AnonymBruker Skrevet 10. februar #21 Del Skrevet 10. februar skreppamedleppa skrev (16 minutter siden): Kjole og strømpebukse når jeg trener? Hell no Men jeg kan forsåvidt forstå det når treningen det henvises til er å kose med hunden og puste litt hektisk samt å vri seg litt på gulvet. Men å gjøre clown posituren, eller andre yoga øvelser i en kort kjole med en oppmerksomhetssyk hund ved siden av seg er en no-go. Enten trener jeg eller så lar jeg vær. Og trener jeg så er det absolutt ikke behagelig å gjøre det med kjole. Men jeg er vel såpass gammeldags at jeg trener ikke med lipgloss, trutmunn foran speilet og push up bh heller. Men sikkert fint for de som ønsker det og. Ha Ha! Det var dagens! Ellers, på filmen det refereres til, er det tydelig at dama også har en baby ved siden av seg, og således ikke har tid eller anledning til å skifte tøy? Hun er tydeligvis komfortabel med å trene i kjole, så hvorfor ikke? Anonymkode: 5142f...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #22 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ha Ha! Det var dagens! Ellers, på filmen det refereres til, er det tydelig at dama også har en baby ved siden av seg, og således ikke har tid eller anledning til å skifte tøy? Hun er tydeligvis komfortabel med å trene i kjole, så hvorfor ikke? Anonymkode: 5142f...979 Hvis barseltiden er så hektisk er det jo rart at man i utg.punktet har tid til å ha på seg kjole og strømpebukse og sminke seg? Jeg kan ha det hektisk med en baby med magevondt og da blir håret satt opp i en dott på hodet uten at jeg børster det og jeg drar på meg pysjbuksa og ammebh. Hvis jeg har noe annet oventil så har jeg da gjerne pysjamasoverdel som er åpen i front så det er enkelt å legge baby til. Har inntrykk av at det er en mer normal stil hjemme når man har en liten baby fremfor kjole og strømpebukse for å si det sånn Men for å svare TS; nei, jeg trener ikke yoga i kjole og strømpebukse. Hvis jeg trener hjemme bruker jeg gjerne sportsbh (men nå bruker jeg bare ammebh fordi puppene er for stor for sportsbhene mine siden de er full av melk) og en shorts. Det blir varmt å trene i mer enn det når det er 22 grader i stua. Kan heller ikke lufte så voldsomt mye når jeg har en baby. Anonymkode: 38fc0...33b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #23 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ha Ha! Det var dagens! Ellers, på filmen det refereres til, er det tydelig at dama også har en baby ved siden av seg, og således ikke har tid eller anledning til å skifte tøy? Hun er tydeligvis komfortabel med å trene i kjole, så hvorfor ikke? Anonymkode: 5142f...979 Jojo jeg skal ikke ta komforten fra en småbarnsmor jeg, jeg skriver bare ut i fra meg selv og hva jeg finner behagelig under yoga og du skriver jo i overskriften "flere som trener yoga i kjole?" Ergo vil du jo ha meninger fra kg folket. Men såklart er det også forskjeller på yoga, noe yoga som f.eks mediyoga kan jeg gjøre i jeans og jeg, er ikke noe problem det nødvendigvis slik det ikke nødvendigvis er noe ukomfortabel å kose med hunden og puste litt i kjole. Folk får trene i det de vil for min del på privaten men jeg velger heller en yoga bukse eller treningstights når jeg skal stå på hode, armer og bøye og strekke kroppen og svette under yoga treninger. Anonymkode: b7271...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 10. februar #24 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jojo jeg skal ikke ta komforten fra en småbarnsmor jeg, jeg skriver bare ut i fra meg selv og hva jeg finner behagelig under yoga og du skriver jo i overskriften "flere som trener yoga i kjole?" Ergo vil du jo ha meninger fra kg folket. Men såklart er det også forskjeller på yoga, noe yoga som f.eks mediyoga kan jeg gjøre i jeans og jeg, er ikke noe problem det nødvendigvis slik det ikke nødvendigvis er noe ukomfortabel å kose med hunden og puste litt i kjole. Folk får trene i det de vil for min del på privaten men jeg velger heller en yoga bukse eller treningstights når jeg skal stå på hode, armer og bøye og Dette var altså meg ikle meningen å være ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #25 Del Skrevet 10. februar Jeg gjør litt yoga dan og van gjennom dagen, og da også i kjole. Jeg gjør ikke "svette"-yoga når jeg gjør dette, da. Ei heller filmer jeg det, eller gjør det i "offentlighet" Men det er null problem å gjøre yoga i kjole om man ikke trenger ta hensyn til bluferdighet eller svette. Det er jo ikke noe problem å stå i triangel i kjole? Den hindrer ikke bevegelsene på noe vis, og bluferdigheten er heller ikke kompromittert. Happy baby går også fint, så lenge man ikke har publikum som blir støtt av slike scener. Anonymkode: 6c882...78f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #26 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg gjør litt yoga dan og van gjennom dagen, og da også i kjole. Jeg gjør ikke "svette"-yoga når jeg gjør dette, da. Ei heller filmer jeg det, eller gjør det i "offentlighet" Men det er null problem å gjøre yoga i kjole om man ikke trenger ta hensyn til bluferdighet eller svette. Det er jo ikke noe problem å stå i triangel i kjole? Den hindrer ikke bevegelsene på noe vis, og bluferdigheten er heller ikke kompromittert. Happy baby går også fint, så lenge man ikke har publikum som blir støtt av slike scener. Anonymkode: 6c882...78f Ingenting er noe problem så lenge man har yoga hos seg selv bak lukkede gardiner. Da kan man gjøre yoga naken om man så vil. Men i mange sittende eller inverterte posisjoner vil man vise trusa dersom man trener i kort kjole. Det ser rart ut å vise trusa på stream, og tom film som er redigert. Det tar 3 sek å ta på noe over trusa. Og det tar 1 sek å velge vekk posisjoner der trusevising blir aktuelt. Er nok ikke tilfeldig at algoritmen foreslår at avkledd yoga er det neste etter dette. Anonymkode: 2cb28...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #27 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ingenting er noe problem så lenge man har yoga hos seg selv bak lukkede gardiner. Da kan man gjøre yoga naken om man så vil. Men i mange sittende eller inverterte posisjoner vil man vise trusa dersom man trener i kort kjole. Det ser rart ut å vise trusa på stream, og tom film som er redigert. Det tar 3 sek å ta på noe over trusa. Og det tar 1 sek å velge vekk posisjoner der trusevising blir aktuelt. Er nok ikke tilfeldig at algoritmen foreslår at avkledd yoga er det neste etter dette. Anonymkode: 2cb28...4f6 Hva er egentlig forskjellen på å vise trusa (hun har i tillegg strømpebukse utenpå) og det å gå i string-bikinitruse på stranda med masse folk omkring? Tipper de ser mye mindre i et glimt oppunder en kjole! Anonymkode: 5142f...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #28 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er egentlig forskjellen på å vise trusa (hun har i tillegg strømpebukse utenpå) og det å gå i string-bikinitruse på stranda med masse folk omkring? Tipper de ser mye mindre i et glimt oppunder en kjole! Anonymkode: 5142f...979 Jeg ville ikke tatt opp film av at jeg spredde lårene i stringtruse på stranda heller. Anonymkode: 2cb28...4f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #29 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg ville ikke tatt opp film av at jeg spredde lårene i stringtruse på stranda heller. Anonymkode: 2cb28...4f6 Likevel, ganske mange publikum på en strand? Anonymkode: 5142f...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #30 Del Skrevet 11. februar Det jeg er overrasket over er at videoen har 52.000 som har sett den. Så et publikum har jo denne videoen...? Anonymkode: 85e97...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #31 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det jeg er overrasket over er at videoen har 52.000 som har sett den. Så et publikum har jo denne videoen...? Anonymkode: 85e97...c96 Kva heiter denne "instruktøren"? Anonymkode: 1dc1c...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå