Gå til innhold

Å ta på penisen hans uten å ville noe mer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg gjorde det med pikken til han jeg dater. Han lå bak meg i skje, han begynte å kose med rumpa og hoftene mine, kjente den var hard inntil meg. Jeg tok hånden prøvende mot boxeren hans, begynte å føle på han utenpå boxeren. Herlig og pirrende, men vi gikk ikke lenger enn dit....... Spennende å se om jeg greier å beholde trusa på neste gang, det er neimen ikke sikkert....

Anonymkode: 24c1b...346

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Å kun ta på kuken hans uten noe mer...Det tror jeg ikke jeg hadde klart. Da hadde jeg heller valgt å avstå. Det hadde bare vært tortur for meg. 

Anonymkode: 36782...67e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av flere ting som ga nærhet og kos. Uten at det nødvendigvis ble full pakke i senga.

Den type nærhet jeg elsker. Kos, ta på hverandre, holde rundt hverandre, pjuske på hverandre, uten at det må bli mer enn akkurat det...

... og som endte i sex når begge var klar for det... 

*savn*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min elsker at jeg tar på han. Han ser ikke på det som "seksuelt" når jeg stryker og koser med han mens vi ser film etc.

Men vi har også et veldig aktivt sexliv da. 

Anonymkode: 552db...45b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er alltid bedre å være stiv enn slapp, uansett tid og sted, så ta på den så mye du vil.

Anonymkode: b87c0...698

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 11.13):

Hadde elsket det. Noe av grunnen til at vi ofte ikke liker det er fordi han da forventer noe mer. Hadde jeg hatt en kjæreste som strøk meg der, evnt som dro ned buksa på meg og fingret meg litt uten at han trengte å få noe tilbake eller at det ble forventning om noe mer seinere på kvelden hver gang - så hadde jeg elsket det.

Mest sannsynlig også fått lyst på mer sex også så lenge det ikke var en forpliktelse der til at jeg måtte. Med mange menn så er det jo slik at dersom vi slipper ham til så forventer han mer..

Anonymkode: 2d5e7...ba7

I tidligere forhold har det ofte vært en sånn implisitt greie om at tafset vi på hverandre, så ville vi mer. Ble man tafset på, så kom også forventningen om at det skulle gå hele veien. Det var også sånn i dette forholdet, men vi har snakket mer om det og nå er vi begge litt på at tafsing og kos NETTOPP ikke skal være en forpliktelse til noe mer.

Det er åpenbart digg å ha sex med henne, men det er også veldig bra å bare sitte eller ligge inntil hverandre, ta og kjenne på hverandre, friste hverandre litt kanskje ... og bare nyte den nærheten. Det er deilig å ligge inntil kjæresten og kjenne at jeg er kåt og har lyst på henne. Det er deilig å kjenne at hun liker kroppen min også... og bare kjenne på den følelsen. Når forventingene og forventningspresset blir tatt bort, synker også terskelen til å være nær og intime. Det er også enklere å unngå "blue balls"-syndromet (og hva enn tilsvarende er for kvinner).

Så til TS, ja for meg (nå) ville det vært helt greit om kjæresten lekte litt med pikken, tafset litt, fristet litt. Råklining i 2 minutter med tafsing, mens pastavannet kokte opp. Hun kunne til og med dratt ned buksa mi, gitt meg to sug og så dra buksa opp igjen. To sug ER digg.
Hadde jeg blitt kåt? Ja.
Er det deilig å bare gå rundt å være litt kåt? Også ja.

Opplevelsen vår er også er som du skriver til slutt, den generelle lysten på sex øker når det også er rom for å ikke gå all-the-way hver gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 19.48):

Jeg tar på kuken både titt og ofte, klarer ikke å la være egentlig. Jeg synes den er fin og morsom, ja jeg synes den er en god venn

Anonymkode: bae31...6a6

Fin å morsom😅ok. Men kjekt at du liker dei da. Å dei liker å bli tatt på😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å ligge inntil ryggen på typen å bare holde rundt penis å småkose den mens vi sovner, han blir ofte hard men vi sovner jo og det blir kanskje ett slags forspill til morgenen etter(om vi er slitne og ikke helt orker kan det bli slik flere kvelder på rad)😳 Han liker det også så det blir vel mer en form for forsiktig Kos😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, hele tiden. Elsker å kjenne den vokser mellom fingrene mine.

Anonymkode: dee40...2d3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det veldig godt. Vi sovner ofte mens jeg har pikken hans i hånda. Intimt og koselig, og vi liker det godt begge to. Han har ofte hånda si mellom bena mine  også uten at det er annet enn godt og intimt. Men klart det fører til sex ganske ofte også. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette liker både han og jeg også. Jeg kan stryke og holde rundt pikken, både i sengen, mens vi ser på film e.l. Han kan også stryke meg på underlivet og kose med brystene. Vi lar den andre kose når vi ønsker og er glad i det begge to. 

Anonymkode: 84a02...6b9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingv38 skrev (14 timer siden):

Jeg liker å ligge inntil ryggen på typen å bare holde rundt penis å småkose den mens vi sovner, han blir ofte hard men vi sovner jo og det blir kanskje ett slags forspill til morgenen etter(om vi er slitne og ikke helt orker kan det bli slik flere kvelder på rad)😳 Han liker det også så det blir vel mer en form for forsiktig Kos😊

Tror jeg ville fått veldig store problemer med å få sove om kjæresten holdt meg rundt pikken. Med mindre jeg var 100% utslitt, ville tankene gått til sex og holdt seg der så lenge hun holdt meg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er med en mann, så stryker jeg på penisen hans hele tida. Ofteste utenpå buksa da. Om vi er på kino, kjører bil eller hva som helst. 
Gjør det selvsagt diskré hvis vi er blandt andre. 
Jeg gjør det fordi jeg synes det er deilig. Både jeg og mennene blir kåte av det. Spørsmålet var jo om man gjør det uten at man vil noe mer. Jeg vil jo noe mer, men jeg bruker det for å bygge opp kåthet i løpet dagens for så å slippe kåtskapen ut når anledningen byr seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...