Gå til innhold

Blitt hacket, får ikke endre sikkerhet på facebook

Lysblomst

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er blitt hacket på facebook. Har nå klart å logge meg inn igjen på facebook, men når jeg skal endre sikkerhetsinnstillinger får jeg beskjed om at jeg ikke er på en enhet jeg har brukt mye, men når jeg har brukt enheten mer vil jeg få tilgang. Er dette en normal beskjed, eller er det pga den er hecket?  Spurte en venn om hen også kunne sjekke dette, og hen fikk opp samme beskjed. Men jeg ble usikker. Noen som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vet ikke svaret på det du spør om, men vil bare nevne dette; Sjekk om det er sendt ut meldinger fra profilen din og om nye "venner" er lagt til osv. For å finne ut hva hackeren kan ha brukt tiden på mens kontoen din var under dennes kontroll.

Anonymkode: 32766...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg har sjekket. Det er ikke sendt ut meldinger eller lagt til nye venner. Men jeg får fremdeles ikke endret sikkerhetsinnstillinger verken på pc eller på mobilen. Synes det er rart, for jeg har brukt mobilen i flere mnd så det er ikke en enhet som jeg bruker sjeldent. Mistenker at hackerne har satt noen sperringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...