AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Hei Har fått beskjed av legen om å trappe ned på fete melkeprodukter. Så har allerede gått fra H melk til lettmelk, 1% fett. Har alltid spist cream fresh (den blå) fordi jeg syntes den har mest smak og er god. Så her om dagen kjøpte jeg Kesam mager kvarg med 1%fett og må si jeg likte den godt, så da blir det den fra nå av. Flere som liker den? Hvilken Cottage cheese bør jeg da gå for? Tips? Og har du flere tips til sunnere alternativer så kom gjerne med de. Anonymkode: 96691...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Nå finnes det jo mager cottage cheese med mango og vanilje tror jeg? Det kan jo være et alternativ. Skyr og den dobbel 0% yoghurten fra yoplait er også fin. Anonymkode: 995f6...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei Har fått beskjed av legen om å trappe ned på fete melkeprodukter. Så har allerede gått fra H melk til lettmelk, 1% fett. Har alltid spist cream fresh (den blå) fordi jeg syntes den har mest smak og er god. Så her om dagen kjøpte jeg Kesam mager kvarg med 1%fett og må si jeg likte den godt, så da blir det den fra nå av. Flere som liker den? Hvilken Cottage cheese bør jeg da gå for? Tips? Og har du flere tips til sunnere alternativer så kom gjerne med de. Anonymkode: 96691...1c3 Mager vanilje kesam er utrolig godt med feks masse blåbær eller jordbær i. Har prøvd cottage cheese med mango og den synes ikke jeg var god, men cottage cheese med vailje og litt jordbær syltetøy i, er godt. Bruker da det jordbær syltetøyet med 80% bær og ikke tilsatt sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå