AnonymBruker Skrevet 3. mars 2025 #161 Skrevet 3. mars 2025 Nei, jeg ser ikke og er ikke spesielt nysgjerrig. Må innrømme at jeg ikke liker synet av nakne, svette hverdags-kvinnekropper spesielt godt. Synes folk flest ser bedre ut med klær! Anonymkode: 9b88e...b5f 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2025 #162 Skrevet 3. mars 2025 AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 14.06): Det er ikke et behov, men et ønske man har. Anonymkode: 9199a...7ee Så dra på klubber der folk vil bli beglodd! Anonymkode: b4b2e...48f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2025 #163 Skrevet 3. mars 2025 Trøndermann skrev (På 12.2.2025 den 14.47): Så selv om du ikke synes det selv så kan andre synes det, og til og med bli kåt av å å se deg, ikke glem det 😊 Gratulerer med å jage folk ut fra fellesområder, evt driter i å dusje fremover.. Anonymkode: b4b2e...48f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2025 #164 Skrevet 3. mars 2025 Snok1 skrev (På 23.2.2025 den 20.36): Du er ikke så jævla spennende! Sleivete kommentar når dette kommentarfeltet beviser at folk er griser som oppsøker steder der det IKKE er naturlig p glo, nettopp for å gjøre det. Enda de vet at brorparten ikke vil bli beglodd. Tenker at de som synes det er så jævlig spennende med nakne kropper, kan dra på klubber der folk VIL bli beglodd. Anonymkode: b4b2e...48f
Snok1 Skrevet 3. mars 2025 #165 Skrevet 3. mars 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sleivete kommentar når dette kommentarfeltet beviser at folk er griser som oppsøker steder der det IKKE er naturlig p glo, nettopp for å gjøre det. Enda de vet at brorparten ikke vil bli beglodd. Tenker at de som synes det er så jævlig spennende med nakne kropper, kan dra på klubber der folk VIL bli beglodd. Anonymkode: b4b2e...48f Poenget er at det IKKE er så jævla spennende. De fleste vet hvordan en nalen kropp ser ut og lar seg ikke lett imponere. Folk flest har nok med seg og sitt. Andre -som TS og andre i denne tråden- ser seg selv i andre og vet at de selv sender skråblikk og sammenligner kropper.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2025 #166 Skrevet 4. mars 2025 Felles dusj der både jenter i tenårene og typiske kjerringer i 50-60 årene med valker og hengepupper. Ikke rart om jentene glor og grøsser inni seg kanskje? Anonymkode: 4300e...afd
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2025 #167 Skrevet 4. mars 2025 Felles sauna for begge kjønn er mye mer spennende... Anonymkode: b37be...6fa
AnonymBruker Skrevet 7. april 2025 #168 Skrevet 7. april 2025 Plutselig lurer jeg på om jeg er en av disse creepy stirrerne... På mine 36 år har jeg aldri følt noe ønske/behov for å ha sex med ei jente, selv om mulighetene har vært mange. Likevel elsker jeg å se nakne kvinner. Tror jeg klarer å være såpass diskret at ingen tenker over det, men det skjer rett som det er at jeg kjenner jeg blir litt yr (huff, flaut å skrive. takk o lov for anonymiteten). Jeg synes det er berusende å føle og tenke på, og det sitter gjerne i hodet og kroppen lenge etterpå. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har fått noen til å føle seg ille til mote eller krenket, så for meg er dette en "guilty pleasure" som bare er min. Anonymkode: 28851...e99 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2025 #169 Skrevet 7. april 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Plutselig lurer jeg på om jeg er en av disse creepy stirrerne... På mine 36 år har jeg aldri følt noe ønske/behov for å ha sex med ei jente, selv om mulighetene har vært mange. Likevel elsker jeg å se nakne kvinner. Tror jeg klarer å være såpass diskret at ingen tenker over det, men det skjer rett som det er at jeg kjenner jeg blir litt yr (huff, flaut å skrive. takk o lov for anonymiteten). Jeg synes det er berusende å føle og tenke på, og det sitter gjerne i hodet og kroppen lenge etterpå. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har fått noen til å føle seg ille til mote eller krenket, så for meg er dette en "guilty pleasure" som bare er min. Anonymkode: 28851...e99 Jeg må legge til at underlivet er det siste jeg ser på... Det er de fine trekkene og kurven, samt rennende vann som beveger meg. Anonymkode: 28851...e99 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2025 #170 Skrevet 7. april 2025 AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 15.33): Misliker fellesdusj, og enda værre hvis folk skal drive å studere hverandre. Slutt med det, og la folk dusje i fred. Blir ikke pirret av andre damer. Anonymkode: b3905...808 AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 15.35): Dra blikket til deg og slutt å gjør det ukomfortabelt for oss andre! Anonymkode: 2ce9f...f00 AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 15.38): Nei, og sånne ting er med på å ødelegge opplevelsen for de aller fleste. Legning er irrelevant, og jeg har vært naken med menn på kjønnsnøytrale plasser. Men folk som tror de bare titter litt, gjør oss andre meget ukomfortable!! Anonymkode: b4b2e...48f AprilLudgate skrev (På 9.2.2025 den 15.40): Nei. Dette er ikke ønsket av andre kvinner, så dusj hjemme du. Creepy atferd. AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 15.43): Slutt å glo! Det er creepy og lite modent. Anonymkode: f213a...587 Slutt å leke tankepoliti. Anonymkode: b3e9d...077 1 2
1365 Skrevet 7. april 2025 #171 Skrevet 7. april 2025 Jeg synes det er ganske festlig hvordan det blir geriljakrig av de minste diskusjoner her på KG. Det diagnostiseres, fordømmes og belæres over en lav sko. Denne diskusjonen er et godt eksempel. Den preges i ekstrem grad av samtidsoppfatningen av nakenhet som unormalt. Utviklingen med økt fremmedgjøring og tabu rundt nakenhet har vært drastisk de siste 25-30 årene. Det paradoksale er at dette ha rskjedd i parallell med avkristningen av befolkningen. Da jeg var 14-19 solte alle vi venninnene oss toppløse, uavhengig av om gutta var med. Begge kjønn fikk et forhold til at pupper, mage, hofter, lår og brystvorter kommer i alle former og fasonger. Det var HELT naturlig og utrolig bra å ha med seg videre. Gutta fikk realistiske oppfatninger av kvinnekroppen. Jentene opplevde normalisering av ulikhet. Noen av oss ønsket kanskje Vibekes smale hofter, men kroppsidealene var i langt større grad individuelle og i hert vårt hode. Catwalken påvirket ogsåå, må innrømmes. ...og så til dusjen... Selvfølgelig smugkikket gutta på oss. Og vi på dem. Og da Vibeke gikk opp badestigen var det mer hakeslepp enn smugtitt. Men ingen anså dette som creepy. Andres/alles kropper er interessante, på tvers - og uavhengig av - kjønn og legning. Det er kropp, for faen. Kropp er flott og fascinerende. Den er i endring hele livet, både selvpåført og naturlig. Jeg har født to barn, og selvfølgelig gjør det sitt. Noen ganger klarer jeg å bære mammakroppens tydelige tegn som en hedersmedalje, andre ganger ikke. Jeg vil oppfordre alle til å tenk litt på hvor låste vi er i tids- og stedsdefinert moral. Det vil være fantastisk for samfunnet om vi tok tilbake 70-80-tallets holdninger til kropp og nakenhet. Jeg er langt fra naturist, men min mann og jeg gikk iblant nakne i huset da barna vokste opp. (Ikke dagen lang - korte "ærend"). Man skal ikke lengre enn til kontinentet før slikt (i folks hoder) er skandaløst og grenser til utukt 3 1 2
Snok1 Skrevet 7. april 2025 #172 Skrevet 7. april 2025 AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 13.22): Felles dusj der både jenter i tenårene og typiske kjerringer i 50-60 årene med valker og hengepupper. Ikke rart om jentene glor og grøsser inni seg kanskje? Anonymkode: 4300e...afd Da trenger de nettopp å se at et mangfold i kropper og kroppsfasonger er helt naturlig. 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2025 #173 Skrevet 7. april 2025 Snok1 skrev (38 minutter siden): Da trenger de nettopp å se at et mangfold i kropper og kroppsfasonger er helt naturlig. Dette har kanskje ikke så mye med temaet å gjøre, men damer som bruker både Libresse og Always er utrolig hotte ...Det er noe veldig deilig med bind 🤣 Anonymkode: 85fbb...2a7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2025 #174 Skrevet 7. april 2025 AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 14.27): ... Smugtitter dere også litt på de andre damene? Jeg gjør alltid det. På puppene, rumpa, fitta, egentlig hele kroppen hennes. Klarer liksom ikke å la være. Jeg har også lagt merke til at noen ser på meg også, ser ofte ubevisst ut, mens noen holder blikket litt lenger, men uten at det blir kleint eller ekkelt. Uansett, det tenner meg ikke der og da, men det tenner meg i ettertid. Da jeg er ferdig med å dusje, da kan jeg begynne å fantasere litt om hun ene, eller de to jeg smugtittet litt på i dusjen. Hva med dere andre her på kvinneguiden? Smugtitter dere litt på andre damer i fellesdusjen? Noen som kjenner seg igjen? ((Så er det jo dette ned legning da. Jeg har alltid sett på meg selv som heterofil, og har alltid forelsket meg i menn. Men fantaserer om damer når jeg onanerer. Jeg har også lyst til å ha sex med en annen dame engang. Jeg er nok litt biseseksuell. Skal innrømme det.)) Anonymkode: 76b6a...b07 Du er mann. Garantert. Ikke fordi jeg ikke tror at andre kvinner kan kaste noen blikk, men måten du skriver på er så repektløs at det må bare være en mann med ville fantasier som skriver slikt. Anonymkode: 74d2e...bb1 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2025 #175 Skrevet 8. april 2025 1365 skrev (16 timer siden): Da jeg var 14-19 solte alle vi venninnene oss toppløse, uavhengig av om gutta var med. Begge kjønn fikk et forhold til at pupper, mage, hofter, lår og brystvorter kommer i alle former og fasonger. Det var HELT naturlig og utrolig bra å ha med seg videre. Gutta fikk realistiske oppfatninger av kvinnekroppen. Jentene opplevde normalisering av ulikhet. Noen av oss ønsket kanskje Vibekes smale hofter, men kroppsidealene var i langt større grad individuelle og i hert vårt hode. Catwalken påvirket ogsåå, må innrømmes. Dersom du vet noe som helst om menn, så vet du at i den alderen der fikk de erigert kuk av å se sånt. Ikke uenig med deg, men skal det være en realistisk beskrivelse så må du skrive at gutta gikk og runket hele tiden. Ellers er ikke historien troverdig! Anonymkode: 45e27...03f 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2025 #176 Skrevet 8. april 2025 De som bader nakne i fellesdusjen i damegarderoben er damer på min egen alder (50-årene) og eldre. Og noen småbarn, kanskje noen småbarnsmødre. Jeg smugtitter ikke nei, det er valker og mager og stygge tatoveringer og appelsinhud går jeg ut fra. Andres pupper og underliv ser man slett ikke på. Skulle noen unge damer dusje nakne legger jeg ikke merke til det, har bare sett at tenåringene helst beholder badetøyet på, og det forstår man jo hvorfor når man leser slikt som dette. Og det tenner meg overhodet ikke om så det skulle være flotte kropper der. På hvilken måte skulle det tenne meg? Man ser ikke noe særlig annet enn når man ser de samme damene i badedrakt, og jeg er svært heterofil. Blir ikke tent av å se (fremmede) menns ordinære kropper og slappe pikker heller de gangene i livet jeg har sett det. Anonymkode: 9a277...417 1
Meowmere Skrevet 8. april 2025 #177 Skrevet 8. april 2025 Folk som stirrer i dusjen har ikke folkeskikk, og mangler oppdragelse.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2025 #178 Skrevet 8. april 2025 AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 13.22): Felles dusj der både jenter i tenårene og typiske kjerringer i 50-60 årene med valker og hengepupper. Ikke rart om jentene glor og grøsser inni seg kanskje? Anonymkode: 4300e...afd Bare bra om ungjentene får et innblikk i fremtiden. Hvis de er smarte nok til å skjønne at "kjerringene" i garderoben faktisk er vanlige og gjennomsnittlige kvinner for sin aldersgruppe, da. Kan jo være at SoMe og skjønnhetsfiltre har forstyrret virkelighetsoppfatningen deres så mye at de ikke forstår hva naturlig aldring gjør med kroppen. Anonymkode: 5ad3b...498
StovnerJune Skrevet 8. april 2025 #179 Skrevet 8. april 2025 En god andel av befolkningen er lesbiske og jeg tenker at for dem blir det like interessant å stirre på andre damer i dusjen som om de var menn som dusja i damegarderoben... eller? Jeg tenker at det her skjer hele tiden. Ikke bare fordi folk er tiltrukket men også fordi de er usikre på seg selv og skal sammenligne kroppen. Hvis man synes det er ubehagelig tenker jeg det først og fremst sier noe om at man ikke føler seg helt komfortabel med egen kropp og er redd for at den andre skal legge merke til det man ikke er fornøyd med.
Sam Fox Skrevet 8. april 2025 #180 Skrevet 8. april 2025 Meowmere skrev (2 timer siden): Folk som stirrer i dusjen har ikke folkeskikk, og mangler oppdragelse. Nå har det aldri vært snakk om stirring heller da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå