AnonymBruker Skrevet 22. oktober #161 Skrevet 22. oktober Alt skal være likt hele tiden! Det opprettes grafe på grafe ned til minste detalj for hvordan barn skal utvikle seg fysisk og mentalt, alle avvik problematiseres. Alle skal kle seg slik og slik, spise den og den maten, trene så og så mye, ha disse og disse hobbyene. Det tilrettelegges også for at alle skal være i beste fall middelmådige. Anonymkode: bef83...60b 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #162 Skrevet 22. oktober At vi utryddet nesten alle blåhvalene 😭 Anonymkode: 107c2...247 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #164 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (På 21.4.2025 den 0.40): Den dårlige engelsken Anonymkode: f6ee1...e35 Norge har god engelsk jevnt over høy standard. Norsken min har ikke høy standard men jeg synes det er rart å si at engelsken er dårlig i Norge Anonymkode: b808f...300 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #165 Skrevet 22. oktober Norge omskjærer gutte babyer og lar barn gå i hijab. Det er skammelig det..... Hvorfor sier inger stopp? Islam styrer ikke Norge. Anonymkode: b808f...300 6 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #166 Skrevet 22. oktober AP, Rødt, SP, SV og Mdg. Anonymkode: 01349...ad8 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #167 Skrevet 22. oktober At vi dømmer bilførere for drap når vi har et av verdens verste veinett og én liten feil får enorme konsekvenser fordi det er null marginer på smale, elendige, ikke-vedlikeholdte veier. Anonymkode: 76f19...326
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #168 Skrevet 22. oktober Folk som stemmer på det samme politiske partiet som de har gjort hver eneste forbanna gang de siste førti eller femti årene. Vanvittig idiotisk saueflokk-mentalitet, og etter hvert eneste valg så blir de irriterte fordi det partiet de har valgt å stemme på i flere tiår aldri i verden kommer til å oppfylle noen av valg-løftene deres. Anonymkode: 3fc20...9b5 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #169 Skrevet 22. oktober Denne tråden gjør meg flau. At vi skal sitte og rakke ned på nordmenn og landet vårt. Ingen nasjonaliteter holder på slik vi gjør, står med lua i hånda og unnskylder at vi er til. Anonymkode: fee21...30a 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #170 Skrevet 22. oktober De som ikke skjønner at gjengen i Arbeiderpartiet er notoriske løgnere med Jonas og Jens i spissen... Anonymkode: d09b7...b27 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #171 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Denne tråden gjør meg flau. At vi skal sitte og rakke ned på nordmenn og landet vårt. Ingen nasjonaliteter holder på slik vi gjør, står med lua i hånda og unnskylder at vi er til. Anonymkode: fee21...30a Enig. Det blir ikke mer typisk norsk enn denne tråden. Anonymkode: 82862...d06 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #172 Skrevet 22. oktober At vi henger så etter med alt Anonymkode: b153c...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #173 Skrevet 22. oktober Ruspolitikken. Vi har fremdeles samme politikk som vi hadde på 70-tallet. De fleste andre vestlige land har endret kurs. Jeg tror ikke det er en tilfeldighet at vi er på toppen av overdosestatistikken – mange dødsfall kunne vært forebygget. Anonymkode: cb030...ebe 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #174 Skrevet 22. oktober At vi ikke tar mere vare på ville dyr og at Oslofjorden og annen natur er i den tilstand den er i. Anonymkode: 5aca6...28a 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #175 Skrevet 22. oktober At folk har kalt meg mild, beskjeden, døll og «introfjert». De hinter om at jeg ikke tør å si meninga mi, jeg er kjent for å sitte på rumpa i lunsjpausen og drikke masse kaffe. De som er hippe og kule er ofte «kjerringene» på jobb, mens jeg er bare ei «kjerring» i 40-årskrisa. Med blondt bleika, langt hår og en «introfjert» og noe sirompa personlighet 😄 Anonymkode: 9b24e...e6f
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #176 Skrevet 22. oktober FrP og all klagingen. Anonymkode: e33bb...859 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #178 Skrevet 22. oktober Tror ikke dette gjelder bare norske da, men fremmedfrykt og at de som selv bidrar minimalt til samfunnet roper høyest om innvandring. Folk som mener n-ordet er greit fordi det stod i en Pippibok på 70 tallet og mener andre er hårsåre, fordi man aldri selv har kjent på rasisme selv- lettere sånn enn å skjønne at verden heldigvis har endret seg. Dette er jo mennesker som har lite kunnskap, så da er det kanskje formidlende. Jeg har bare akseptert at de som roper høyest er de som har minst å komme med. Anonymkode: bae39...eb7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #179 Skrevet 22. oktober Er flau over å være ei norsk jente, født i Norge. Pga alle tror at norske jenter er løse og er med på alt, trekanter osv. Og jeg er ikke det. Jeg har selvrespekt. Og vet at veldig mange norske jenter drikker veldig mye, er løse, ligger rundt osv. Og menn tror da at jeg er med på det bare pga jeg er norsk Anonymkode: a39e7...5ea
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #180 Skrevet 22. oktober Kommentarfeltene under latterlige fillesaker ("skulle til legen, måtte betale parkering, hulk og snufs") som gauler "... men sende penger ut av landet, det er politikerne gode på!" De har ikke fått med seg at Norge bruker 99% av statsbudsjettet på seg selv? Anonymkode: 4622a...f8a 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå