AnonymBruker Skrevet 9. februar #1 Skrevet 9. februar Hei, Jobbet veldig mye ekstra (kontor jobb) siden jul pga prosjekter og mye sykefravær på avdelingen. Flere på jobben har fått påskjønning i form av kompensasjon (sjeldent det skjer) for ekstra arbeidet. Jeg har ikke fått noe….kollegaer på litt team får (selv om de har vært syke og avviklet ferie i samme periode). Ingen kan noe for at de er syke, men dette har medført mye ekstra jobb på meg, og jeg får kun en takk. Kjenner at motivasjonen i jobben er dalene. Jeg har gjort så mye ekstra i denne perioden, hvor jeg kunne ha gitt f (er ikke litt ansvar å ha nok folk på jobb), men jeg har stått på. Jeg vil snakke med sjefen min om dette. Er det innafor? Anonymkode: 1f4a9...330 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar #2 Skrevet 9. februar Ja, det syns jeg . Og er sjefen real så kan han hjelpe deg å få opp motivasjonen igjen. Anonymkode: 3c9c7...87e 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar #3 Skrevet 9. februar Du kan godt ta opp om andre har fått en økonomisk påskjønnelse du ikke har, og som du mener du fortjener i samme grad. Med vinklingen hva skal til for at jeg skal få dette? Å sutre over "manglende motivasjon" har generelt lite for seg. Anonymkode: 7d83c...16b 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar #4 Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, Jobbet veldig mye ekstra (kontor jobb) siden jul pga prosjekter og mye sykefravær på avdelingen. Flere på jobben har fått påskjønning i form av kompensasjon (sjeldent det skjer) for ekstra arbeidet. Jeg har ikke fått noe….kollegaer på litt team får (selv om de har vært syke og avviklet ferie i samme periode). Ingen kan noe for at de er syke, men dette har medført mye ekstra jobb på meg, og jeg får kun en takk. Kjenner at motivasjonen i jobben er dalene. Jeg har gjort så mye ekstra i denne perioden, hvor jeg kunne ha gitt f (er ikke litt ansvar å ha nok folk på jobb), men jeg har stått på. Jeg vil snakke med sjefen min om dette. Er det innafor? Anonymkode: 1f4a9...330 Ja, helt klart! Viktig med fornøyde ansatte. Ikke bli eplekjekk og verdensmester, men hold deg saklig og rolig, ta notater før du snakker med sjefen og lykke til Ikke snakk om hva du vet de andre har fått, det er irrelevant. Anonymkode: 16454...02e 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar #5 Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan godt ta opp om andre har fått en økonomisk påskjønnelse du ikke har, og som du mener du fortjener i samme grad. Med vinklingen hva skal til for at jeg skal få dette? Å sutre over "manglende motivasjon" har generelt lite for seg. Anonymkode: 7d83c...16b Å ta opp at de andre har fått noe, men ikke meg, anser jeg som sutring. Å mangle motivasjon er jo mye bedre å ta opp, mye mer saklig også. Anonymkode: 16454...02e
AnonymBruker Skrevet 9. februar #6 Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Å ta opp at de andre har fått noe, men ikke meg, anser jeg som sutring. Anonymkode: 16454...02e Å påpeke forskjellsbehandling er ikke sutring. Anonymkode: d3bd4...0f9 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå