AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Hva ville dere ha gjort hvis dere fant ut at barnefar og svigerfamilien hadde kjørt bil med 2-åringen i bil uten bilstol? Anonymkode: 75944...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Kjeftet ut far. Gjort det jeg kunne for at ingen av dem kjørte bil med barnet igjen. Anonymkode: 0c5e1...470 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Aldri latt de være alene med barnet igjen. Anonymkode: f3f51...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Anmeldt. Anonymkode: 2ae05...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Det går jo stort sett bra...😅 Når jeg var liten lå jeg jo på tvers i baksetet til og fra hytta.. Det gikk bra det og. Nå har vi blitt helt hysteriske.. Anonymkode: 7fd73...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det går jo stort sett bra...😅 Når jeg var liten lå jeg jo på tvers i baksetet til og fra hytta.. Det gikk bra det og. Nå har vi blitt helt hysteriske.. Anonymkode: 7fd73...907 Ikke legaliser at det er OK å kjøre med et barn usikret er du snill. Anonymkode: af07f...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det går jo stort sett bra...😅 Når jeg var liten lå jeg jo på tvers i baksetet til og fra hytta.. Det gikk bra det og. Nå har vi blitt helt hysteriske.. Anonymkode: 7fd73...907 Nei for veldig mange gikk det ikke bra Anonymkode: 54a32...2a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå