Gå til innhold

Hva gjør deg flau over å være norsk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

???

Anonymkode: 48597...573

Martha Louise og Durek antar jeg vedkommende mener. Jeg er enig: hele kongehuset i Norge er forbanna flaut. En vits. ML, Durek og ikke minst Mette Marit og hennes sønn: selverklærte «King of Coke»… 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Raven.Writingdesk skrev (2 minutter siden):

Martha Louise og Durek antar jeg vedkommende mener. Jeg er enig: hele kongehuset i Norge er forbanna flaut. En vits. ML, Durek og ikke minst Mette Marit og hennes sønn: selverklærte «King of Coke»… 

Ah, ok.

Ja, støttes. Legg ned hele kongehuset, spør du meg.

Anonymkode: 48597...573

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (3 minutter siden):

Ja, mye bedre i Storbritannia. 

Anonymkode: d5fab...a0f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bvp skrev (3 timer siden):

Tror det er ett charterfenomen at folk klapper for at en person har gjort jobben sin, blir litt som at folk klapper trafikkdirigent slipper køen.

Trafikkdirigent har jeg vært. Men fikk som regel kun fingern. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 17.24):

Det er litt sånn Stein Erik Hagen-stil😅

Anonymkode: 52a73...7c0

Ok🤣 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke som vane å bli flau på andre sine vegne. Jeg mener det vi har i Norge er mer enn bra nok, gresset er slett ikke grønnere på andre siden av gjerdet. Jeg kan være uenig i mye men flau på andre eller nasjonens vegne blir jeg ikke. 

Har nok med meg og mitt. 

Anonymkode: ea69b...225

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (22 timer siden):

At nordmenn er så rasistiske og fremmedfryktige. 

Nordmenn er generelt et veldig lite rasistisk folkeslag.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fountaine skrev (5 timer siden):

generelt sett er det mange bra folk, men det er noen grupperinger her og der som er virkelig kjipe mennesker... på overflaten passer de inn men som har brukt alle hjernecellene sine på å finne ut av hvordan være dritkjipe mennesker uten at den golde majoritet oppfatter det. 

Anonymkode: cec77...302

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fountaine skrev (5 timer siden):

Er ikke enig i det. Jeg tror det er en del rasisme her som det kan være alle steder. 

Anonymkode: 3a611...65f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikkekulturen vår. Både hvordan vi oppfører oss på ferie, og drikkekulturen i forbindelse med å «dra på byen». Utrolig harry at man sitter på vors og shotter for harde livet for å bli mest mulig drita og drar på byen og rølper resten av natta. Dagen derpå er det omtrent om å gjøre å være den som har gjort mest mulig dumt🙄 liker mye bedre kulturen de har for alkohol i andre land som spania, frankrike etc., hvor de kan møtes etter jobb en helt vanlig tirsdag og drikke et par glass vin eller dra på konsert og drikke litt øl uten at det er noe fyll og rølp rundt det.

Anonymkode: 7f6e0...d0e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi tror myndighetene vil vårt beste. At vi lar oss dupere av politikere og media. At ikke vi forstår at de har en egen agenda. At venstresiden synes det er supert at de rike flytter for vi trenger de ikke 😂

At vi er en saueflokk som følger alt som er politisk korrekt. Dette med tesla er noe av det siste. Vaksineringen var en stor skamplett og mange bøyde av for presset. Mange eksempler som viser at folk er livredd for  å skille seg ut …

Ellers elsker jeg Norge ❤️

Anonymkode: 6b75f...245

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanlige mennesker rom er så naive at dem trur at  Norge blir bedre å leve i med FRP .

Anonymkode: 97993...26e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flaut med folk som mener at den norske kongefamilien er det flaueste med å være norsk.

Se hvor dårlig forberedt vi er på krig feks. DET er flaut i dag det med tanke på situasjonen i verden. Naive nordmenn 🤦‍♀️

Anonymkode: 58a4b...1ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes det er flaut med folk som mener at den norske kongefamilien er det flaueste med å være norsk.

Se hvor dårlig forberedt vi er på krig feks. DET er flaut i dag det med tanke på situasjonen i verden. Naive nordmenn 🤦‍♀️

Det naive er vel å tro at vi har noe vi skulle sagt om det ble storkrig, eller i det hele tatt om øyne ble rettet mot Norge, uansett hvor godt rustet vi hadde vært. 

Så støtter egentlig noe som allerede har blitt sagt i tråden; jeg er er flau over nordmenns overdrevne tro på egen posisjon her i verden. 

Anonymkode: 51f3a...c51

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det naive er vel å tro at vi har noe vi skulle sagt om det ble storkrig, eller i det hele tatt om øyne ble rettet mot Norge, uansett hvor godt rustet vi hadde vært. 

Så støtter egentlig noe som allerede har blitt sagt i tråden; jeg er er flau over nordmenns overdrevne tro på egen posisjon her i verden. 

Anonymkode: 51f3a...c51

Haha er det noe Norge IKKE har så er det noen posisjon her i verden. Det er jo akkurat dette som er flaut; å tro at alle andre skal redde oss om det brenner noe sted! La oss bare flyyyyte på oljeelva vår og stenge ut alt av trusler i verden helt til de faktisk står å banker på døra vår... Flaut at vi ikke har rustet opp tidligere for å beskytte oss selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha er det noe Norge IKKE har så er det noen posisjon her i verden. Det er jo akkurat dette som er flaut; å tro at alle andre skal redde oss om det brenner noe sted! La oss bare flyyyyte på oljeelva vår og stenge ut alt av trusler i verden helt til de faktisk står å banker på døra vår... Flaut at vi ikke har rustet opp tidligere for å beskytte oss selv.

Og så sitter det folk her og tror at kongefamilien er det man bør være mest flau over 🤦‍♀️ Godt eksempel på hvorfor man bør være flau over er nordmenns naivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...