AnonymBruker Skrevet i går, 11:19 #1 Del Skrevet i går, 11:19 Så hva gjør deg flau av å være norsk? Anonymkode: 404b3...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:53 #2 Del Skrevet i går, 13:53 Maskorama Anonymkode: 75bdb...b60 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:00 #3 Del Skrevet i går, 14:00 Uhøflig mennesker. Ingen køkultur - bøller seg frem. Her har mange mye å lære fra utlandet. Norske på fylla i utlandet. Og at norske mennesker tror at alle vil til Norge.. Anonymkode: ff140...0bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:01 #4 Del Skrevet i går, 14:01 Vet ikke om det er typisk norsk, men klapping når flyet lander Anonymkode: 563cf...304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:01 #5 Del Skrevet i går, 14:01 At vi blir fortalt hvor godt vi har det, samtidig som en del vanlige mennesker lever i fattigdom. Jeg leste om en kreftsyk mann som måtte betale nærmere 300 000kr for å få trekt tenner. Fordi han utsatte tanntrekkingen til han klarte å dra til tannlegen, fikk han det ikke dekket av helfo. Da kjenner jeg skam over det bisarre, rigide systemet HELFO håndterer. Som er bestemt av de på toppen-der dette skapes. Anonymkode: fd31d...e2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet i går, 14:02 #6 Del Skrevet i går, 14:02 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet ikke om det er typisk norsk, men klapping når flyet lander Anonymkode: 563cf...304 Er det kun utenlandsreiser dette gjøres på? Aldri opplevd innenlands. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:04 #7 Del Skrevet i går, 14:04 Abra skrev (Akkurat nå): Er det kun utenlandsreiser dette gjøres på? Aldri opplevd innenlands. Aldri opplevd innenlands jeg heller, så gjelder nok mest utenlandsreiser, ja. Men opplever det ikke når jeg flyr til Island, så kanskje mest til sydlige strøk? Flaut er det uansett. Anonymkode: 563cf...304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet i går, 14:05 #8 Del Skrevet i går, 14:05 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aldri opplevd innenlands jeg heller, så gjelder nok mest utenlandsreiser, ja. Men opplever det ikke når jeg flyr til Island, så kanskje mest til sydlige strøk? Flaut er det uansett. Anonymkode: 563cf...304 uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:08 #9 Del Skrevet i går, 14:08 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vet ikke om det er typisk norsk, men klapping når flyet lander Anonymkode: 563cf...304 Er vel på charter det klappes? har reist med rutefly (Norwegian og SAS) mange ganger, og da klappes det ikke. Anonymkode: 43e84...030 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:09 #10 Del Skrevet i går, 14:09 Konformitet og tanken om at Norge og Norden er de eneste stedene i Verden hvor det er verdt å leve. Det fins bra mennesker overalt på denne kloden. Folk har muligheten til å få seg et godt liv hvor som helst. Anonymkode: 5a96c...d9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:09 #11 Del Skrevet i går, 14:09 At barna til kongen og dronningen har alvorlig lite dømmekraft når det kommer til kjærlighet Anonymkode: 29f20...a57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:10 #12 Del Skrevet i går, 14:10 At alle går rundt i Amundsen klær og tror det er kult Anonymkode: 29f20...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:10 #13 Del Skrevet i går, 14:10 Ingenting, det er ikke min feil eller fortjeneste. Anonymkode: b4f81...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:17 #14 Del Skrevet i går, 14:17 Alle nordmenn som liksom skal være for gode for eget land, kaller andre saueflokk osv, men bidrar minimalt selv. Alt i alt utakknemlig folk som ikke ser at vi har det bra her. Anonymkode: 1fe2b...c6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet i går, 14:20 #15 Del Skrevet i går, 14:20 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så hva gjør deg flau av å være norsk? Anonymkode: 404b3...964 Fylla på 17. mai. Folk er fulle før klokka ni på morgenen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:20 #16 Del Skrevet i går, 14:20 At et parti fosser frem på meningsmålingene fordi de ansetter en ny finansminister som ikke blir sittende etter valget. Og som skal styre på samme flertall som den forrige. Folk er fryktelig enkle når det kommer til politikk. Anonymkode: 8a14d...39c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:23 #17 Del Skrevet i går, 14:23 At vi er blitt sytete, navlebeskuende, dårlig psykisk kapasitet og dårlig arbeidsmoral. Tror vi har hatt det for bra for lenge slik at man glemmer å sette pris på alt det gode vi har. For mye god tid til å kjenne etter hvor en har vondt/trett/trasig og de fleste har for mye penger mellom hendene. (og nei, gjelder selvfølgelig ikke alle , men jeg syns det gjelder for mange!) Anonymkode: 46ac0...688 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:59 #18 Del Skrevet i går, 15:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er vel på charter det klappes? har reist med rutefly (Norwegian og SAS) mange ganger, og da klappes det ikke. Anonymkode: 43e84...030 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke om det er typisk norsk, men klapping når flyet lander Anonymkode: 563cf...304 Jeg reiser aldri med charter, men klapping har jeg opplevd mange ganger. Fløy nylig med rutefly fra Spania til en øy i Karibien, og litt senere fra Karibien til Colombia. Jubel og (nesten stående) applaus ved landing på begge flyvningene. I tillegg åpnet de fleste setebeltet så snart hjulene tok i bakken. Ganske sikker på at jeg var eneste nordmann ombord. Anonymkode: 0b27c...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden #19 Del Skrevet 17 minutter siden Gnålet om taxfreekvota. Anonymkode: bf246...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #20 Del Skrevet 9 minutter siden glorifiseringen av palestinerene charterturisme allværsjakker når man ikke er på fjellet grøftefyll toro brødbrødbrød at folk tydeligvis stemmer på Høyre og AP for så å sutre over at de driver med Høyre og AP-politikk; som ja til EU, gi fra oss suverenitet til EU, strømmen vår på børs for å tekkes Brüssel, og å prioritere bistand til andre land foran å ta vare på våre egne. Anonymkode: 98521...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå