AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:48 #61 Del Skrevet søndag kl 16:48 Det er triveligere å legge seg når senga er oppredd da. Går an å lufte dyna på formiddagen og re opp utpå dagen. Av og til gjør jeg det. Anonymkode: 5be04...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:53 #62 Del Skrevet søndag kl 16:53 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva mener dere? Jeg mener JA, mannen nei. Så han gjør det ikke. Jeg mener ikke man skal skikkelig re opp, men riste dyner og puter litt, og strekke laken og legge dyna bakover likesom så det får luft.. Hva gjør dere? Anonymkode: a0aff...1e4 Rister opp putene, rister dyna (dobbeldyne), legger den bakover for luft, samt strekker lakenet om det trengs. Rer opp like før vi legger oss, legger da dyna stramt over senga slik at den ligger pent og slett oppå sengen. Kunne aldri drømt om å ikke lufte dyna, eller å legge meg i en uoppredd seng om kvelden. At senga ser innbydende ut er ekstremt viktig for meg. Derfor er jeg (vi) ekstremt nøye når vi skifter på senga hver helg, å sørge for at trekkene er lagt pent på både dyne og puter. Anonymkode: 62d54...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet søndag kl 16:56 #63 Del Skrevet søndag kl 16:56 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det skulle jeg gjerne sett en lenke på. Helst fra noen som ikke selger madrasser. Neppe aktuelt for folk som ikke bor i soner med 40 varmegrader og ingen kjøling. Anonymkode: 807c3...2aa Vi svetter omlag 1 til 1,5 liter svette pr døgn iflg Mens Health, gjengitt i VG. Hvis du ligger 8 timer i senga av døgnets 24 timer, skulle det jo logisk sett tilsi at en tredjedel av dette oppgitte svettevolumet blir sugd opp i sengetøy, dyne og madrass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:58 #64 Del Skrevet søndag kl 16:58 Million skrev (Akkurat nå): Vi svetter omlag 1 til 1,5 liter svette pr døgn iflg Mens Health, gjengitt i VG. Hvis du ligger 8 timer i senga av døgnets 24 timer, skulle det jo logisk sett tilsi at en tredjedel av dette oppgitte svettevolumet blir sugd opp i sengetøy, dyne og madrass. Jeg bor for meg selv og er ikke særlig aktiv på natta, men det varierer nok. Takk for lenke. Anonymkode: 807c3...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:05 #65 Del Skrevet søndag kl 17:05 Her står det at en frisk ung mann mister rundt 2 dl væske på en natt, og at det meste av dette er vanndamp gjennom pust, ikke svette. https://washingtoncitypaper.com/article/221338/straight-dope-do-you-really-sweat-one-liter-each-night/ Står ikke hvilket forsknings-studium tallet er fra. Anonymkode: 807c3...2aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:50 #66 Del Skrevet søndag kl 19:50 Nei, rer ikke opp sengen. Er ikke et oppholdsrom så det trenger ikke se fint ut der😅verken meg eller mannen bryr seg👌🏽 Anonymkode: 7093d...07c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå