AnonymBruker Skrevet 11. februar #81 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg synes du blir behandlet litt urettferdig her med tanke på folk hevder at du stirrer, selv om du aldri har hevdet at du gjør det. Du sa jo at du smugtittet. Altså, korte, diskré blikk. Det er dog fortsatt litt creepy, men det er ikke direkte seksuell trakassering. Anonymkode: ecf7b...999 Dette er lagt under seksualitet, da er det vel rimelig å anta at denne smugtittingen er seksuell. Og det er creepy Anonymkode: 4de01...b58 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #82 Del Skrevet 11. februar Nei, hva faen? Jeg er glad jeg aldri bruker felles dusj lengre, det bør tydeligvis du også slutte med din creep. Anonymkode: f3a56...9ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
urenluren Skrevet 11. februar #83 Del Skrevet 11. februar Hender jeg smugtitter litt ja. Mest for å sammenligne meg med andre egentlig. Men etter at jeg fikk barn er jeg er mye mer ukomfortabel i garderoben siden jeg er så misfornøyd med hvordan jeg ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #84 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er vel ingen automatikk i at folk som ser på deg, synes du er "fæl"? Jeg synes det er trist at du virker til å bedømme din egen kropp som fæl uten å åpne opp for at det kan finnes folk som synes du er flott. Vi mennesker ser på hverandre fordi vi er nysgjerrige på hverandre, og ikke nødvendigvis for å dømme hverandre. Det ligger i vår natur. Vi er nysgjerrige og sammenlikner oss selv med andre hele tiden. Det er ved å se på hverandre at vi også kan kjenne igjen folk, og her er ansiktet viktig, men også resten av kroppen. Jeg tror heller ikke vi ser noe mer på hverandre når vi er nakne, enn når vi er påkledd. Er vi nakne, ser vi på kroppen til folk, og har folk klær på, ser vi også på kroppen til folk. Vi ser både på ansikt og resten av kroppen, og vi legger merke til kroppsformer uansett påkledning. Og det vi ikke ser, det liker ofte hjernen vår å lage sine egne forestillinger av. Anonymkode: a4a2b...f17 Nei. Ingen er så svaksynte at de synes jeg er flott. Anonymkode: 171c1...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #85 Del Skrevet 11. februar Jeg gjør det. Fordi jeg er usikker. Får alltid en slags boost etter å ha vært i fellesdusj eller på stranda for den saks skyld. Det må ikke være helt nakenhet, men å se kropper. Det er som jeg blir dratt ut av filterverden på telefonen min, og ser at de fleste andre også har helt normale kropper. Så ja, jeg ser. Men ikke for tenning. Anonymkode: 33949...85d 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmma Skrevet 11. februar #86 Del Skrevet 11. februar Jeg ser ikke noe problem med at andre ser meg når jeg er i fellesdusjen. Hva de gjør etterpå er ikke min sak. Jeg bryr meg ikke. Tanken er fri. Det er veldig vanskelig å unngå å se spesielt når det er folk overalt… og ja, jeg tror vi kvinner ser mer enn vi vil innrømme. Det er synd at vi skal være så redde og skamfulle rundt kropp og nakenhet. Alle er forskjellige og kroppen brukes hele livet så den ser jo ikke ung og ubrukt ut for alltid. Helt normalt ts. Ingenting å skamme seg over. 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #87 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg ser på andre i fellesdusjen, men ikke i positiv forstand for å si det sånn… alle er så feite.. valker og ekle kropper… det gir meg selvtillits boost samtidig som jeg blir litt småkvalm og tenker på den stakkars mannen som må være sammen med dem.. ja jeg er litt syk 😂 men jeg elsker å sammenligne og se hvor mye feitere alle er enn meg 😂 det gir meg stor glede 🙈 Anonymkode: 0c151...349 Det å være selvsikker på egen kropp er sexy, og det mest usexy er folk som tror sammenligninger gjør dem bedre. Synes synd på deg som har et fokus på andre og hvordan du selv kan hevde deg, fremfor hvordan ha det fint i eget sinn og kropp. Anonymkode: b4b2e...48f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 11. februar #88 Del Skrevet 11. februar Nei, og det har ingenting med legning å gjøre. Det har med høflighet og respekt å gjøre. Tittet du i folks skuffer når du er hjemme hos dem? Eller i skittentøyet? For det er samme sak i mine øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 11. februar #89 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei, det har jeg ikke. Folk må få lov til å mene hva de vil. Men glor eller stirrer ikke, det står i hovedinnlegget at jeg smugtitter. Flere har jo allerede bestemt seg for at jeg er en mann, så orker ikke bruke masse energi på prøve å bevise det motsatte. Ts Anonymkode: 76b6a...b07 Så bra, da kan du gå en annen plass etter runkemateriale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #90 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg tenker også at ts er mann. Det er ikke normal oppførsel å glo på andre kvinner i fellesdusjer, dersom ts virkelig er en kvinne så er det en med helt spesielle kinks og ikke noe kvinner flest gjør. Anonymkode: 643aa...8d0 Glo og smugtitte er vel ikke helt det samme, eller? Er kvinne, dusjer ofte i fellesdusj. Helt umulig å ikke kikke på andre. Synes kanskje damer fremstår som ganske skjøre og krenkbare her? Anonymkode: 6ed83...391 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #91 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 15.35): Dra blikket til deg og slutt å gjør det ukomfortabelt for oss andre! Anonymkode: 2ce9f...f00 Ikke tenk så mye på det. Anonymkode: 9199a...7ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. februar #92 Del Skrevet 12. februar Det jeg legger merke til er at det er mange som vasker seg med badetøy på, før de evt går ut i svømmeanlegg. Det er direkte uhygienisk, og ofte en medvirkende årsak til at bruk av klor i vannet øker for å drepe bakterier. Så det er tydelig at det er mange som ikke takler å dusje naken sammen med samme kjønn. Jeg bryr meg ikke. Om de vil glo så bare glo 😂 Jeg har andre viktigere ting å tenke på, enn akkurat det... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #93 Del Skrevet 12. februar Irak skrev (8 minutter siden): Så det er tydelig at det er mange som ikke takler å dusje naken sammen med samme kjønn. Jeg bryr meg ikke. Om de vil glo så bare glo 😂 Jeg har andre viktigere ting å tenke på, enn akkurat det... Og årsaken finner du hos sånne som TS: "Blir dere ikke litt k**e av å smugtitte på f***a til de andre, dere? Hilsen K**e Kår... jeg mener Kari", jokk jokk. At du ikke bryr deg er fint for deg, men legg "skylden" der den hører hjemme. Anonymkode: 27cd1...3dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #94 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Dette er lagt under seksualitet, da er det vel rimelig å anta at denne smugtittingen er seksuell. Og det er creepy Anonymkode: 4de01...b58 Smugtittingen er selvsagt seksuell, men smugtitting i seg selv er ikke seksuell trakassering. Hadde det vært stirring derimot, så hadde det vært seksuell trakassering. Anonymkode: ecf7b...999 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #95 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Smugtittingen er selvsagt seksuell, men smugtitting i seg selv er ikke seksuell trakassering. Hadde det vært stirring derimot, så hadde det vært seksuell trakassering. Anonymkode: ecf7b...999 Seksuell trakassering eller ikke, det er veldig creepy oppførsel, og ikke noe å forsvare eller se på som normalt, tvert imot Anonymkode: 4de01...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. februar #96 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Og årsaken finner du hos sånne som TS: "Blir dere ikke litt k**e av å smugtitte på f***a til de andre, dere? Hilsen K**e Kår... jeg mener Kari", jokk jokk. At du ikke bryr deg er fint for deg, men legg "skylden" der den hører hjemme. Anonymkode: 27cd1...3dd Hva andre gjør får være opp til dem. Jeg bare poengterer at det er uhygienisk. Hva andre seksualiserer og ikke, får være opp til dem. Å legge skyld på andre er ikke min stil, så der tar du skammelig feil.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #97 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Og årsaken finner du hos sånne som TS: "Blir dere ikke litt k**e av å smugtitte på f***a til de andre, dere? Hilsen K**e Kår... jeg mener Kari", jokk jokk. Anonymkode: 27cd1...3dd Årsaken er nok helst helt andre ting. Er lite vanlig å niglo på andre i dusjen. Og her sier du jo at du ikke en gang tror på at vedkommende som skriver innlegget har tilgang til damedusjen. Anonymkode: 00966...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #98 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Seksuell trakassering eller ikke, det er veldig creepy oppførsel, og ikke noe å forsvare eller se på som normalt, tvert imot Anonymkode: 4de01...b58 Jeg sier ikke at jeg ville gjort det selv, men det blir umulig for meg å stemple TS som et creepy menneske når oppførselen er såpass menneskelig og normal. Kom igjen, ikke si at du også ikke at smugtittet på noen andre på en seksuell måte i en setting som ikke var seksuell? Som f.eks. på en strand, på skolen, på jobb, på kjøpesenteret, o.l.? Sånn oppriktig, hvis det bare er smugtitting, ikke stirring, hvordan skal dette egentlig påvirke de andre rundt henne negativt? De kan ikke føle hennes tiltrekkelse, hennes følelser og tanker, og de legger aller mest sannsynlig ikke merke til selve smugtittingen, fordi det er nettopp det: Smugtitting. IKKE stirring (forutsett at TS snakker sant og ikke underdriver). Anonymkode: ecf7b...999 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #99 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Årsaken er nok helst helt andre ting. Er lite vanlig å niglo på andre i dusjen. Og her sier du jo at du ikke en gang tror på at vedkommende som skriver innlegget har tilgang til damedusjen. Anonymkode: 00966...0f2 TS har aldri sagt at hun niglor på folk i fellesdusjen. Nå må dere lese det originale innlegget mer nøye. Anonymkode: ecf7b...999 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #100 Del Skrevet 12. februar Glaning er glaning, selv om man gjør det i smug. Nå har heldigvis TS mest sannsynlig bare muligheten via kikkhull i veggen 😛 Anonymkode: 27cd1...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå