AnonymBruker Skrevet 12. februar #101 Del Skrevet 12. februar Hender vel jeg titter... men er ikke slik at jeg kan dra frem bildet av hva jeg eventuelt så i ettertid. Er bare der og da. Er vel mest det at det er hyggelig å se andre enn meg selv med hengepupper og cellulitter både her og der. Anonymkode: e9aa9...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #102 Del Skrevet 12. februar Hva er det som er så mye bedre med smugtitting egentlig? Faktisk synes jeg nesten det er verre. Anonymkode: fc2fa...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 12. februar #103 Del Skrevet 12. februar Nei, jeg er selv veldig komfortabel naken i felles dusj, men passer på å se alle andre steder enn på de andre. Har lyst til å bidra til at andre skal føle seg like vel i dusjen som jeg. For dere som liker å kikke dere omkring og dere som svarer litt brutalt her, det er forskjell på å smugtitte og å glo - selv gjør jeg ingen av delene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #104 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Årsaken er nok helst helt andre ting. Er lite vanlig å niglo på andre i dusjen. Og her sier du jo at du ikke en gang tror på at vedkommende som skriver innlegget har tilgang til damedusjen. Anonymkode: 00966...0f2 Når -smugtitter -titter -ser -stirrer -glor -niglor man? Anonymkode: 9199a...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #105 Del Skrevet 12. februar Hareena skrev (4 minutter siden): Nei, jeg er selv veldig komfortabel naken i felles dusj, men passer på å se alle andre steder enn på de andre. Har lyst til å bidra til at andre skal føle seg like vel i dusjen som jeg. Se der var det endelig en som klarte å ytre respektfuller tanker om andre, selv når de er forskjellige fra en selv. Ofte mangelvare på kg, så applaus til det. Anonymkode: 27cd1...3dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #106 Del Skrevet 12. februar Æsj, fy søren så ekkel du er, kvalmt og upassende innlegg Anonymkode: 25cab...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #107 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hender vel jeg titter... men er ikke slik at jeg kan dra frem bildet av hva jeg eventuelt så i ettertid. Er bare der og da. Er vel mest det at det er hyggelig å se andre enn meg selv med hengepupper og cellulitter både her og der. Anonymkode: e9aa9...bdc Ja, det er det som kan være litt ubehagelig i damedusjen. Jeg har ikke en kropp som beroliger andre med at ting henger. Anonymkode: 00966...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #108 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når -smugtitter -titter -ser -stirrer -glor -niglor man? Anonymkode: 9199a...7ee Smugtitte er å ha blikket sitt der det ikke hører hjemme, mens man tror den andre ikke merker noe (noe den som regel gjør). Titter og ser, da legger man ikke skjul på at man har blikket der det ikke hører hjemme. Stirrer, glor og niglor, da har man blikket der det ikke hører hjemme, og flytter det heller ikke når den andre åpenbart har oppdaget det. Anonymkode: 27cd1...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #109 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når -smugtitter -titter -ser -stirrer -glor -niglor man? Anonymkode: 9199a...7ee Du får spørre ordboka om du lurer på definisjonene. Ellers er folk veldig ulike på hva de synes er behagelig, likegyldig eller ubehagelig oppmerksomhet. Anonymkode: 00966...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #110 Del Skrevet 12. februar Jeg har sluttet å gå i svømmebasseng og andre steder der man dusjer felles. Det er ofte små barn og jenter som titter på meg, fordi jeg har en kropp som er veldig annerledes enn de fleste. Å i tillegg skulle vita at det finnes damer (eller i dette tilfellet så tror jeg egentlig TS er en mann) som stirrer på de som dusjer synes jeg er en veldig ubehagelig tanke. Anonymkode: 46003...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #111 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Smugtitte er å ha blikket sitt der det ikke hører hjemme, mens man tror den andre ikke merker noe (noe den som regel gjør). Titter og ser, da legger man ikke skjul på at man har blikket der det ikke hører hjemme. Stirrer, glor og niglor, da har man blikket der det ikke hører hjemme, og flytter det heller ikke når den andre åpenbart har oppdaget det. Anonymkode: 27cd1...3dd Og hva er forskjellen, sånn egentlig? Anonymkode: 9199a...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #112 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du får spørre ordboka om du lurer på definisjonene. Ellers er folk veldig ulike på hva de synes er behagelig, likegyldig eller ubehagelig oppmerksomhet. Anonymkode: 00966...0f2 I det store og hele hadde det vært greit om folk ga litt mer blaffen i slike filleting. Noen ser på deg, oi big deal liksom. Anonymkode: 9199a...7ee 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #113 Del Skrevet 12. februar Jeg dusjer ikke i fellesdusj. Heldigvis finnes det andre muligheter de fleste steder. Anonymkode: cc590...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #114 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): I det store og hele hadde det vært greit om folk ga litt mer blaffen i slike filleting. Noen ser på deg, oi big deal liksom. Anonymkode: 9199a...7ee Folk med angst er også i dusjen. Anonymkode: 00966...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #115 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I det store og hele hadde det vært greit om folk ga litt mer blaffen i slike filleting. Noen ser på deg, oi big deal liksom. Anonymkode: 9199a...7ee Ja, kunne tenke meg å spørre enkelte her inne om et par ting. Hva gjør dere på badestranda, i Syden med masse folk rundt, går ikke mange kvinner der med minimale truser og noen uten BH? De blir garantert glodd på av menn, men det gjør kanskje ikke noe? Anonymkode: 4300e...afd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #116 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Glo og smugtitte er vel ikke helt det samme, eller? Er kvinne, dusjer ofte i fellesdusj. Helt umulig å ikke kikke på andre. Synes kanskje damer fremstår som ganske skjøre og krenkbare her? Anonymkode: 6ed83...391 Hvordan er det umulig å kikke på andre? Hvis man går for å ha øyekontakt, er det lett å ikke la blikket vandre.. Anonymkode: b4b2e...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #117 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Og hva er forskjellen, sånn egentlig? Anonymkode: 9199a...7ee Om man er flink til å skjule når man ser, eventuelt flink til å ikke gjøre det ukoselig at man litt åpenlyst ser. Anonymkode: 00966...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #118 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Og hva er forskjellen, sånn egentlig? Anonymkode: 9199a...7ee Ingen sett ut fra at alle variantene er uakseptable, så det går mer på graden av ubehag man velger å utsette andre for. Anonymkode: 27cd1...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #119 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, kunne tenke meg å spørre enkelte her inne om et par ting. Hva gjør dere på badestranda, i Syden med masse folk rundt, går ikke mange kvinner der med minimale truser og noen uten BH? De blir garantert glodd på av menn, men det gjør kanskje ikke noe? Anonymkode: 4300e...afd Er vel de neppe de samme som er ukomfortabel naken i dusjen, som gjerne går toppløs på stranda. Anonymkode: 00966...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #120 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, kunne tenke meg å spørre enkelte her inne om et par ting. Hva gjør dere på badestranda, i Syden med masse folk rundt, går ikke mange kvinner der med minimale truser og noen uten BH? De blir garantert glodd på av menn, men det gjør kanskje ikke noe? Anonymkode: 4300e...afd Vi trives godt, også på nudiststrand. Man har øyekontakt med dem man snakker med, og holder ellers øynene for seg selv. Ser ikke behovet for å "smugtitte"/glo på andre, og jeg har vært naken i mang en setting... Anonymkode: b4b2e...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå