AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Hva feiler det menn som ikke klarer å vise ordentlig interesse selv om de er intressert? om du vil ha den dama du er intressert i, så burde du vise interesse, og prøve å ha tid til den dama, hvis ikke, noen andre får sjansen og det er for sent!! Anonymkode: 023bf...867 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Alle som er oppriktig interesserte ordner tid selv om man er opptatt. Anonymkode: 45e27...abb 7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden Da tenker jeg de ikke er så veldig interessert i utgangspunktet. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden Synes bare det er bra hvis menn som ikke har tilstrekkelig lyst, interesse, tid eller helse til et forhold, heller ikke er frampå. Anonymkode: 119f7...9e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva feiler det menn som ikke klarer å vise ordentlig interesse selv om de er intressert? om du vil ha den dama du er intressert i, så burde du vise interesse, og prøve å ha tid til den dama, hvis ikke, noen andre får sjansen og det er for sent!! Anonymkode: 023bf...867 Jeg kan ha interesse i/like en dame. Det betyr jo ikke automatisk at jeg viser interesse. Jeg har ikke tid i livet til å skulle pleie et kjæresteforhold. Jeg har ting i livet jeg ikke kan velge bort bare pga en dame 😊. Det betyr jo ikke at jeg ikke liker dama veldig. Anonymkode: 0fc22...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes bare det er bra hvis menn som ikke har tilstrekkelig lyst, interesse, tid eller helse til et forhold, heller ikke er frampå. Anonymkode: 119f7...9e2 Nettop. Jeg er ikke «frampå», Nettop fordi jeg ikke har tiden til å pleie en sånn relasjon. Man kan selvfølgelig like noen godt, uten å være frampå. Anonymkode: 0fc22...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kan ha interesse i/like en dame. Det betyr jo ikke automatisk at jeg viser interesse. Jeg har ikke tid i livet til å skulle pleie et kjæresteforhold. Jeg har ting i livet jeg ikke kan velge bort bare pga en dame 😊. Det betyr jo ikke at jeg ikke liker dama veldig. Anonymkode: 0fc22...9b3 Det betyr at du ikke liker henne tilstrekkelig til å virkelig prioritere henne. Du vil aldri kunne gi henne følelsen av at hun er viktig for deg. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden Snok1 skrev (1 minutt siden): Det betyr at du ikke liker henne tilstrekkelig til å virkelig prioritere henne. Du vil aldri kunne gi henne følelsen av at hun er viktig for deg. Og ikke minst, når man holder på sånn og sier man er interessert, men bare gir smuler og ikke investerer skikkelig så er det stor mulighet for at dette er utrolig vondt for den andre. Jeg skulle virkelig ønske at folk som ikke har tid og overskudd til å gi ett minimum i ett forhold heller holdt seg helt unna. Jeg har vert på andre enden av dette og det har vert så ufattelig vondt at jeg mister meg selv i relasjonen, men han vil heller ikke gi slipp på meg, så jeg tilpasser meg til å tåle mindre og mindre for å tekkes han, i håp om at oppmerksomheten og kjærligheten kommer senere. Men den gjør jo ikke det. For han er ikke så travel, det er bare en unnskyldning for å fortsette å gi meg smuler. Anonymkode: 335ad...fde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og ikke minst, når man holder på sånn og sier man er interessert, men bare gir smuler og ikke investerer skikkelig så er det stor mulighet for at dette er utrolig vondt for den andre. Jeg skulle virkelig ønske at folk som ikke har tid og overskudd til å gi ett minimum i ett forhold heller holdt seg helt unna. Jeg har vert på andre enden av dette og det har vert så ufattelig vondt at jeg mister meg selv i relasjonen, men han vil heller ikke gi slipp på meg, så jeg tilpasser meg til å tåle mindre og mindre for å tekkes han, i håp om at oppmerksomheten og kjærligheten kommer senere. Men den gjør jo ikke det. For han er ikke så travel, det er bare en unnskyldning for å fortsette å gi meg smuler. Anonymkode: 335ad...fde Dessverre er det vårt eget ansvar å trekke tilbake vår energi og innsats fra de som ikke viser at de setter pris på den. Man kan jo ikke forvente at en som ikke verdsetter noe skal forstå hva som er best for oss - deres fokus er jo dem selv og hva sommer best for dem? Anonymkode: 058eb...048 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden Snok1 skrev (12 minutter siden): Det betyr at du ikke liker henne tilstrekkelig til å virkelig prioritere henne. Du vil aldri kunne gi henne følelsen av at hun er viktig for deg. Nei. Det betyr at jeg ikke kan prioritere bort den tiden det å følge opp mine barna mine innbefattet mye botid på sykehus, behandlinger, hjemmesykehus osv med det ene, i tillegg til oppfølging av alt det vanlige med det andre, i tillegg til at jeg må jobbe for å ha penger til mat, husleie etc ved siden den lille prosenten pleiepenger jeg har. Folk kan ha liv der man ikke kan prioritere annerledes. Det handler ikke om hvor mye eller lite man liker noen. Derfor sier jeg at jeg kan like noen/ha interesse for noen, uten å gjøre noe initiativ eller fremstøt. En potensiell kjæreste trumfer ikke barn. Uansett hvor mye man liker noen. Anonymkode: 0fc22...9b3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet 18 timer siden #11 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hva feiler det menn som ikke klarer å vise ordentlig interesse selv om de er intressert? om du vil ha den dama du er intressert i, så burde du vise interesse, og prøve å ha tid til den dama, hvis ikke, noen andre får sjansen og det er for sent!! Anonymkode: 023bf...867 Det der går begge veier, og jeg er enig i argumentet ditt. Blir overrasket over kvinner som søker menn og som presenterer seg så travle og opptatt at de egentlig ikke har tid til en mann. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #12 Del Skrevet 18 timer siden Husker da jeg møtte han som nå er min mann. Vi hadde kjent hverandre i typ 2 uker. Han jobbet i forsvaret på det tidspunktet og var på leir et godt stykke unna da jeg fikk vite at min kollega hadde blitt syk. Han fikk en annen kollega til å steppe inn for han i en halv dag for å komme til byen for å være med meg bare for å støtte. Så måtte han jobbe inn timene for kollegaen på et annet tidspunkt. Hadde aldri forventet det. De får det til hvis de vil. Anonymkode: 38b1b...870 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #13 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Det betyr at jeg ikke kan prioritere bort den tiden det å følge opp mine barna mine innbefattet mye botid på sykehus, behandlinger, hjemmesykehus osv med det ene, i tillegg til oppfølging av alt det vanlige med det andre, i tillegg til at jeg må jobbe for å ha penger til mat, husleie etc ved siden den lille prosenten pleiepenger jeg har. Folk kan ha liv der man ikke kan prioritere annerledes. Det handler ikke om hvor mye eller lite man liker noen. Derfor sier jeg at jeg kan like noen/ha interesse for noen, uten å gjøre noe initiativ eller fremstøt. En potensiell kjæreste trumfer ikke barn. Uansett hvor mye man liker noen. Anonymkode: 0fc22...9b3 Folk er ulike. Jeg har alltid hatt kjæreste uansett hva som ellers har skjedd i livet, inkludert svært krevende medisinske og økonomiske situasjoner, og skjønner ikke tankegangen om at man ikke har tid/krefter til et forhold. For meg er jo forhold nettopp det som gjør den andre dritten verdt å holde ut. Men jeg hadde heller aldri løpt etter noen som mente de var for travle til oss. Jeg må være med noen som ser forhold og hvordan disponere krefter på lik måte som meg. Anonymkode: 119f7...9e2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #14 Del Skrevet 18 timer siden Jeg kaller disse, "bedre enn ingenting" forhold, de vil ikke være alene, men heller ikke i forhold. Anonymkode: 28856...75b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #15 Del Skrevet 18 timer siden Snok1 skrev (34 minutter siden): Det betyr at du ikke liker henne tilstrekkelig til å virkelig prioritere henne. Du vil aldri kunne gi henne følelsen av at hun er viktig for deg. Her slår du inn åpne dører. Fyren sier jo at han ikke skaffer seg kjæreste fordi han ikke har tid. Om vi damer bare gadd å høre etter… Anonymkode: 4e42e...842 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #16 Del Skrevet 18 timer siden Om han er oppriktig interessert, finner han alltids tid. Med andre ord: He’s not that into you. Anonymkode: 962a1...c25 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #17 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om han er oppriktig interessert, finner han alltids tid. Med andre ord: He’s not that into you. Anonymkode: 962a1...c25 Ja og det er det alle damer tenker når de ikke gir tid eller viser nok interesse, og derfor slutter vi å snakke til de mannfolkene. Og de forstår ikke hvorfor vi ikke tar kontakt mer, jo nettopp fordi de virker ikke intressert, og de er ikke intressert. Så kommer de gråtende etter? Jesus come on Anonymkode: 023bf...867 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 18 timer siden #18 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg har vert på andre enden av dette og det har vert så ufattelig vondt at jeg mister meg selv i relasjonen, men han vil heller ikke gi slipp på meg, så jeg tilpasser meg til å tåle mindre og mindre for å tekkes han, i håp om at oppmerksomheten og kjærligheten kommer senere. 🌹❤️🌹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #19 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): For meg er jo forhold nettopp det som gjør den andre dritten verdt å holde ut. Anonymkode: 119f7...9e2 Der har vi jo forskjellen. For meg hadde det vært et rent tillegg, dersom forholdene ligger til rette. Jeg ville aldri hatt en kjæreste «uansett hva». Jeg har aldri «lett» etter noen kjæreste. Et forhold er aldri noe jeg har traktet etter eller hatt som noe mål. Forholdene mine har ramlet i fanget mitt uten noen aktiv innsats eller søken fra min side. Det samme med hun som er min kone i dag. Hun fant meg. Hun «sjekket opp» meg. Min kone som jeg gjerne ser 1 gang i uken da vi overlapper på sykehuset. Utover det når vi har med søsken og besøker på sykehuset eller har hjemmepermisjon og hjemmesykehus. Jeg hadde ikke latt barnet mitt ligget alene på sykehus fordi jeg skulle «prioritere» en kjæreste. Jeg hadde ikke utsatt en cellegiftbehandling med påfølgende isolasjon fordi jeg skulle «prioritere» en kjæreste. Jeg hadde ikke avlyst hjemmesykehus fordi jeg skulle prioritere en kjæreste. Jeg hadde ikke avlyst dypt savnet tid med mitt friske barn i den lille, dyrebare tiden vi har, fordi jeg skulle prioritere en kjæreste. Når jeg er alene hjemme med mitt friske barn og det syke barnet og min kone er på sykehuset, så hadde jeg ikke skulket jobben for å prioritere en kjæreste, jeg hadde ikke latt mitt barn komme hjem fra skolen og måtte lage middag alene, gjøre lekser alene, dra på søskengrupper på sykehuset alene og legge seg alene, fordi jeg var ute å prioriterte en kjæreste. Jeg Skjønner ikke tankegangen om å nedprioritere barn som trenger deg som mest, fordi man prioriterer en kjæreste som ikke vil føle seg nedprioritert. En kjæreste vil bli en merbelastning og ikke noe som tilfører styrke og positivitet i en sånn situasjon. En kjæreste ville vært en som krevde min tid og fokus. Tid og fokus jeg må bruke på noen som trenger det mer. Et kjæresteforhold betyr veldig mye mer for deg en for meg. Jeg respekterer at du ville nedprioritert barna dine for å kunne ha en kjæreste, men jeg forstår det ikke. Andre igjen vil faktisk forstå at det finnes livssituasjoner der man ikke kan prioritere en kjæreste, selvom det er noen man liker. At du ikke er en av dem er helt ok 😊 Anonymkode: 0fc22...9b3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #20 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Her slår du inn åpne dører. Fyren sier jo at han ikke skaffer seg kjæreste fordi han ikke har tid. Om vi damer bare gadd å høre etter… Anonymkode: 4e42e...842 Blink😂👍🏻 Anonymkode: 0fc22...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå