AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:02 #141 Del Skrevet tirsdag kl 11:02 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du burde forresten fått svar nå, tror de fleste har fått det. Anonymkode: eb828...8f6 Kun fått det sentrale oppgjøret på lønnsslippen. Rett under 500kr etterbetalt per mnd siden mai 2024. Ikke hørt noe mer enn det. Anonymkode: 0201c...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:26 #142 Del Skrevet tirsdag kl 11:26 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hva kjennetegner de som fikk de høyeste tilleggene? Anonymkode: dfb4c...244 De lå enten urimelig lavt, eller de hadde gjort en spesiell arbeidsinnsats (typisk nær ledelsen). Anonymkode: 345d9...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:45 #143 Del Skrevet tirsdag kl 12:45 LO krever ganske riktig økt kjøpekraft "igjen" til våren. Og at alle skal ha bedre råd etter oppgjøret. Vi får se om de faktisk mener alle denne gangen, eller om de sender mesteparten til lokale forhandlinger igjen og sier seg fornøyd hvis snittet blir bra. Anonymkode: 2b0dc...e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:48 #144 Del Skrevet tirsdag kl 14:48 AnonymBruker skrev (2 timer siden): LO krever ganske riktig økt kjøpekraft "igjen" til våren. Og at alle skal ha bedre råd etter oppgjøret. Vi får se om de faktisk mener alle denne gangen, eller om de sender mesteparten til lokale forhandlinger igjen og sier seg fornøyd hvis snittet blir bra. Anonymkode: 2b0dc...e76 Ja, blir spennende. Jeg kan jo ikke akkurat si jeg har fått økt kjøpekraft med mine 8000 i året. Latterlig! Anonymkode: eb828...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå