noe fint som et lite plaster på såret. Også vurderer du selvfølgelig om du skal la være å gi bursdagsgave til de tre. Like for like. Anonymkode: b6a00...756 Enig! Man drar jo ikke tomhendt når man kommer på bursdag. Folkeskikk!🫣 Ser tendensen til det samme her og..jeg har alltid hjulpet barna å ordne en oppmerksomhet på pappaen sine merkedager,minnet de på dagen osv. Det gjør gjorde aldri pappaen på mine dager. Det merkes nå når de har blitt store. Mor blir som regel glemt.🤔 Anonymkode: d4dcd...608 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 17 timer siden #29 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men du har tre voksne barn, og fikk ingen gave til burdagen? Høres merkelig ut og jeg skjønner du er skuffet ja. Anonymkode: b0449...d13 Ja, virkelig helt forståelig skuffelse. Tre voksne barn blir invitert til middag og kake for å feire mors bursdag og har ikke med noe? Veldig rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #30 Del Skrevet 15 timer siden Har barna dine vært vant til å gi gaver tidligere og så sluttet, eller har dere aldri praktisert at også mor får gave på bursdagen sin? Har dere aldri lært barna å prioritere mor, er det dessverre fort det som blir tradisjon, selv om barna er voksne og kanskje burde endret på det selv. Uansett går det an å ta en prat med barna i forkant av neste feiring om at du ønsker deg gave til dagen, og gi gjerne noen eksempler på ting du setter pris på. Anonymkode: 36868...6e5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 13 timer siden #31 Del Skrevet 13 timer siden Hm, jeg har som voksen aldri gitt gave til mamma på morsdagen. Pleier heller ikke få av mine barn, de ordner kake og kanskje kort, og det synes jeg er mer enn godt nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #32 Del Skrevet 13 timer siden solsolsol skrev (28 minutter siden): Hm, jeg har som voksen aldri gitt gave til mamma på morsdagen. Pleier heller ikke få av mine barn, de ordner kake og kanskje kort, og det synes jeg er mer enn godt nok. Men hun hadde bursdag også, og inviterte på middag og kake. Alle oppegående mennesker har med gave da. Anonymkode: b6a00...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 13 timer siden #33 Del Skrevet 13 timer siden Ts Pleier du å få gaver av barne dine når du har hat bursdag før? Får de gaver når de har bursdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #34 Del Skrevet 10 timer siden Morsdag er gjerne viktig når barna er små og bor hjemme. Da er det stas med tegninger/kort og kanskje noe smått som far steller i stand i tillegg. Godt voksne damer som inviterer til morsdagsfest for seg selv er cringe (men du hadde jo bursdag, så fint å invitere) . Å ringe/sende kort og ha en god samtale for å vise takknemlighet til din mor er mer vanlig, eventuelt blomster/gave om man ikke kan møtes. At de har møtt opp hos deg er jo det aller aller beste. Klapp deg srlv på skulderen for at du fikk alle barna på besøk, da må du ha lykkes med noe i oppdragelsen. Hvis du er heldig får du snart barnebarn og da blir fokuset på morsdagen et helt annet sted enn deg. Anonymkode: 1493d...0af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå