AnonymBruker Skrevet 20. april #123 Skrevet 20. april At vi har et olje museum hvor vi virkelig grønnvasker oljeprodusjonen. Anonymkode: d402f...5e9
AnonymBruker Skrevet 20. april #124 Skrevet 20. april Ukultiverte, uromantiske, og dårlig har dårlig klessmak. Men det urnorske og det samiske er vakkert, ønsker mer av det. Anonymkode: 66cc2...545 2
Zimzallabim Skrevet 20. april #125 Skrevet 20. april Rettssystemet Grandiosa Kongehuset Politikken Veistandard "Influensere" 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #126 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Oljefondet. Det er så utrolig flaut når nordmenn snakker med utlendinger om oljefondet. Alltid litt i litt skrytete tone. Skulle ønske vi ikke hadde det fordømte oljefondet. Anonymkode: 0c153...a57 Norge ville værtet u-land om det ikke var for oljefondet. Norge var et uland etter krigen til vi fant olje. Anonymkode: d402f...5e9 4
AnonymBruker Skrevet 20. april #127 Skrevet 20. april Hvordan barn og gamle blir så lite inkludert i besøk osv Anonymkode: 13597...f82 2
Gjest Fønixa Skrevet 20. april #128 Skrevet 20. april - At myndighetene våre tror de kan hjelpe alle land som sliter med pengegaver og ikke engang klarer hjelpe sine egne innbyggere. - De lave straffene vi har (welcome to plyndre og ødelegge, oss kan du valse rett over!) - Erna Solberg og hvor lett alle glemmer løgnene og syke-hatet bare man holder en baby igjen -At frivillige må stå opp midt på natta, for en utenlandsk turist ignorerte anbefalingene om å kle seg og pakke godt før fjellturen. Og ikke engang gir bot, men dekker hele "reisen'ned igjen 🙄 - Alle avisene som er blitt mer søppel enn Se&hør
AnonymBruker Skrevet 21. april #129 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 15.00): Uhøflig mennesker. Ingen køkultur - bøller seg frem. Her har mange mye å lære fra utlandet. Norske på fylla i utlandet. Og at norske mennesker tror at alle vil til Norge.. Anonymkode: ff140...0bb Er det noen som SNIKER i kø og viser NULL respekt er det de nye landsmenn!!! Dummeste jeg har hørt at nordmenn er verstinger der.😅😅😅 Jobbet i butikk som ung,de verste er utlendinger!!!! Anonymkode: 7cc32...d29 3 3
AnonymBruker Skrevet 21. april #130 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 15.09): At barna til kongen og dronningen har alvorlig lite dømmekraft når det kommer til kjærlighet Anonymkode: 29f20...a57 Enig. Kongehuset vårt er blitt et pinlig sirkus. Anonymkode: 7704b...8ad 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #131 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det noen som SNIKER i kø og viser NULL respekt er det de nye landsmenn!!! Dummeste jeg har hørt at nordmenn er verstinger der.😅😅😅 Jobbet i butikk som ung,de verste er utlendinger!!!! Anonymkode: 7cc32...d29 Prater gjør de også. Frekke som faen.. Anonymkode: 7cc32...d29
AnonymBruker Skrevet 21. april #132 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Prater gjør de også. Frekke som faen.. Anonymkode: 7cc32...d29 Pruter* Anonymkode: 7cc32...d29 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #133 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): Oljefondet. Det er så utrolig flaut når nordmenn snakker med utlendinger om oljefondet. Alltid litt i litt skrytete tone. Skulle ønske vi ikke hadde det fordømte oljefondet. Anonymkode: 0c153...a57 lol er det noen som gjør det? omg Anonymkode: cec77...302 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #135 Skrevet 21. april At vi er så naive. Tror på alt politikere og media sier. De kan leie oss til vanns om de skremmer oss litt. Vi evner ikke å tenke selv. Anonymkode: 6b75f...245 4 3
AnonymBruker Skrevet 21. april #136 Skrevet 21. april At alt er Meg først, så Meg, Så er det min tur, Så er det min tur igjen. Er omtrent nada hensyn til omverdenen. Folk prater ikke med naboen en gang. På tide man begynner å tenke på andre en seg selv. Savner at man faktisk bryr seg om andre mennesker. Ikke rart dem som vokser opp nå blir sære. Det er jo livsfarlig å snakke med naboen og lære seg at andre mennesker også eksisterer. Anonymkode: 0802a...2b9 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #137 Skrevet 21. april Abra skrev (På 9.2.2025 den 15.02): Er det kun utenlandsreiser dette gjøres på? Aldri opplevd innenlands. Vanlig før, men har gitt seg ( håper og tror jeg). Jeg er flau over å bo i Sogndal. Kommunedirektøren ødelegger hele kommunen. Anonymkode: 98c77...48a 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #138 Skrevet 21. april Det må være naiviteten. Ikke lenge før vi blir Sverige 2, desverre. Anonymkode: b5ea9...a06 5 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #139 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Prater gjør de også. Frekke som faen.. Anonymkode: 7cc32...d29 «Hva koster denne»… når prisen står på🙄 Er nok en kulturforskjell det der 😅 Anonymkode: 98c77...48a
Nowayback Skrevet 21. april #140 Skrevet 21. april At vi som verdens rikeste land må legge ned skoler pga økonomi og har et helsevesen som ikke fungerer. Psykisk helse, eldreomsorgen. Det er en vits. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå