Fant80 Skrevet 25. oktober #202 Skrevet 25. oktober At vi som sitter her i dette landet,og har det i aller fleste tilfeller bedre en de fleste andre land sitter å skaper et enormt politisk skille mot hverandre,der man visstnok har en høyreside som er SÅ motstander av den Norske modellen,de selv har vokst opp i,at hatet har vokst seg helt enormt.Der man nærmest ønsker en gjentagelse på Hitler Tyskland,for at man mener det er bedre. Det er GRISEFLAUT! Du skal ikke lenger gå inn på private chatgrupper etc for å finne dette. Det skriver folk med fullt navn og bilde i flere tilfeller. Orker ikke!! Annet er "Vi kan kjøpe hele Sverige om vi vil" folket. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #203 Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 14.53): Maskorama Anonymkode: 75bdb...b60 Mener du da at norske tv-kanaler ikke skal lage kopier av utenlandske tv-konsepter? Eller er det kun Maskorama du ikke liker? Anonymkode: 897f9...9e0 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #204 Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (På 24.10.2025 den 16.19): Enig, folk utnytter at nordmenn er for snille (og litt naive) ❤️ Antisemetismen er jo mer "inn" nå enn noen gang siden 2 verdenskrig. Anonymkode: b808f...300 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: f682a...902
Queen Guinevere Skrevet 25. oktober #205 Skrevet 25. oktober At barnehagene og barneskolene lærer barn «engelsk kø» av den årsaken at nordmenn når de er i Norge ikke evner å stå i en normal kø. I stedet for å stå i normal kø slik som alle andre nasjonaliteter evner å gjøre (én og én bak hverandre) stå «henger vi rundt» og overfører ansvaret for å «vite hvem som er nestemann» til alle andre enn oss selv. Når man kommer inn døra til en butikk eller kafé eller fast food restaurant så er det umulig å vite hvem som er nestemann osv. Jeg har også alt for ofte opplevd at nordmenn bevisst bruker at vi ikke evner å stå i kø til å snike i køen og det er så flaut. Jeg har amerikansk samboer, men han er mye mer tålmodig med andres uhøflige oppførsel enn det jeg som nordmann er. Og hver gang jeg på sommeren opplever en forvirret og forsiktig turist som kommer inn en dør og finner denne norske oppførselen så blir jeg først flau før jeg forsiktig går bort og forklarer rekke følgen på oss som allerede står der og ber om unnskyldning for den norske oppførselen. Nordmenn gjør tom. dette på flyplasser (når noe skjer om man må stå i kø for å snakke med noen) eller køen for ombordstigning. Man gjenkjenner umiddelbart nordmenn på kø-oppførslen på flyplasser og det får meg til å få lyst til å ikke avsløre at jeg er norsk selv. 1
Kelsi Skrevet 26. oktober #206 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 14.53): Maskorama Anonymkode: 75bdb...b60 Det sørkoreanske konseptet The Masked Singer gjør deg flau over å være norsk?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #207 Skrevet 31. oktober At nordmenn klager mye selv om vi alle har alt vi trenger mer enn dem fleste andre land klage og sutre og synes synd på oss selv selv om vi har alt vi trenger. Nordmenn fortjener å miste alt for en periode sånn dem kan begynne å tenke mer positivt og sette mer pris på alt vi har. Anonymkode: ba484...018
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #208 Skrevet 31. oktober Tillatelsen til elendig arbeidsmoral. Anonymkode: 969d1...120 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #209 Skrevet 3. november At mange nordmenn er så til de grader konflikts skye, og aldri gidder / tørr å ta opp situasjoner med den personen det faktisk gjelder. I stedet velger alt for mange nordmenn å gå bak ryggen på folk, og heller baksnakke folk som de mener gjør ett eller annet "feil" i følge dem selv. For eksempel på jobb, så lurer en annen kollega på hvorfor jeg velger å gjennomføre en oppgave på en bestemt måte. Dersom noen enkelt og greit hadde spurt meg rett ut, så kunne jeg selvfølgelig ha svart dem at en kunde ønsket enkelte forandringer på deres ordre. Men kollegaer velgerheller å la være å stille spørsmål direkte til meg. I stedet velger de altså å gå bak ryggen på meg, for å klage og sutre til andre medarbeidere. Så folk kan jo selvfølgelig trekke den slutningen at jeg visstnok er "fullstendig ubrukelig" på jobben min. Noe som overhodet ikke er tilfellet. Men de kan sikkert fremstå på denne måten, bare fordi de aldri gidder å diskutere saker direkte med dem det gjelder. Anonymkode: 3fc20...9b5 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #210 Skrevet 3. november At mange tror blindt på det politikerne og media presenterer. Anonymkode: 6b75f...245 2
AnonymBruker Skrevet 3. november #211 Skrevet 3. november At enkelte sitter i trygge Norge og sutrer på nett over at "ytringsfriheten er død" i Norge. Tror det er på tide å innføre et eget fag i skolen: "Ytringsfrihet, hva er det egentlig?", og i tillegg noen timer om respekt og folkeskikk i samme slengen. Dette burde forøvrig være et obligatorisk kurs for god voksne også. Ytringsfriheten i Norge er ikke død eller i fare, men vi har et stort problem når det kommer til god gammeldags folkeskikk og respekt for hverandre. Spesielt på nett, der det blir mer og mer vanlig å hetse og slenge dritt i stedet for å ta en ordentlig debatt med gjennomtenkte argumenter. Folk trenger å lære seg å diskutere og snakke til hverandre på en ordentlig måte, uten å gå på person. F.eks.: når en ung KRF-politiker uttaler seg om abort på en måte som støter noen. Liker du det ikke, så kan du f.eks. ta en ordentlig debatt og argumentere for hvorfor du mener meningene hennes er helt for jævlige. Hun har lov til å mene det hun vil, og hun har lov til å uttrykke meningene sine. Så har andre lov til å mene det motsatte og ytre de meningene. Istedet for å fly i fistel og kansellere, så kan man heller benytte seg av det fantastiske demokratiske grepet å ikke stemme på KRF. Det er sånn politikk fungerer. Liker du det ikke, så stemmer du ikke på det. Anonymkode: 5e186...04e
Magika_fra_Fyll Skrevet 3. november #212 Skrevet 3. november Er flau over den norske drikkekulturen og at det alltid skal være så mye fyll i situasjoner som inkluderer alkohol. Fredagspils med kolleger etter jobb? Du skal spy i ei grøft kl 03:30. Dra på konsert? Det skal bælmes pils både før, under og etter konserten såpass at man knapt husker en låt når man våkner i sin egen urin dagen etter. Julebordet på jobb var et shitshow, jeg skjønner knapt at enkelte tør møte opp på jobb igjen etter hvordan de oppførte seg. Det forventes liksom alltid full fres i alkoholinntaket hver gang noe sosialt skal skje, jeg er lei av det rett og slett
AnonymBruker Skrevet 3. november #213 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 23.10.2025 den 5.57): At vi har tatt til oss utenlandske konsum-dager som Helloween, Black Friday osv. Kebabsjapper, sushi, tapas osv. Anonymkode: f4b4c...e74 Sushi og tapas er da mye bedre enn kjedelig, grå og trist norsk husmannskost. Anonymkode: 563cf...304
AnonymBruker Skrevet 3. november #214 Skrevet 3. november Naiviteten til en for stor andel nordmenn, som ønsker landet ødelagt av muslimske innvandrere. Anonymkode: d5b41...f0c 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:33 #215 Skrevet torsdag kl. 18:33 De sinnsyke lave straffene vi har for voldtekt. Anonymkode: 7d669...4bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå