AnonymBruker Skrevet 21. november #221 Skrevet 21. november At ymse reality serier med de samme kjendisene har enorme seertall. At det sitter folk i Norge og faktisk heier på Trump. At det største partiet(for tiden frp) har en partileder som velger fox news fremfor nrk. Men disse tre tingene henger nok sammen da. Anonymkode: 45a2a...70e 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. november #222 Skrevet 21. november Kelsi skrev (På 26.10.2025 den 7.45): Det sørkoreanske konseptet The Masked Singer gjør deg flau over å være norsk? Det er vel heller det at Norge snart ikke produserer noe originalt, men lager dårlige etterligninger av dårlige utenlandske programmer? Anonymkode: bef83...60b 1
Uanonym bruker Skrevet 22. november #223 Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (På 22.10.2025 den 19.59): Denne tråden gjør meg flau. At vi skal sitte og rakke ned på nordmenn og landet vårt. Ingen nasjonaliteter holder på slik vi gjør, står med lua i hånda og unnskylder at vi er til. Anonymkode: fee21...30a Skriver under på denne. AnonymBruker skrev (På 22.10.2025 den 22.36): Er flau over å være ei norsk jente, født i Norge. Pga alle tror at norske jenter er løse og er med på alt, trekanter osv. Og jeg er ikke det. Jeg har selvrespekt. Og vet at veldig mange norske jenter drikker veldig mye, er løse, ligger rundt osv. Og menn tror da at jeg er med på det bare pga jeg er norsk Anonymkode: a39e7...5ea Hvor er det du får alle disse tilbudene, da? Jeg er også norsk kvinne, og har aldri opplevd at noen (hverken norske eller utenlandske menn) tror jeg "er med på alt". Så man kan jo lure litt på omgangskretsen din? 2
AnonymBruker Skrevet 22. november #224 Skrevet 22. november Magika_fra_Fyll skrev (På 3.11.2025 den 15.16): Er flau over den norske drikkekulturen og at det alltid skal være så mye fyll i situasjoner som inkluderer alkohol. Fredagspils med kolleger etter jobb? Du skal spy i ei grøft kl 03:30. Dra på konsert? Det skal bælmes pils både før, under og etter konserten såpass at man knapt husker en låt når man våkner i sin egen urin dagen etter. Julebordet på jobb var et shitshow, jeg skjønner knapt at enkelte tør møte opp på jobb igjen etter hvordan de oppførte seg. Det forventes liksom alltid full fres i alkoholinntaket hver gang noe sosialt skal skje, jeg er lei av det rett og slett Noen gang vært på de britiske øyer? Norsk drikkekultur er som avholds å regne i forhold... Anonymkode: 94ae0...d51 1
Fru Uperfekt Skrevet 22. november #225 Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det er vel heller det at Norge snart ikke produserer noe originalt, men lager dårlige etterligninger av dårlige utenlandske programmer? Anonymkode: bef83...60b De har faktisk produsert programmer som er kopiert i andre land, siste er vel Norges dummeste
AnonymBruker Skrevet 22. november #226 Skrevet 22. november Hørt om flere som var flaue da vi feiret landslaget på Rådhusplassen. Akkurat da var jeg STOLT over den gleden vi følte og viste, og ikke minst glad for å ikke være surmaget svenske med to poeng på konto. 😅 Anonymkode: 8a14d...39c
AnonymBruker Skrevet 22. november #227 Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Hørt om flere som var flaue da vi feiret landslaget på Rådhusplassen. Akkurat da var jeg STOLT over den gleden vi følte og viste, og ikke minst glad for å ikke være surmaget svenske med to poeng på konto. 😅 Anonymkode: 8a14d...39c Problemet med den feiringen var jo at alle sammen oppfører seg omtrent som om Norge skulle ha vunnet hele VM allerede. Men dette kommer Norge mest sannsynlig aldri til å klare, og det var nok nettopp derfor at en god del nordmenn blir såpass hysteriske nå. Anonymkode: 3fc20...9b5 1 1
Uanonym bruker Skrevet 23. november #228 Skrevet 23. november AnonymBruker skrev (19 timer siden): Problemet med den feiringen var jo at alle sammen oppfører seg omtrent som om Norge skulle ha vunnet hele VM allerede. Men dette kommer Norge mest sannsynlig aldri til å klare, og det var nok nettopp derfor at en god del nordmenn blir såpass hysteriske nå. Anonymkode: 3fc20...9b5 Men gjør det noe, da? Jeg gir f... i fotball, men synes det bare er sjarmerende med folk som er glade over bedre resultater enn vanlig, selv om det objektivt sett ikke er noe å skryte av. 1
Adrenalina1 Skrevet 23. november #229 Skrevet 23. november Ingenting. Jeg er stolt over å være norsk. 1 1
Strigiformes Skrevet 27. november #230 Skrevet 27. november Når nordmenn klager. Vi har det så godt og trygt i Norge at vi aner ikke hvor heldige vi er. Skulle ønske vi var bedre på å vise takknemlighet og sette pris på det vi har. Føler samfunnet er blitt et bruk og kast samfunn med fokus på materialisme og egoisme. Folk blir syke av det. 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. november #231 Skrevet 29. november Jeg er flau over å se utenlandsk ut. De som tror det er tøft å være kriminelle små klovner. Føler de er forvokste småunger. Hvorfor må det drite der representanter oss andre normale. Sykt flaut Anonymkode: 257d2...8fd 3
AnonymBruker Skrevet 29. november #232 Skrevet 29. november AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 12.19): Så hva gjør deg flau av å være norsk? Anonymkode: 404b3...964 Nordmenn som flytter ut av landet, der de lever på trygd og snakker dritt om landet vårt. Er liksom så verdensvante og reflekterte, mens de egentlig lever i et samfunn av andre i samme situasjon. Anonymkode: 484b6...593 1
Pilleville Skrevet 29. november #233 Skrevet 29. november Ap,Støre. At det går an å kjøre et så rikt land rett i grøfta. Ikkje ta vare på sine egne. Kommunene blør. 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. november #234 Skrevet 29. november Strigiformes skrev (På 27.11.2025 den 18.33): Når nordmenn klager. Vi har det så godt og trygt i Norge at vi aner ikke hvor heldige vi er. Skulle ønske vi var bedre på å vise takknemlighet og sette pris på det vi har. Føler samfunnet er blitt et bruk og kast samfunn med fokus på materialisme og egoisme. Folk blir syke av det. Nei vi er for lite egoistiske, hjelper alle andre enn våre egene.....Ikke mye egoisme blant folk flest, det er politikerne. Anonymkode: b808f...300 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november #235 Skrevet 29. november AnonymBruker skrev (På 25.10.2025 den 23.51): 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: f682a...902 Svar med ord er du snill. Det blir så tullete å svare med emojier. Anonymkode: b808f...300
AnonymBruker Skrevet 29. november #236 Skrevet 29. november Folk som synes seksuell griseprat er humor. Og når det skjer på jobb, ikke av kolleger, men av en pasient. Det er ufyselig og forkastelig. Anonymkode: 9b24e...e6f 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november #237 Skrevet 29. november Er stolt av å være norsk. Vi har mye i landet vårt mange bare kan drømme om. Anonymkode: e640d...44c 4
AnonymBruker Skrevet 30. november #238 Skrevet 30. november Pilleville skrev (På 29.11.2025 den 8.53): Ap,Støre. At det går an å kjøre et så rikt land rett i grøfta. Ikkje ta vare på sine egne. Kommunene blør. Slike uttalelser er bare så lite reflekterte og navlebeskuende. Anonymkode: 54930...151
AnonymBruker Skrevet 30. november #239 Skrevet 30. november Jeg er ikke flau over å være norsk. Har bodd i utlandet noen år, har familie fra andre land. Jeg tenker vi har mye bra som andre ikke har ( se på trygdeordninger bl.a.) Men jeg har aldri truffet en utlending som er opptatt av å være flau over landet og folket de kommer fra, uansett tilstander i det landet, det er visst en norsk tankegang. Hva hver enkelt nordmann gjør og ikke gjør, er ikke nødvendigvis noe jeg står inne for. Anonymkode: 0c9da...d3f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå