AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Jeg lurer på hva preferansen er til dere som er i 30-50 årene på menn som har over snittet med hår på kroppen. Jeg har mørke hår, på hele brystkassen, nedover hele veien til junior, og i tillegg mye hår opp langs beina leggene og lår og på armene. Dette har plaget meg hele livet og jeg har unngått damer pga dette. Jeg ønsker ikke noe støtte tråd, men jeg vil gjerne høre hva dere som ikke liker dette mener man bør gjøre? Skal jeg trimme det helt kort med barbermaskin?, skal jeg vokse det bort (blir tungvindt når jeg har så mye og det kommer tilbake), eller barbere det osv Anonymkode: 873bb...fac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Jeg er ikke begeistret for hår på ryggen og så mye foran at det tyter opp over kragen. Voksing høres voldsomt ut, i tillegg til at det er jævlig vondt. Men å dra over med maskin en gang i mellom for å holde det litt ryddig er helt fint. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Jeg er ikke så veldig stor fan av kroppshår, jeg hadde vokset det. Anonymkode: 5d620...a9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke så veldig stor fan av kroppshår, jeg hadde vokset det. Anonymkode: 5d620...a9c Det bestemmer vedkommende som har hår... Ingen andre kan bestemme det. Anonymkode: e6c65...d09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Så lenge det ikke er på ryggen, liker jeg hår på menn. Bare guttunger og homofile som er hårløse etter min mening Anonymkode: 0e6aa...598 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det bestemmer vedkommende som har hår... Ingen andre kan bestemme det. Anonymkode: e6c65...d09 Jeg har ikke bestemt noe som helst, jeg bare svarer på det han lurer på. Anonymkode: 5d620...a9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så lenge det ikke er på ryggen, liker jeg hår på menn. Bare guttunger og homofile som er hårløse etter min mening Anonymkode: 0e6aa...598 Snakk om å ha fordommer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden Kjæresten min har hår uber alles - ikke noe særlig på ryggen. Jeg merker han tar det på stumpen og rundt sine edle deler, og jeg syns han er såååå deilig 🥰 Hadde ikke gjort noe mer enn han - kanskje til og med mindre. Hår dunster av feronomer eller hva det nå er, jeg blir helt svimmel av å ligge inntil han ❤️ Anonymkode: a850f...d42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Preferansen er mindre hår på overkropp/ben og lysere hår om jeg skulle velge fritt, men det bryr meg ikke i det hele tatt om jeg ellers finner mannen attraktiv. Kan uansett trimmes i områder ved behov. Anonymkode: 2b2a0...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Jeg kan synes det blir litt mye om man har mye mørke hår på ryggen f.eks. Ellers er hår bra! Anonymkode: a9717...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden #11 Del Skrevet 4 minutter siden Jeg har mye hår, aldri hatt noe problem med det når det gjelder damer, men mulig det er en større faktor for unge damer, men unge usikre kvinner er jeg ferdig med uansett Anonymkode: f97c1...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå