AnonymBruker Skrevet 9. februar #1 Skrevet 9. februar Jeg hadde veldig hard sex ink en hånd i vagina og endte opp på akutten 🫡 Anonymkode: 81290...3e7
AnonymBruker Skrevet 9. februar #2 Skrevet 9. februar Nei du er nok ikke den eneste. Men de fleste havner selvfølgelig ikke på sykehus med en «sexskade». Anonymkode: 1bbff...866 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar #3 Skrevet 9. februar Samme skjedde med meg. Jeg hadde engang sex og og dunka store tåa i nattbordet. Det var veldig vondt. 😩 Anonymkode: 779a4...f52 7
AnonymBruker Skrevet 10. februar #4 Skrevet 10. februar Nei, men burde ha dratt på legevakten. En ivrig/ekstatisk eks red meg så voldsomt at jeg kom helt ut av henne, så tissen "brakk" mot hennes perineum. Endte med brukket tiss (bilateral corpora cavernosa-fraktur). I ettertid har jeg fått vite at jeg skulle tatt MR og muligens kirurgi, men heldigvis ordnet det seg. Ble varig litt "vindskeiv", men det lever jeg godt med. Anonymkode: 18228...0bf 4
Phitta Phjong Skrevet 10. februar #5 Skrevet 10. februar Jeg har faktisk sendt to menn på akutten. Trang mus, røff riding og stram penisstreng kan være en skummel kombinasjon. Var blod i hele senga (og fiffi)
AnonymBruker Skrevet 10. februar #6 Skrevet 10. februar Jeg! Skal ikke utbrodere for mye, men etter en lenger økt mistet jeg følelse og bevegelighet i ene armen. Klarte ikke løfte den for å vaske håret etter akten. Den var sånn i noen dager og ble litt bedre, men ikke helt bra, så jeg tok en tur til lege bare for å være sikker. Hun skjønte ingenting og ringte sykehuset som var vegg i vegg, men de skjønte heller ingenting og henviste meg rett til et annet sykehus med nevrologiekspertise dagen etter. Ble innlagt ved ankomst og måtte ta MR og en annen undersøkelse. Konklusjon: en irritert nerve 😅🫠 Mye styr for veldig lite! Anonymkode: f4fc5...4e8 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #7 Skrevet 11. februar Phitta Phjong skrev (13 timer siden): Jeg har faktisk sendt to menn på akutten. Trang mus, røff riding og stram penisstreng kan være en skummel kombinasjon. Var blod i hele senga (og fiffi) Særlig, «Phitta Phjong» Anonymkode: 9d19e...8ae 10 3
Phitta Phjong Skrevet 11. februar #8 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Særlig, «Phitta Phjong» Anonymkode: 9d19e...8ae Det er en ganske vanlig skade hos menn. Har hørt flere andre også som har opplevd det. 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar #9 Skrevet 11. februar Phitta Phjong skrev (15 timer siden): Jeg har faktisk sendt to menn på akutten. Trang mus, røff riding og stram penisstreng kan være en skummel kombinasjon. Var blod i hele senga (og fiffi) Har du pigger inni fitta? En myk og våt fitte vil aldri skade en penis uansett hvor hardt det er, med mindre du bommer og knekker den da Anonymkode: f6b57...554 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #10 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg! Skal ikke utbrodere for mye, men etter en lenger økt mistet jeg følelse og bevegelighet i ene armen. Klarte ikke løfte den for å vaske håret etter akten. Den var sånn i noen dager og ble litt bedre, men ikke helt bra, så jeg tok en tur til lege bare for å være sikker. Hun skjønte ingenting og ringte sykehuset som var vegg i vegg, men de skjønte heller ingenting og henviste meg rett til et annet sykehus med nevrologiekspertise dagen etter. Ble innlagt ved ankomst og måtte ta MR og en annen undersøkelse. Konklusjon: en irritert nerve 😅🫠 Mye styr for veldig lite! Anonymkode: f4fc5...4e8 Kanskje den armen ar overbelastet fra før... Just saying... Anonymkode: 01ebc...714 1
Phitta Phjong Skrevet 11. februar #11 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har du pigger inni fitta? En myk og våt fitte vil aldri skade en penis uansett hvor hardt det er, med mindre du bommer og knekker den da Anonymkode: f6b57...554 Her er det tydelig at du ikke vet hva du snakker om. https://www.ung.no/oss/5QQQOPuFmRUuRfv4GLUV65 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar #12 Skrevet 11. februar Phitta Phjong skrev (4 minutter siden): Her er det tydelig at du ikke vet hva du snakker om. https://www.ung.no/oss/5QQQOPuFmRUuRfv4GLUV65 Da er dama evt tørr i fitta, for er det nok gli, så vil det ikke være noe problem med en trang fitte, vil aldri bli så mye friksjon da. Men er dama tørr, så han nok dette fort skje Anonymkode: f6b57...554
AnonymBruker Skrevet 11. februar #13 Skrevet 11. februar Indirekte. Ei tøs gå meg klamydia som førte til bitestikkelbetennelse og akutt sykehusinnleggelse. Anonymkode: c7252...4d4 2
Erfarenmann Skrevet 11. februar #14 Skrevet 11. februar Mange år siden med min første kone. En liten buttplug forsvant inn i rumpa hennes mens jeg tok henne bakfra. Den pinlige, klassiske komedie-flausen ble virkelighet da vi møtte opp hos legevakten en lørdags kveld. Alt gikk helt fint altså, men jeg følte meg som verdens største idiot og syntes fryktelig synd på henne. 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #15 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har du pigger inni fitta? En myk og våt fitte vil aldri skade en penis uansett hvor hardt det er, med mindre du bommer og knekker den da Anonymkode: f6b57...554 Du har nok ikke vært med på mye. Anonymkode: f392f...6f5 1 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar #16 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 11.05): Kanskje den armen ar overbelastet fra før... Just saying... Anonymkode: 01ebc...714 Hadde vært hos kiropraktor samme dag, så det var nok en del av forklaringen mente legen. Anonymkode: f4fc5...4e8
AnonymBruker Skrevet 15. februar #17 Skrevet 15. februar Phitta Phjong skrev (På 11.2.2025 den 10.59): Det er en ganske vanlig skade hos menn. Har hørt flere andre også som har opplevd det. Det der kan faktisk skje ja. Har selv opplevd noe tilsvarende faktisk 3 ganger. Anonymkode: ae9c5...20d
Snok1 Skrevet 15. februar #18 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 10.59): Har du pigger inni fitta? En myk og våt fitte vil aldri skade en penis uansett hvor hardt det er, med mindre du bommer og knekker den da Anonymkode: f6b57...554 Skjer fort og lett når tempo og intensitet nærmer seg klimaks. Kuken smetter ut, og når den skal inn igjen med full kraft penetrerer den ikke skjeden, men treffer den harde pelvisen. Dette har selvsagt ingenting med pigger i skjeden å gjøre. (Hvor dum er det mulig å bli?) Dette har å gjøre med kraft, intensitet og vel……kåthet. 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar #19 Skrevet 15. februar Erfarenmann skrev (På 11.2.2025 den 20.34): Mange år siden med min første kone. En liten buttplug forsvant inn i rumpa hennes mens jeg tok henne bakfra. Den pinlige, klassiske komedie-flausen ble virkelighet da vi møtte opp hos legevakten en lørdags kveld. Alt gikk helt fint altså, men jeg følte meg som verdens største idiot og syntes fryktelig synd på henne. Holdt på å skje her også. Mannen fikk panikk og greide heldigvis å få tak i den før den forsvant. Etter denne opplevelsen har vi vært veldig forsiktig med buttplugg. 😂 Anonymkode: aa61f...554 1
Snok1 Skrevet 15. februar #20 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Holdt på å skje her også. Mannen fikk panikk og greide heldigvis å få tak i den før den forsvant. Etter denne opplevelsen har vi vært veldig forsiktig med buttplugg. 😂 Anonymkode: aa61f...554 Buttplugger og andre gjenstander kommer jo ut igjen på naturlig måte. Man trenger bare vente opp til et døgn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå