Gå til innhold

Til andre kvinner - i fellesdusjen...

Fremhevede innlegg

Skrevet
StovnerJune skrev (6 timer siden):

En god andel av befolkningen er lesbiske og jeg tenker at for dem blir det like interessant å stirre på andre damer i dusjen som om de var menn som dusja i damegarderoben... eller?

Jeg tenker at det her skjer hele tiden. Ikke bare fordi folk er tiltrukket men også fordi de er usikre på seg selv og skal sammenligne kroppen. Hvis man synes det er ubehagelig tenker jeg det først og fremst sier noe om at man ikke føler seg helt komfortabel med egen kropp og er redd for at den andre skal legge merke til det man ikke er fornøyd med.

Helt enig med deg her.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 12.24):

Dersom du vet noe som helst om menn, så vet du at i den alderen der fikk de erigert kuk av å se sånt. Ikke uenig med deg, men skal det være en realistisk beskrivelse så må du skrive at gutta gikk og runket hele tiden. Ellers er ikke historien troverdig!

Anonymkode: 45e27...03f

Haha, vi fikk ikke med oss det. Holdt på å skrive "heldigvis", men jeg tipper det hadde vært ganske interessant for oss i den alderen. Glad for at du deler syn på resten ❤️

Anonymkode: 28851...e99

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
1365 skrev (På 7.4.2025 den 20.20):

Da jeg var 14-19 solte alle vi venninnene oss toppløse, uavhengig av om gutta var med. Begge kjønn fikk et forhold til at pupper, mage, hofter, lår og brystvorter kommer i alle former og fasonger. Det var HELT naturlig og utrolig bra å ha med seg videre. Gutta fikk realistiske oppfatninger av kvinnekroppen. Jentene opplevde normalisering av ulikhet. Noen av oss ønsket kanskje Vibekes smale hofter, men kroppsidealene var i langt større grad individuelle og i hert vårt hode. Catwalken påvirket ogsåå, må innrømmes.  

Hvilket årstall snakker vi om her? Var det på 70-tallet?

Anonymkode: b37be...6fa

Skrevet
1365 skrev (På 7.4.2025 den 20.20):

Jeg vil oppfordre alle til å tenk litt på hvor låste vi er i tids- og stedsdefinert moral. 

Jeg klippa vekk resten, men takk!! Kan vi få flere slike som deg..? :) Og gubben og ungene også virker det som. Heldigvis har et godt forhold til livet det med å smitte.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 14.27):

... Smugtitter dere også litt på de andre damene? Jeg gjør alltid det. På puppene, rumpa, fitta, egentlig hele kroppen hennes. Klarer liksom ikke å la være. Jeg har også lagt merke til at noen ser på meg også, ser ofte ubevisst ut, mens noen holder blikket litt lenger, men uten at det blir kleint eller ekkelt. Uansett, det tenner meg ikke der og da, men det tenner meg i ettertid. Da jeg er ferdig med å dusje, da kan jeg begynne å fantasere litt om hun ene, eller de to jeg smugtittet litt på i dusjen. Hva med dere andre her på kvinneguiden? Smugtitter dere litt på andre damer i fellesdusjen? Noen som kjenner seg igjen?

((Så er det jo dette ned legning da. Jeg har alltid sett på meg selv som heterofil, og har alltid forelsket meg i menn. Men fantaserer om damer når jeg onanerer. Jeg har også lyst til å ha sex med en annen dame engang. Jeg er nok litt biseseksuell. Skal innrømme det.))

Anonymkode: 76b6a...b07

Jeg tror saken er enklere enn som så. Kanskje du er introvert eller lider av depresjon og isolasjon, som kjører vanligvis til  avvik i tenkning og ønsker noen ganger som uttrykksform. Mitt råd til deg er å ikke gå inn i disse seksuelle labyrintene. Prøv å være aktiv og sosial og ikke gi opp

AnonymBruker
Skrevet

Alle ser vel, men det er jo langt fra det og så dra hjem og fantasere om de man så. Jeg husker ikke detaljer på andre kropper når jeg er ferdig i garderoben. Så er det litt forskjell på å se og det å stå og glane på folk. Jeg hadde nok blitt irritert om ei dame sto og stirret på meg i garderoben, men de fleste har folkeskikk til å ikke gjøre det.

Jeg er ikke seksuelt interessert i kvinner, så for meg er det ikke noe interessant sånn sett, men fint å se mangfoldet av kropper.

Anonymkode: 7248d...c65

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 15.45):

Tror ikke en kvinne hadde skrevet at hun "ser på fitta" til en annen.

Skrevet av en mann.

Anonymkode: e114e...bb9

Tenkte det samme. Tror ikke en kvinne hadde skrevet dette.

Anonymkode: a8306...43a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvilket årstall snakker vi om her? Var det på 70-tallet?

Anonymkode: b37be...6fa

80 tallet var også sånn, husker det var om å gjøre å ha med den mest "barmfagre" dama på stranda. 

Anonymkode: cb866...f68

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tenkte det samme. Tror ikke en kvinne hadde skrevet dette.

Anonymkode: a8306...43a

Jeg kjenner ihvertfall et par kvinner som kunne skrevet det. Ei er ei venninne av meg bl.a.

Anonymkode: fd61a...820

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 15.33):

Ikke så ofte jeg er i fellesdusjen, men tenker ofte på at jeg burde benyttet muligheten til å prøve å slikke en fitte mens jeg var singel og barnløs.. mmm-hehe.. men nå blir det vel aldri :( 

Anonymkode: d47dd...f4d

10/10😂😂😂👏👏👏

Anonymkode: f557d...b3f

Skrevet
Mads2000 skrev (22 timer siden):

Jeg tror saken er enklere enn som så. Kanskje du er introvert eller lider av depresjon og isolasjon, som kjører vanligvis til  avvik i tenkning og ønsker noen ganger som uttrykksform. Mitt råd til deg er å ikke gå inn i disse seksuelle labyrintene. Prøv å være aktiv og sosial og ikke gi opp

Ærlig talt…..

Groveste tilfelle av fjerndiagnostikk ever.

Skjerp deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...