AnonymBruker Skrevet 13. mars #121 Del Skrevet 13. mars Være verdens lommebok til korrupte regimer Forsidene på vg etc: "NETTET KOKER" - random dame jeg ikke har hørt om som gjør et eller annet ubetydelig. Går inn på selve SoMe-posten - 10 likes Konformiteten Kongehuset i dag Dobbeltmoralen: Skal være grønne samtidig som man står for enorm gass- og oljeeksport. Skal leke fredsmeklere i hele verden mens man pumper ut våpen til de samme regimene Godtroende til styresmakter og media - henger sammen med konformiteten Misunnelsen - åpne skattelister som gjør folk til målskiver Krigstyper i avisene hver gang Norge nevnes i en bisetning i utlandet Den første utepilsen!!!!111 (egen tråd for dette) Kjendisomtale om folk jeg aldri har hørt om Anonymkode: a2cac...b5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #122 Del Skrevet 13. mars Hopplandslaget. Anonymkode: 8a14d...39c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #123 Del Skrevet 19. mars Når folk ikke er stolte over Norge og det vi har fått til her, da syns jeg vi har feilet. At folk, både nordmenn og frivillige innvandrere våger å klage over at "nordmenn er så..." og klage over den norske kulturen, maten, musikken , alt. Da blir jeg flau. Bare flytt til et annet land, tenker jeg da, men det gjør de selvsagt ikke, for Norge er et av de beste landene i verden. Anonymkode: f5022...aa6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #124 Del Skrevet 20. mars Den ekstreme konformiteten og myndighetstiltroen til den store majoriteten av Nordmenn. Anonymkode: 0d80e...69f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #125 Del Skrevet 20. mars En høyaktuell ting nå, den årlige desperasjonen etter å få tilbake skattepenger man selv har valgt å vente på... og alle slags konspirasjoner rundt hvem som får først og sist. Anonymkode: 8a14d...39c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #126 Del Skrevet 20. mars At de med en roligere personlighet får høre at deres personlighet er like verdifull som bæsj og promp, mens de som er super utadvendt får høre at deres personlighet er like verdifull som milliarder av kroner. Det er både nordmenn og innvandrere som ytrer akkurat denne meningen. Anonymkode: 9b24e...e6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå