AnonymBruker Skrevet 9. februar #21 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så oppsummert gjør du noe for han, som du ønsker for deg selv. Som sannsynligvis ikke betyr noe som helst for han. Og dere evner ikke å kommunisere. Og velger også å ødelegge en veldig fin søndag på bagateller. Forstår at du er på mann nummer to... Anonymkode: d6c21...feb Spot on. Anonymkode: 192b5...76c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #22 Del Skrevet 9. februar Jeg synes du må gå i deg selv her faktisk, for du legger opp til å bli skuffet fordi du har hemmelige forventninger til samboeren din. Det er jo å gjøre seg selv misfornøyd. Det har ingenting å si at du har gitt ham oppmerksomhet på farsdag, det er ikke hans behov, men ditt. Og man skal ikke gi noe som kommer med en forventning tilbake, som en slags regning, det er ufint. Er kvinne selv, men morsdag og farsdag betyr ingenting for meg, har aldri vært tema da jeg vokste opp heller. Så hvis mannen min plutselig forventet noe denne gangen måtte han nesten si fra om det. Ellers vil han jo bli skuffet og lei seg. Anonymkode: df86a...938 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #23 Del Skrevet 9. februar Vi har voksne barn som er utflyttet, men jeg får fortsatt gratulasjon, kaffe og kake av samboeren på morsdagen. Han får så klart det samme av meg på farsdagen. Vi synes det er hyggelig siden vi savner tiden når barna var små😅 Anonymkode: cd0a0...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #24 Del Skrevet 9. februar Jeg syns ikke det er naturlig at mannen din skal gratulere med morsdagen, men syns han ble demonstrativt barnslig også da. Han kunne jo bare sagt det om det var viktig for deg, er jo sånn det er i et forhold, vi gir og tar litt. Men kjøper du gave for hans unger til farsdag? Det syns jeg de skal ordne selv, evt med hjelp eller påminnelse fra sin egen mor. Ikke din jobb, du kan minne dine barn på å gratulere sin far, det er mer naturlig. Anonymkode: e6b4c...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. februar #25 Del Skrevet 10. februar Nei, han gratulerer meg ikke og jeg gratulerer heller ikke ham på farsdagen. Jeg er ikke hans mor og han er ikke min far så jeg synes det ville være rart å bli gratulert av ham på morsdagen. Barna våre er så store at de selv tar initiativ til gavekjøp, kakebaking e.l. og det er koselig. Jeg skjønner godt at samboeren din ble litt trassig når du kom med din negative kommentar. Du hadde sannsynligvis fått bedre respons om du i stedet hadde sagt på en hyggelig måte at morsdagen betyr mye for deg og at du hadde satt pris på om han var tok del i gratulasjoner og gaver. Ønsker man noe må man si det tydelig, og ikke hinte og i alle fall ikke være aggressiv slik du var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #26 Del Skrevet 12. februar Nei, det ville bare vært rart, jeg er ikke mora hans. Anonymkode: d687a...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #27 Del Skrevet 12. februar Utrulig umodent av ham å ikke gratulere deg. Du er mor, du er sikkert primus motor og har omsorgsoppgaver for hans barn også. Dump! Anonymkode: 8cfef...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #28 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Utrulig umodent av ham å ikke gratulere deg. Du er mor, du er sikkert primus motor og har omsorgsoppgaver for hans barn også. Dump! Anonymkode: 8cfef...550 Dump, faktisk! 🤣 Klassisk KG-kommentar. Love it. Anonymkode: 3f244...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #29 Del Skrevet 12. februar Jeg visste ikke engang at det var morsdag, før pappa sendte meg en melding på kvelden å ba meg ringe mamma. Ikke alle går rundt å har kontrol på dager som i bunn og grunn er meningsløse. Kona mi visste heller ikke at det var morsdag den dagen. Hun ble også overrasket når jeg sa pappa hadde sendt meg melding. Anonymkode: 3f244...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. februar #30 Del Skrevet 12. februar Nei, slikt har vi sluttet med. Feirer hverken morsdag eller farsdag. Ikke valentines heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #31 Del Skrevet 12. februar Jeg forventer ingenting sånt av min kjæreste, for vi har ikke felles barn. Men han er den mest oppmerksomme og omtenksomme mannen jeg noen gang har vært sammen med, så jeg fikk både gratulasjon og en frokost på senga. Sånn generelt er han oppmerksom på ulike type merkedager, og her er det egentlig jeg som må ta meg sammen sånn at han får samme oppmerksomhet på slike dager som han gir meg. Det fortjener han🥰 Anonymkode: e31a1...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #32 Del Skrevet 12. februar Det er jo barna som skal gratulere deg. Jeg er alene med mine, far er død. Jeg pleier å sterkt hinte om dagen til mine barn nå som de er så store at de evner å gjøre noe. Jeg er vokst opp på den tiden da det var vanlig å lage kort selv på skolen og husker alltid på mine foreldre og har gode minner fra den tiden. Så nå sørger jeg for at mine barn tar den tradisjonen videre. Forventer ikke kjøpte gaver, men setter pris på at de husker dagen, gjerne skriver på et kort og at vi samles for å kose oss sammen. Disker de opp med en kake og blomster er det ekstra hyggelig. Har blitt rørt til tårer flere ganger av gode ord. Anonymkode: 2532b...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #33 Del Skrevet 12. februar Mannen kom med konfekt, ene barnet kom med kort, de andre barna glemte det, og jeg hentet frem en frossen blåbærpai fra IKEA. Det ble en fin dag 😊 Jeg tenker at hvis noe er viktig for deg må du si det. Og du må komme med påminnelser. Ikke ta deg så nær av det at han ikke er opptatt av det samme som deg. Anonymkode: 2ea6b...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå