Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke butikker pleier dere å oppsøke når dere skal kjøpe klær og sko? Håper å få noen gode tips her. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper klær på de vanlige kjedebutikkene jeg. Liker spesielt godt Hennes. Har ikke så god økonomi i og med at jeg går på skole. Sko finner jeg nesten aldri noe sted.. For det første er jeg kresen og for det andre bruker jeg størrelse 42.. Noen som har noen tips? :)

Skrevet

Handler mye i disse butikkene:

H&M

Vero Moda

B-Young

Taxi

Neste Stopp

Lene V

Din Sko

Økonomisko

Stort sett kjeder altså.

Bruker lite penger på klær, men har noen basisplass i god kvalitet.

Irriterer meg ofte over størrelser og fasonger hos H&M, men de andre har klær som er helt greie. Dessuten har jeg venninner som jobber i B-Young og Neste Stopp, så da får jeg gjerne litt ekstraservice.

Skrevet

Klær:

Vero Moda

Oasis

Carlings

Benneton

Risøe

Only

Neste Stopp

+ mye å kikker også på H&M, Voice of europe,LeneV, popin & B-young

Sko:

Bianco

Euro Sko

Din Sko

DNA

...hmm, er litt sko-o-man og er vel egentlig innom det meste av skobutikker fra tid til annen...

Dette ble ganske masse etterhvert, har ikke noe faste butikker jeg handler på, men det blir nok mest på de butikkene jeg kom på først...og som derfor står øverst på lista :ler:

Skrevet

Freetex...Der kan man skaffe seg induviduelle klær! Men selvsagt nødvendig med diverse saker fra Hennes, Vero Moda, Neste Stopp osv.

Skrevet

Det blir nok mest HM, gitt. Billig billig.

Av de butikkene jeg har råd til er nok Oasis en klar favoritt for klær og Bianco for sko.

VeroModa blir bedre og bedre synes jeg også.

Åååå, den som kunne shoppe klær :roll:

(Har svær mage og sparer til leilighet)

Skrevet

Jeg handler som oftest klærne mine på Mango, Oasis, Deguy, H&M og andre øvrige kjeder :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker å handle klær på Bik Bok og Benetton, samt noen klesbutikker som ligger på byporten senteret på Oslo s, der finner man mye fint..

Blir drittlei av å gå på h&m over lang tid, men de har fint undertøy der.

Kjøper all sminken min omtrent på estetique, og handler smykker og øredobber og dill dall på arts&crafts, der har de mye lekkert der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...