AnonymBruker Skrevet 12. februar #121 Del Skrevet 12. februar Har opplevd å være i svømmehall med muslimske damer som har hatt på seg badetøyet og kjortel hjemmefra og IKKE har dusjet før de går ut i vannet. De dusjer heller ikke etterpå, bare skjuler seg bak et digert håndkle for å ta på seg tørt tøy. Synes ikke dette skulle være lov. Anonymkode: 4300e...afd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #122 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ingen sett ut fra at alle variantene er uakseptable, så det går mer på graden av ubehag man velger å utsette andre for. Anonymkode: 27cd1...3dd Eller mer på graden av ubehag folk lager seg selv. Anonymkode: 9199a...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #123 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vi trives godt, også på nudiststrand. Man har øyekontakt med dem man snakker med, og holder ellers øynene for seg selv. Ser ikke behovet for å "smugtitte"/glo på andre, og jeg har vært naken i mang en setting... Anonymkode: b4b2e...48f Det er ikke et behov, men et ønske man har. Anonymkode: 9199a...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #124 Del Skrevet 12. februar Nå ble det enda mer ukomfortabelt å bruke fellesdusj, kjente jeg. Anonymkode: 7fe0b...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #125 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har opplevd å være i svømmehall med muslimske damer som har hatt på seg badetøyet og kjortel hjemmefra og IKKE har dusjet før de går ut i vannet. De dusjer heller ikke etterpå, bare skjuler seg bak et digert håndkle for å ta på seg tørt tøy. Synes ikke dette skulle være lov. Anonymkode: 4300e...afd Hva man gjør etterpå, går bare ut over en selv. Men alle skal dusje uten klær på stedet FØR en går i bassenget. Anonymkode: 00966...0f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #126 Del Skrevet 12. februar Folk må gjerne fantasere om meg 😅 både menn og kvinner, for all del. Hva er problemet med det? Jeg finnes ikke billedskjønn naken 😅😅😅 Jeg synes det er fascinerende å se andre nakne kvinnekropper. Gjerne de som ikke er helt perfekte. Hadde likt å se en vulva. Kanskje hadde jeg blitt litt kåt også. Vet ikke, har ikke vært i den situasjonen. Om jeg tar en kvinne i å se på meg i dusjen så får hun bare titte. Så får hun bruke det til det hun måtte ønske. Anonymkode: d8ed5...da2 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 12. februar #127 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Folk må gjerne fantasere om meg 😅 både menn og kvinner, for all del. Hva er problemet med det? Jeg finnes ikke billedskjønn naken 😅😅😅 Jeg synes det er fascinerende å se andre nakne kvinnekropper. Gjerne de som ikke er helt perfekte. Hadde likt å se en vulva. Kanskje hadde jeg blitt litt kåt også. Vet ikke, har ikke vært i den situasjonen. Om jeg tar en kvinne i å se på meg i dusjen så får hun bare titte. Så får hun bruke det til det hun måtte ønske. Anonymkode: d8ed5...da2 Det er akkurat det jeg mener, og forundrer meg over at mange andre ser så annerledes på. Hvis folk vil se, studere litt...hva så?! Kropp og nakenhet er da helt naturlig, i alle fasonger. Og at vi alle er forskjellige er jo det som gjør det litt spennende, interessant å se 😊 Skjønner ikke hva folk " stresser " med om andre ser , eller ser PÅ kroppen deres. Og dessuten, alle er som sagt forskjellige. Og alle har forskjellige tanker og preferanser for hva som er billedskjønt og ikke. Så selv om du ikke synes det selv så kan andre synes det, og til og med bli kåt av å å se deg, ikke glem det 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #128 Del Skrevet 12. februar Trøndermann skrev (7 minutter siden): Så selv om du ikke synes det selv så kan andre synes det, og til og med bli kåt av å å se deg, ikke glem det 😊 Det er det absolutt siste man ønsker at noen uvedkommende skal bli. Denne tråden får antagelig enda flere til å unngå den vederstyggeligheten som heter fellesdusjer. Anonymkode: 27cd1...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #129 Del Skrevet 12. februar Ganske ironisk at det er masser av kvinner som åpent forteller at de ofte er på kafe bare for å drive med "People Watching" ved å glane på folkene som går forbi på gata, og de andre som sitter ved bordene. Mens hvis noen andre kvinner titter litt i dusjen klikker de i vinkel. Anonymkode: de4f0...b4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #130 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ganske ironisk at det er masser av kvinner som åpent forteller at de ofte er på kafe bare for å drive med "People Watching" ved å glane på folkene som går forbi på gata, og de andre som sitter ved bordene. Mens hvis noen andre kvinner titter litt i dusjen klikker de i vinkel. Anonymkode: de4f0...b4c Du ser ikke forskjell på med og uten klær du, nei. Anonymkode: 27cd1...3dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #131 Del Skrevet 12. februar Som en veldig lesbisk kvinne i sin beste alder og form: Nei, jeg titter aldri på andres kropper i fellesdusjen, herregud så sjukt!!! Eller andre steder som skal være "trygge kvinnesoner" for den saks skyld, det ville jo vært helt utrolig upassende og kvalmt. Jeg vil føle meg trygg og fri i den offentlige garderoben, doen og dusjen, ikke beglodd og onanert til liksom. Og det regner jeg med de fleste av mine medkvinner også ønsker. Anonymkode: 051ed...382 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #132 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 15.45): Tror ikke en kvinne hadde skrevet at hun "ser på fitta" til en annen. Skrevet av en mann. Anonymkode: e114e...bb9 Garantert mann, siden han tror damer ligger og skrever i fellesdusjen. For hvordan ellers ser man noen andre sin "fitte"? Anonymkode: 40a96...2d9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #133 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå ble det enda mer ukomfortabelt å bruke fellesdusj, kjente jeg. Anonymkode: 7fe0b...b98 Det som er så fascinerende er at du kan velge selv hva du lar deg krenke av. Gi litt mer faen rett og slett.. Anonymkode: 6ed83...391 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #134 Del Skrevet 12. februar Ikke seksualiser fellesdusjen. Det er et sted jeg koser meg etter trening med hårkur og kremer og badstu. Vil ikke bli glodd på og tar selvsagt hensyn til andre. Anonymkode: e37aa...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå