AnonymBruker Skrevet i går, 13:27 #1 Del Skrevet i går, 13:27 ... Smugtitter dere også litt på de andre damene? Jeg gjør alltid det. På puppene, rumpa, fitta, egentlig hele kroppen hennes. Klarer liksom ikke å la være. Jeg har også lagt merke til at noen ser på meg også, ser ofte ubevisst ut, mens noen holder blikket litt lenger, men uten at det blir kleint eller ekkelt. Uansett, det tenner meg ikke der og da, men det tenner meg i ettertid. Da jeg er ferdig med å dusje, da kan jeg begynne å fantasere litt om hun ene, eller de to jeg smugtittet litt på i dusjen. Hva med dere andre her på kvinneguiden? Smugtitter dere litt på andre damer i fellesdusjen? Noen som kjenner seg igjen? ((Så er det jo dette ned legning da. Jeg har alltid sett på meg selv som heterofil, og har alltid forelsket meg i menn. Men fantaserer om damer når jeg onanerer. Jeg har også lyst til å ha sex med en annen dame engang. Jeg er nok litt biseseksuell. Skal innrømme det.)) Anonymkode: 76b6a...b07 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:30 #2 Del Skrevet i går, 13:30 Jeg setter pris på å se hvor stor naturlig variasjon og hvor mange forskjellige kropper det faktisk finnes, men det er ikke noe som tenner eller pirrer meg på noe vis. Anonymkode: 71693...3ab 17 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:33 #3 Del Skrevet i går, 14:33 Misliker fellesdusj, og enda værre hvis folk skal drive å studere hverandre. Slutt med det, og la folk dusje i fred. Blir ikke pirret av andre damer. Anonymkode: b3905...808 28 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:35 #4 Del Skrevet i går, 14:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): ... Smugtitter dere også litt på de andre damene? Jeg gjør alltid det. På puppene, rumpa, fitta, egentlig hele kroppen hennes. Klarer liksom ikke å la være. Jeg har også lagt merke til at noen ser på meg også, ser ofte ubevisst ut, mens noen holder blikket litt lenger, men uten at det blir kleint eller ekkelt. Uansett, det tenner meg ikke der og da, men det tenner meg i ettertid. Da jeg er ferdig med å dusje, da kan jeg begynne å fantasere litt om hun ene, eller de to jeg smugtittet litt på i dusjen. Hva med dere andre her på kvinneguiden? Smugtitter dere litt på andre damer i fellesdusjen? Noen som kjenner seg igjen? ((Så er det jo dette ned legning da. Jeg har alltid sett på meg selv som heterofil, og har alltid forelsket meg i menn. Men fantaserer om damer når jeg onanerer. Jeg har også lyst til å ha sex med en annen dame engang. Jeg er nok litt biseseksuell. Skal innrømme det.)) Anonymkode: 76b6a...b07 Dra blikket til deg og slutt å gjør det ukomfortabelt for oss andre! Anonymkode: 2ce9f...f00 21 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:37 #5 Del Skrevet i går, 14:37 Nei Anonymkode: 1b04d...e25 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:38 #6 Del Skrevet i går, 14:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg setter pris på å se hvor stor naturlig variasjon og hvor mange forskjellige kropper det faktisk finnes, men det er ikke noe som tenner eller pirrer meg på noe vis. Anonymkode: 71693...3ab Samme her, det har ingenting med seksuell tenning å gjøre, bare nysgjerrighet. Anonymkode: b2bb9...57a 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:38 #7 Del Skrevet i går, 14:38 Nei, og sånne ting er med på å ødelegge opplevelsen for de aller fleste. Legning er irrelevant, og jeg har vært naken med menn på kjønnsnøytrale plasser. Men folk som tror de bare titter litt, gjør oss andre meget ukomfortable!! Anonymkode: b4b2e...48f 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet i går, 14:40 #8 Del Skrevet i går, 14:40 Nei. Dette er ikke ønsket av andre kvinner, så dusj hjemme du. Creepy atferd. 5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:43 #9 Del Skrevet i går, 14:43 Slutt å glo! Det er creepy og lite modent. Anonymkode: f213a...587 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet i går, 14:43 #10 Del Skrevet i går, 14:43 Nei. Det er ikke rette sted. Folk er der for å dusje. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:45 #11 Del Skrevet i går, 14:45 Tror ikke en kvinne hadde skrevet at hun "ser på fitta" til en annen. Skrevet av en mann. Anonymkode: e114e...bb9 20 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:45 #12 Del Skrevet i går, 14:45 Beklager å være den kg-klisjeen som sier du er en håpefull mann, men jo. Anonymkode: 27cd1...3dd 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:46 #13 Del Skrevet i går, 14:46 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med dere andre her på kvinneguiden? Smugtitter dere litt på andre damer i fellesdusjen? Noen som kjenner seg igjen? (det ser ut som en mann som skriver og håper på en runketråd) Kikker ja, men blir ikke tent. Hverken før eller etter. Det er spennende med kropp og se alle variasjonene som finnes. Men det stopper der. Anonymkode: 35670...d95 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:46 #14 Del Skrevet i går, 14:46 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke en kvinne hadde skrevet at hun "ser på fitta" til en annen. Skrevet av en mann. Anonymkode: e114e...bb9 Jeg kunne skrevet ordet "fitta" og er en dame på 58 år. Og jeg smugtitter også, men passer jo på at ingen oppfatter det. Null tenning, kun nysgjerrig. Anonymkode: f66d1...6e5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:46 #15 Del Skrevet i går, 14:46 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror ikke en kvinne hadde skrevet at hun "ser på fitta" til en annen. Skrevet av en mann. Anonymkode: e114e...bb9 Haha du kom meg i forkjøpet da. Enkelte menn tror kvinner til og med blir tent av å se seg selv i dusjen. Anonymkode: 27cd1...3dd 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet i går, 14:47 #16 Del Skrevet i går, 14:47 Nei fy flate. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet i går, 14:48 #17 Del Skrevet i går, 14:48 Nei, det gjør jeg ikke. Men så misliker jeg felles-dusjer intenst, da jeg hater kroppen min 😝 Jeg har fått blikk og kommentarer fra andre før, så jeg prøver å unngå sånne steder. Litt synd egentlig, da jeg elsker å bade i basseng 😊 Men jeg orker ikke blikkene i garderoben 😩 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:49 #18 Del Skrevet i går, 14:49 Ser noen ganger av sammenligning. Aldri på noens underliv. Syns denne tråden er litt ekkel, men du gjør jo ikke noe galt forbi å minne oss på at vi ikke er trygge fra å bli sexualisert i offentlig dusj. Du er bifil. Helt klart. Anonymkode: 402a9...f88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:49 #19 Del Skrevet i går, 14:49 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror ikke en kvinne hadde skrevet at hun "ser på fitta" til en annen. Skrevet av en mann. Anonymkode: e114e...bb9 Det tenkte jeg også. Føles så groteskt. Anonymkode: 402a9...f88 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:54 #20 Del Skrevet i går, 14:54 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kunne skrevet ordet "fitta" og er en dame på 58 år. Og jeg smugtitter også, men passer jo på at ingen oppfatter det. Null tenning, kun nysgjerrig. Anonymkode: f66d1...6e5 Men en del av oss er jo vitterlig lesbiske da, kanskje ikke så unaturlig å glo litt da? Anonymkode: 4300e...afd 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå