Gå til innhold

Runker foreldre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Flott! Men ikke si noe eller gi inntrykk av at du så dildoen hennes da, kan jo tenkes det blir flaut eller kleint for ho? Tenker mer på de som må rydde opp i dødsbo jeg da, hva hvis flere i familien rydder og kommer over dildoer liksom....tror jeg må kvitte meg med de hvis jeg blir alvorlig syk😳

Anonymkode: 34b56...f15

Når den tid kommer er det sikkert jeg som skal rydde, så det skal nok gå bra! Og selvsagt kommenterer jeg det ikke. En annen gang skulle jeg hjelpe henne med å overføre noen bilder på iphonen hennes. Da var det noen bilder der jeg nok ikke var tiltenkt å se, men da sa jeg selvsagt heller ikke noe.

Anonymkode: 9790d...3ba

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når den tid kommer er det sikkert jeg som skal rydde, så det skal nok gå bra! Og selvsagt kommenterer jeg det ikke. En annen gang skulle jeg hjelpe henne med å overføre noen bilder på iphonen hennes. Da var det noen bilder der jeg nok ikke var tiltenkt å se, men da sa jeg selvsagt heller ikke noe.

Du høres meget fornuftig ut👍 og passer nok på å rydde opp i egne saker etter hvert også.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 13.00):

Hei! Runker foreldre, voksne menn? 50 åringer? Hva slags sex liker menn, hvordan tennes de?

Anonymkode: 8d210...6fb

Jeg er 66, og runker nesten daglig.  Blir tent og stimulert på samme måte som før,bare ikke så "lettent".  Blir ikke så knallhard lenger, men hard nok til å gjennomføre.  Til gjengjeld holder jeg mye lenger.

PS.  Det er ikke bare unge menn og modne damer, det finnes omvendt også  😉   Min favoritt kk er 17 år yngre.

Anonymkode: 57349...a3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vet jeg ikke,skal spørre min mor etterpå.

Anonymkode: d216d...3ba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er det ikke kleint å spørre sin mor om slikt da?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

:laugh:

Anonymkode: d9e36...bec

AnonymBruker
Skrevet

Hva mor har eller ikke har får være til den dagen jeg må rydde opp etter henne. Ikke noe jeg tenker på. Men skal selv kaste alt jeg har av leketøy før jeg kommer på sykehjem.

Skrevet

Runker så ofte jeg har mulighet, M71

AnonymBruker
Skrevet

Min falt av etter første bruk. Har forsøkt å kjøpe sånn gummi erstatning, men det er ikke det samme.

Sånn seriøst.. å tømme pungen er en nødvendighet 😊

Anonymkode: 074b8...70a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har blitt lei av sex. Når du først forstår hva lyst er basert på så trenger du ikke sex lenger.

Anonymkode: 9cae3...f9b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva mor har eller ikke har får være til den dagen jeg må rydde opp etter henne. Ikke noe jeg tenker på. Men skal selv kaste alt jeg har av leketøy før jeg kommer på sykehjem.

Om du husker det så 😂 

Anonymkode: 056d1...ea6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 18.11):

Det er kvalmt å tenke på at eldre onanerer og har sex. 

Anonymkode: 49eae...1b7

Du er snart en av de eldre du også 😛

Anonymkode: 91089...951

Skrevet

Selvfølgelig. Deilige i senga er de også :D

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 18.11):

Det er kvalmt å tenke på at eldre onanerer og har sex. 

Anonymkode: 49eae...1b7

Bare vent til du blir gammel selv . .

. . .  sier jeg som er inne i livets ekstraomganger 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Sånn seriøst.. å tømme pungen er en nødvendighet 😊

Anonymkode: 074b8...70a

Ja, virkelig. Derfor ingen problem med å akseptere at foreldregenerasjonen også gjør det!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, dessverre eller heldigvis, alt etter som. Min mor på 63 har womanizer i nattbordet., en vanlig dildo, jeg fant de da jeg var hos henne i jula! Hun har vært singel i 25 år. 

Anonymkode: 92b0e...0a9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, dessverre eller heldigvis, alt etter som. Min mor på 63 har womanizer i nattbordet., en vanlig dildo, jeg fant de da jeg var hos henne i jula! Hun har vært singel i 25 år. 

Anonymkode: 92b0e...0a9

Dessverre? Du burde jo heller være kjempeglad og stolt for at hun fremdeles har gleden av å onanere! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dessverre? Du burde jo heller være kjempeglad og stolt for at hun fremdeles har gleden av å onanere! 

Joda:) Men hadde vært bedre om hun hadde funnet seg en mann 

AnonymBruker
Skrevet
Singel-mor69 skrev (15 minutter siden):

Joda:) Men hadde vært bedre om hun hadde funnet seg en mann 

Flere kvinner som får mye bedre orgasme med leketøy en med en mann, så jeg kan absolutt forstå henne, i vertfall i hennes alder.

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Flere kvinner som får mye bedre orgasme med leketøy en med en mann, så jeg kan absolutt forstå henne, i vertfall i hennes alder.

Hmm. Vet ikke om jeg vil vite hvor kraftig mammas orgasme er:) men hvorfor mener du at kvinner i den alderen får bedre nytelse med leker tøy i stedet for «the real thing «? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...