AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Ungene hadde omgangsyke torsdag og fredag. Jeg ble dårlig og kaster opp natt til søndag. Er fortsatt litt uggen, men kaster ikke mer opp. Den eneste ungen har bursdag på tirsdag og skal feire med klassen. Men jeg skal bake kake i morgen. Er dette øitt for tidlig i forhold til sykdom? Burde vi utsette? Anonymkode: 7cdb0...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Eh ja?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Det bør da gå helt fint. Så lenge alle er friske igjen. Anonymkode: a1414...e77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Du kan jo ikke bake kake i morgen når du kastet opp natt til i dag! Det er bare ekkelt! Det må gå minimum 48 timer fra siste oppkast til du i det hele tatt bør tenke på å lage kake til et besøk! Anonymkode: 12b48...54f 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan jo ikke bake kake i morgen når du kastet opp natt til i dag! Det er bare ekkelt! Det må gå minimum 48 timer fra siste oppkast til du i det hele tatt bør tenke på å lage kake til et besøk! Anonymkode: 12b48...54f Jammen ikke rart det aldri blir bukt med denne sykdommen når folk ikke klarer å tenke såpass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du kan jo ikke bake kake i morgen når du kastet opp natt til i dag! Det er bare ekkelt! Det må gå minimum 48 timer fra siste oppkast til du i det hele tatt bør tenke på å lage kake til et besøk! Anonymkode: 12b48...54f Det jeg også tenkte. Men de to som svarte før deg mener ikke det 🙈 Anonymkode: 7cdb0...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden Jeg hadde aldri tatt sjansen på det... Anonymkode: 5b602...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde aldri tatt sjansen på det... Anonymkode: 5b602...d9d På å bake kake eller gjennomført bursdagen? Jeg kan jo kjøpe kake. Anonymkode: 7cdb0...1f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ungene hadde omgangsyke torsdag og fredag. Jeg ble dårlig og kaster opp natt til søndag. Er fortsatt litt uggen, men kaster ikke mer opp. Den eneste ungen har bursdag på tirsdag og skal feire med klassen. Men jeg skal bake kake i morgen. Er dette øitt for tidlig i forhold til sykdom? Burde vi utsette? Anonymkode: 7cdb0...1f0 EHHHH JA..... TULLER DU??? TROR DU BURSDAG UTSATT ELLER OMGANGSYKE ER BEST FOR ANDRE? du smitter minst i 48timer ETTER siste utbrudd... Anonymkode: 1ed2c...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden Null stress å bake. Norovirus dør ved 60 grader. Man er smittebærende 24-48 timer etter siste oppkast/diare. tror det vil gå helt fint å feire bursdag på tirsdag. Anonymkode: 3cefc...d80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden Skal dere ha selskapet hjemme? Vil påstå det isåfall er mer smittebombe enn en kake (der kan man jo ta forholdsregler, pluss den stekes). Min erfaring er at det smitter i hjemmet lengre enn 48 timer etterpå. Anonymkode: 4eb65...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden Du kan jo være ærlig med folk? Si at dere har hatt omgangssyken og så får folk velge om de skal komme eller ikke. Kommer garantert ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): På å bake kake eller gjennomført bursdagen? Jeg kan jo kjøpe kake. Anonymkode: 7cdb0...1f0 Å gjennomføre bursdagen. Anonymkode: 5b602...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå