AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:47 #1 Del Skrevet søndag kl 10:47 Hva mener dere? Jeg mener JA, mannen nei. Så han gjør det ikke. Jeg mener ikke man skal skikkelig re opp, men riste dyner og puter litt, og strekke laken og legge dyna bakover likesom så det får luft.. Hva gjør dere? Anonymkode: a0aff...1e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:48 #2 Del Skrevet søndag kl 10:48 Nei det er ikke nødvendig Anonymkode: 7c4f4...968 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:49 #3 Del Skrevet søndag kl 10:49 Nei, ikkje reie opp, men legge åpne dyna Anonymkode: 72a7d...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet søndag kl 10:56 #4 Del Skrevet søndag kl 10:56 Er det noe jeg aldri har brydd meg om så er det å re opp senga. Jeg forstår ikke hvorfor man skal det. Soverommet er privat og ingen andre ser dermed "rotet". Og ja, jeg har et ryddig hjem ellers 😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannor Skrevet søndag kl 10:58 #5 Del Skrevet søndag kl 10:58 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva mener dere? Jeg mener JA, mannen nei. Så han gjør det ikke. Jeg mener ikke man skal skikkelig re opp, men riste dyner og puter litt, og strekke laken og legge dyna bakover likesom så det får luft.. Hva gjør dere? Anonymkode: a0aff...1e4 Man skal aldri re opp senga 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:59 #6 Del Skrevet søndag kl 10:59 Rer opp senga hver dag Selvom dagen har vært kaos så er det digg å ikke legge seg i et kaos Anonymkode: e9a49...939 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet søndag kl 11:00 #7 Del Skrevet søndag kl 11:00 Er det noe å krangle om? Kan du ikke bare re opp sengen. Mannen din har sikkert ikke noe mot at du gjør det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet søndag kl 11:01 #8 Del Skrevet søndag kl 11:01 (endret) Jeg rer aldri opp sengen, Midden er veldig glad i senger som er red opp. Endret søndag kl 11:02 av Phoenix Heart 10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:01 #9 Del Skrevet søndag kl 11:01 Re opp sengen er uhygienisk og bortkastet tid. Anonymkode: ec083...214 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:01 #10 Del Skrevet søndag kl 11:01 Rister dyna litt og danderer den rimelig pent, strekker laken og rister puter. Lar aldri dyna dekke lakenet dagtid. Anonymkode: 32bb4...f76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet søndag kl 11:02 #11 Del Skrevet søndag kl 11:02 Absolutt ikke! Det er også anbefalt å ikke re opp. Sengemidd etc får bedre vekstvilkår om det res opp….. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:02 #12 Del Skrevet søndag kl 11:02 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Re opp sengen er uhygienisk og bortkastet tid. Anonymkode: ec083...214 Spørs hvordan man rer opp senga. Bortsett fra det, er jeg enig med deg. Selv om jeg rer opp litt. Anonymkode: 32bb4...f76 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet søndag kl 11:02 #13 Del Skrevet søndag kl 11:02 Selvsagt er det ikke nødvendig. Men om du har en preferanse på det så er jo det en sak. Han har ikke det. Om du vil re opp sengen så får du gjøre det da? Kan ikke tvinge en annen til å gjøre noe som helst. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:02 #14 Del Skrevet søndag kl 11:02 Rer aldri opp senga. Det er uhygienisk. Anonymkode: 89f94...26c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:03 #15 Del Skrevet søndag kl 11:03 Aldri gjort. Jeg liker å kan bare legge meg ned når jeg skal legge meg. Dynen brettet til side. Elsker det. Anonymkode: 5c55f...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:04 #16 Del Skrevet søndag kl 11:04 Man skal helst ikke gjøre det, grunnet midd blant annet. Anonymkode: d25e2...04b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet søndag kl 11:07 #17 Del Skrevet søndag kl 11:07 Re opp senga gjør vi aldri. Bortkastet med tid, og ingen bortsett fra oss som bor her skal inn å Se på soverommet uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:16 #18 Del Skrevet søndag kl 11:16 Cartman skrev (14 minutter siden): Er det noe å krangle om? Kan du ikke bare re opp sengen. Mannen din har sikkert ikke noe mot at du gjør det. Jeg trives best med et ryddig hus. Mannen min sier at det får jeg ordne da det ikke er så viktig for ham. Noe jeg etter hvert fant ut, er at det eneste stedet han gidder å rydde når det er møkkete og rotete, er kjøkkenet. Så da lar jeg det konsekvent flyte over på kjøkkenet, fordi det ikke er viktig for meg 😇 Jeg har ikke satt ett fat inn i oppvaskmaskinen på over et år 😇 Anonymkode: 20ebf...d8a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:20 #19 Del Skrevet søndag kl 11:20 Det gidder jeg ikke. Anonymkode: e6a73...b3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:27 #20 Del Skrevet søndag kl 11:27 Midd elsker at du rer opp senga, da holder den seg varm og god hele dagen så de kan legge masse egg og ha orgier. Anonymkode: 789b6...555 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå